Stig en Andre bedankt!

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Stig en Andre bedankt!

Berichtdoor RallyeRichard » ma sep 20, 2010 21:08

Kan het niet laten hier even een apart draadje voor op te zetten in het Historisch gedeelte. Ik weet zeker dat Andre dit leest en de reacties zal doorgeven aan Stig Andervang.
Heren, het was een genot en een eer jullie voor een paar dagen binnen ons team te mogen verwelkomen. En zoals je hieronder kunt zien ben ik niet bepaald de enige die van deze traktatie aan rallyminnend Nederland heeft genoten.
Daarom; Stig, Andre, Bas, Edward and last but not least Annemieke bedankt!

Berto schreef:Net een recent "Andervang" filmpje zitten kijken op joetjoep.

Die houden wij in Hellendoorn niet bij, lang niet bij, heeeeel lang niet bij..... :oops:

Geweldig dat die man komt, ik kan me er nu al op verheugen.
Zelfde met Waldegaard waar ik de eifel mee mocht doen: geweldige rijstijl en het gemak waarmee deze mannen rijden, net of ze thuis voor de pleestesjun zitten.

Ik wens hem (en het publiek) en André in ieder geval alle plezier van de wereld volgend weekend.

kasper schreef:Wat had stig andervang een gave doorkomst in daarle. Nijhof ging rond maar hij hield hem in het juiste spoor

WRC fan schreef:Ik weet niet precies in welke auto Andervang reedt. Volgens mij was het de gast auto van Bas Koeten Racing. En ik kan je zeggen dat ik die aardig spectaculair voorbij zag komen.

Jan Erik Rietman schreef:
Ton Van Spanje schreef:maar weer on topic


als oudgediende ben ik benieuwd of Andervang ouwerwets tekeer ging. Wie heeft er wat over te vertellen?


Zoals de uitslag al doet vermoeden heeft hij zeker niet stilgestaan, op de diverse onverhard stukken deed hij het ouderwets prachtig. In '86 hem zien rijden met de RS200 en veel van snelheid is hij niet verloren.

Prachtige actie (van wie die ook kwam , Bas Koeten) voor herhaling vatbaar.

ExTaxi schreef:Stig Andervang...........Hulde! Wat ging die beste man hard op het onverhard zeg. Petje af.

RobinV-Rally schreef:Ik ben net thuisgekomen. Wat een geweldige doorkomsten van Bernhard, Mark, Timo, Dennis, Bert, Kevin, "The Stig" en velen anderen!

Strak dat Stig Andervang na 25 jaar, met dezelfde navigator in een compleet andere auto zo'n knap resultaat neerzet! Jammer dat de strijd met Theo vd Berg niet voortgezet kon worden, maar Stig deed geweldig zijn best!!

gschutten schreef:
SkaapProductions schreef:... And last but not least, Stig Andervang. Kan iemand budget vrijmaken om die man een jaar in een 350Z te laten rijden? :shock: ....


Jaaaa dat zou helemaal super zijn, heb echt genoten van zijn doorkomsten, en de strijd tussen hem en de andere rwd's!

Verder weer een erg mooi gemaakte video Thijs!

EvoV6 schreef:Zowaar:
- een kleuren foto van de 350Z van Andervang in t AD. (met 2 regels tekst)
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Berichtdoor hans van altena » ma sep 20, 2010 22:35

Heb hem 3x zien doorkomen ; hij is geen 20 meer , maar is het zeker
niet verleerd !! :D :D :D
Kan de "jeugd" nog wat van leren ! 8) 8)
De "oudjes" ( sorry Andre ) doen het dus nog best !
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

mannen en meiden bedankt

Berichtdoor André Schoonenwolf » di sep 21, 2010 10:59

Hartelijk dank voor jullie mooie woorden. Ook voor ons was het een gaaf weekeinde. Met speciale dank aan Bas Koeten Racing, Stichting Gutts en natuurlijk BioMCN, Biesheuvel autosport.
Ik zal dit allemaal niet snel vergeten maar nu eerst de La Carrera Panamericana in Mexico.
By the way: Stig vertelde dat hij bijna geen foto's heeft van zijn rallysport in de Nederlandse tachtiger jaren. Daar wil ik even wat aan doen. Ik heb alles al gescand maar misschien is er nog iemand die wat leuke shots heeft. Ik zal alles doorsturen. Bij voorbaat dank.

Groeten André Schoonenwolf
André Schoonenwolf
 
Berichten: 2
Geregistreerd: do mei 03, 2007 14:36
Woonplaats: Heemstede

Berichtdoor gert vlieger » di sep 21, 2010 17:50

Hij kan het nog steeds ,toendertijd 1 van de eerste rally's die ik ging kijken het was heel mooi met de groep B wagens.
sinds die tijd al heel veel rally's gezien in binnen en buitenland.
Een idee om John bosch eens te vragen of hij volgend jaar mee doet??

:idea: :idea: :D :D Gert
gert vlieger
 
Berichten: 60
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 19:21
Woonplaats: 't Harde

Berichtdoor wim scholman » di sep 21, 2010 18:02

Het was super om the stig weer aan het stuur te zien.
En een top afsluiting was bij de finish op het podium.
Een handtekening van stig andervang op een foto met de ford rs 200.
wim scholman
 
Berichten: 292
Geregistreerd: di maart 20, 2007 12:27
Woonplaats: rijssen

Re: mannen en meiden bedankt

Berichtdoor kolkie » di sep 21, 2010 18:07

André Schoonenwolf schreef:Hartelijk dank voor jullie mooie woorden. Ook voor ons was het een gaaf weekeinde. Met speciale dank aan Bas Koeten Racing, Stichting Gutts en natuurlijk BioMCN, Biesheuvel autosport.
Ik zal dit allemaal niet snel vergeten maar nu eerst de La Carrera Panamericana in Mexico.
By the way: Stig vertelde dat hij bijna geen foto's heeft van zijn rallysport in de Nederlandse tachtiger jaren. Daar wil ik even wat aan doen. Ik heb alles al gescand maar misschien is er nog iemand die wat leuke shots heeft. Ik zal alles doorsturen. Bij voorbaat dank.

Groeten André Schoonenwolf


Jaloers, in de positieve zin van het woord 8) !
kolkie
 
Berichten: 218
Geregistreerd: ma feb 20, 2006 13:56
Woonplaats: Vroomshoop/Den Bosch


Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten