Rallysport in Nederland sterft uit

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor StevenK » zo jul 30, 2006 16:04

whity schreef:Jij zal er wel zat van hebben.

Yep, daarom rij ik ook ongeveer 15 wedstrijden per jaar.

Of iemand veel of weinig appels koopt maakt echter niet uit. Het gaat erom dat hier een verkeerde vergelijking wordt gemaakt. Het buitenlanderstarief van de Eifel wordt vergeleken met het gewone tarief in Nederland.

Ik begrijp goed dat mensen o.a. vanwege de kosten liever in Duitsland of België gaan rijden. Maar ga dan niet liggen zeuren dat de rally's in Nederland te duur zijn, omdat je als buitenlander in het buitenland korting krijgt.

Da's net zoiets als bij Rallyrent klagen over de huurtarieven van een Evo, omdat een 205 bij De Kock goedkoper is.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo jul 30, 2006 16:32

StevenK schreef:
whity schreef:Jij zal er wel zat van hebben.

Yep, daarom rij ik ook ongeveer 15 wedstrijden per jaar.

Of iemand veel of weinig appels koopt maakt echter niet uit. Het gaat erom dat hier een verkeerde vergelijking wordt gemaakt. Het buitenlanderstarief van de Eifel wordt vergeleken met het gewone tarief in Nederland.

Ik begrijp goed dat mensen o.a. vanwege de kosten liever in Duitsland of België gaan rijden. Maar ga dan niet liggen zeuren dat de rally's in Nederland te duur zijn, omdat je als buitenlander in het buitenland korting krijgt.

steven waar rij jij die 15 wedstrijden per jaar ???? De wedstrijden zijn voor ons nederlander stilletjes aan te duur aan het worden. Daarom zijn er verschillende rijders die voor het buitenland kiezen. Dat is toch normaal. En ja we krijgen bij verschillende wedstrijden over de grens korting dat is toch mooi mee genomen. En zoals het nu gaat met diverse organisators is het moeilijk om alles rond te krijgen, mede omdat alles gewoon duurder word en steeds moeilijker word met de vergunningen.
V.D.G Rally team

Berichtdoor StevenK » zo jul 30, 2006 16:58

V.D.G Rally team schreef:steven waar rij jij die 15 wedstrijden per jaar ???? De wedstrijden zijn voor ons nederlander stilletjes aan te duur aan het worden. Daarom zijn er verschillende rijders die voor het buitenland kiezen. Dat is toch normaal. En ja we krijgen bij verschillende wedstrijden over de grens korting dat is toch mooi mee genomen.

Dat is zeker normaal. Maar om dan op die basis de NL organisatoren ervan te beschuldigen dat ze te duur zijn, dat gaat over het genoemde fruit.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor pipo » zo jul 30, 2006 17:31

IK moet beamen dat wij als buitelander bij jullieook uitstekende condities krijgen (allez meer dan meestal !!)
pipo

Berichtdoor SWRT » zo jul 30, 2006 18:23

goeie organisatie en promoting kost ook wat lijkt me
Rally is not A Crime 8) :evil:
SWRT

Berichtdoor whity » zo jul 30, 2006 18:37

SWRT schreef:goeie organisatie en promoting kost ook wat lijkt me

Ja natuurlijk maar je moet niet overdrijven!!
whity

Berichtdoor Niels2 » zo jul 30, 2006 19:17

whity schreef:
SWRT schreef:goeie organisatie en promoting kost ook wat lijkt me

Ja natuurlijk maar je moet niet overdrijven!!

Zo te horen ben jij een meester econonoom, help dan de organisaties even.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor whity » zo jul 30, 2006 19:28

En jij meester Nederlands?
whity

Berichtdoor Niels2 » zo jul 30, 2006 21:03

whity schreef:En jij meester Nederlands?

Pff, de scherpte, kom nu maar met je oplossing over hoe het dan goedkoper kan.....
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor TWENGELTJE » zo jul 30, 2006 21:22

Kinderen, kinderen wat zijn we weer heerlijk aan het katten

Neem nu maar van mij aan dat de buitenlanders bij ons net zo duur uit zijn als dat wij in het buitenland zijn

Maar wat rene zegt de proeven zijn daar nu een maal mooier en dat trekt natuurlijk ook

P.S en Rene is geen econoom, daar ken ik hem te goed voor
TWENGELTJE

Berichtdoor Peer » ma jul 31, 2006 1:25

En zeker niet alle rally's in het buitenland zijn mooier dan die in Nederland.
Nederland heeft echt ook een aantal hele mooie rally's.
Peer

Berichtdoor StevenK » ma jul 31, 2006 6:45

TWENGELTJE schreef:Maar wat rene zegt de proeven zijn daar nu een maal mooier en dat trekt natuurlijk ook

Correctie: mensen vinden ze mooier, omdat ze anders zijn dan wat wij gewend zijn. Net zoals er buitenlanders zijn die in Nederland komen rijden.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Gerrit Euverman » ma jul 31, 2006 7:17

Elk land heeft zijn voor- en nadeel wat wegdek betreft. Hierdoor rijden ze ook graag in andere landen om ervaring op te doen.
En mbt de inschrijfgelden weten we dat er idd verschil zit tussen nationaal en een buitenlandse equipe.
Wil je een goede vergelijking maken, dan moet je kijken wat bv een duitse equipe in Duitsland moet betalen en een nederlands equipe in Nederland.
Gerrit Euverman

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden