en heeft hij inderdaad de rally gereden met z'n vingers in de neus??
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Amazone schreef:Is ook wel handig met het aanvragen je rallylicentie: hoef je alle regels ook niet meer te kennen!michel uit berg schreef:te laat ingeklokt,, ah, das geen probleem, de koers word op het parkoes uitgevochtenWeer de regeltjes...michel uit berg schreef:parc ferme, als je wil haal de auto er maar uit, alleen als tegen u een protest word ingediend lig je er uit anders geen probleemHebben we hier 20x startnummer 1 nodig...michel uit berg schreef:st nr veel te hoog, ah we zullen zien, als 33e? is dat goed voor u?
Trouwens, als het startnummer hier echt te hoog is, wordt de startvolgorde toch aangepast?
(kan hier niet anders, startlijsten worden bij voorbaat ingediend)Haha, ja, dat mis ik hier eigenlijk ook best een beetje (net als met de hand starten bijvoorbeeld) Zal een gedoe worden hier met al die motorhomes e.d.michel uit berg schreef:ouderwetse rijdende service!!!michel uit berg schreef:de koning bijv. veel tijd verloren en start dus tussen veel langzamere deelnemers: proef ligt stil en dan zegt men: kom maar terug op uw plaats!
enz.
gewoon ouderwets leuk
Vergelijking van een prov. wedstrijd met het NK zal niet opgaan denk ik.
Mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad (en begrijpelijk!)
Zo heeft alles zijn eigen charme...
Wat is je volgende?
michel uit berg schreef:ach, ik wil ook helemaal niemand tegen de schenen trappen en weet ook heel goed dat veel dingen op andere plaatsten gewoon niet kunnen (bv midden door een dorp af) maar 't blijft een feit dat 't heerlijk ongecompliceerd was
![]()
de volgende zal haspengouw of jalhay of condroz of ardenne bleue zijn maw ik weet 't nog niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten