Fotocompetitie 2010!!!!!

Fotocompetitie

Moderator: Holkers

Berichtdoor Holkers » vr nov 05, 2010 10:03

Ík ben niet de persoon die de competitie opgestart heeft hoor, dat is Codieo. Ik heb alleen topics op slot gedaan waar nodig dus slechts geholpen om het idee vorm te geven.

Remco heeft er veel tijd en moeite in gestoken door in het eerste jaar zelfs een sponsor te zoeken die de winnende foto op doek af te drukken. Die sponsor ging in het 2de jaar niet door, ondanks pogingen (dus moeite). De competitie is mede daardoor verwaterd en heeft Remco zich genoodzaakt gevoeld om het te stoppen.

Dat iemand anders de taak wil oppakken en de competitie leven wil inblazen is uiteraard prima, maar doe dit wel in samenspraak met Remco. Ik vind het niet netjes tegenover hem dat jullie met het idee gaan lopen zonder daarover met hem te hebben gepraat. Hij heeft er veel moeite in gestoken om het op te zetten en soepel te laten lopen (want achter de schermen waren er veel 'problemen' die gefilterd moesten worden).
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Codieo » vr nov 05, 2010 19:11

Bedankt Maarten!

Gelukkig heb ik geen lange tenen, dus ben niet erg beledigd. Meer zoals m'n ouders vroegen zeiden: "We zijn niet kwaad, we zijn alleen teleur gesteld". :wink: .

Ik heb de afgelopen jaren inderdaad er redelijk wat energie in gestopt en na een succesvol eerste jaar is het dit jaar inderdaad behoorlijk terug gelopen (met als dieptepunt A'dam met een minimaal aantal foto's en nog minder stemmen). Vandaar dat ik besloten heb er mee te stoppen (voor dit jaar).

Aangezien het er toch op lijkt dat als er een prijs te winnen is er meer mensen reageren, ben ik ondertussen op de achtergrond al bezig om voor volgend jaar iets proberen te regelen (als er nog mensen iets bij willen dragen en daarmee gratis promotie krijgen, stuur me graag een mailtje of een pb). Dus hopelijk een mooi vervolg voor volgend jaar.

Wat betreft deze ronde, ik zou zeggen ga er lekker mee door, al vrees ik wel dat het redelijk rommelig wordt, dus denk er nog een keer goed over na. Aangezien ik momenteel midden in een verhuizing zit, heb ik helaas niet de tijd om jullie te helpen.

Tot volgend jaar!!! (hopelijk)
Codieo
 
Berichten: 733
Geregistreerd: do maart 01, 2007 14:10
Woonplaats: Utrecht

Vorige

Keer terug naar Fotocompetitie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron