ADAC Hessen Rallye Vogelsberg 21./22. April 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jan » ma apr 24, 2006 12:00

Als je die foto wel ziet moet je je muis daar even ophouden, heb ik ook wel eens last van maar daarna laad hij hem wel gewoon...
Jan

Berichtdoor Wolter » ma apr 24, 2006 12:32

Jan schreef:Als je die foto wel ziet moet je je muis daar even ophouden, heb ik ook wel eens last van maar daarna laad hij hem wel gewoon...

Jup, heb ik ook altijd, maar alleen als ik op school naar rallysport.nl surf.
Wolter

Berichtdoor StevenK » ma apr 24, 2006 14:53

Wolter schreef:
Jan schreef:Als je die foto wel ziet moet je je muis daar even ophouden, heb ik ook wel eens last van maar daarna laad hij hem wel gewoon...

Jup, heb ik ook altijd, maar alleen als ik op school naar rallysport.nl surf.

Hm.. Da's vaag... Heeft vast weer iets te maken met de slechte CSS implementatie in Internet Explorer.

Ik zal er eens naar gaan kijken.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor LeonM » ma apr 24, 2006 17:24

Ik heb er ook gereden, bij Slowly Sideways. Aardige proeven, wel maar 9 stuks en helaas erg ver uit elkaar. De verbindingsetappes waren daardoor erg lang. Na 7 KP's opgegeven met ophangingsproblemen voor.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door LeonM op ma apr 24, 2006 17:26, in totaal 1 keer bewerkt.
LeonM

Berichtdoor LeonM » ma apr 24, 2006 17:25

de oorzaak van mijn opgave.....
Afbeelding
LeonM

Berichtdoor Wout de Klerk » di apr 25, 2006 20:57

Wij hebben het als een erg mooie rally ervaren, technisch zeer goede proeven, ruim verkenningsschema, we zijn maar een paar auto's tegen gekomen, en nog tijd voor een dutje tussendoor.
Wel had ik bijna een primatourtje nodig met al dat omhoog en omlaag, en tegelijkertijd bochten, maar in de rallyauto geen last gehad, het zal wel aan de verkenauto hebben gelegen, was een diesel, en dat resoneerd toch anders.

Een echte aanrader voor wie 5a6 uurtjes rijden wil naar de wedstrijd toe, voor die 200 e aan inschrijfgeld hoef je het niet te laten.

Wel apart is de Duitse interpretatie van de N3, de auto's daar zijn dik gechipt, hebben groep A remmen (6 pots ! per klauw ), en zelfs de astra heeft een dogbox. Formule 2005 noemen ze het, fijn zo'n open klasse, zou hier wel wat zijn.
Wout de Klerk

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden