erikjan schreef:Theo,
we genieten allemaal van die groep B auto's; ik kan me zelf ook nog de RS200 van Andervang herinneren (1986 toch ?)
en de heftige ongelukken die er helaas mee zijn gebeurd betekende inderdaad de ondergang van die (op papier) fraaie klasse.
wat mij betreft volgen er nog veel meer filmpjes op dit topic.
je zult begrijpen dat het niet altijd crashes hoeven te zijn
groeten,
Ik bedoelde hierboven te zeggen dat juist de ongevallen in de Groep B de hedendaagse rallysport hebben gevormd tot wat ie nu is. Daar hoeven van mij helemaal geen filmpjes bij. Dat houdt de discussie of informatie leuker, denk ik. Er staan ook foto's op internet van van het verhaal met de vingers achter de lucht happers en dergelijke, maar die ga ik toch echt niet plaatsen. Ook links zie je van mij bijna nooit.
Ik denk dat wanneer je het puur textueel houdt, er geen vuiltje aan de lucht is.
Voor de meeste jongeren hier is het best leuk om bepaalde zaken hier te kunnen lezen waar ze nog nooit van gehoord hebben/hadden.
Misschien willen anderen wel weten waarom audi zo lang als enige met 4wd reed ten opzichte van de andere fabrieksteams, misschien vinden ze het wel aardig om wat foto's te zien van de S klasse auto's van Audi, Ford en Lancia. Zo zijn er zoveel zaken die toendertijd speelden in de rallysport, ook in NL, België, GB en Duitsland. Maar kijk eens wat daarna gebeurde......
Er zitten hier "oude rotten" zat!!