Oude Manta's en Ascona's - waar zijn ze gebleven ?

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor erikjan » ma nov 28, 2011 23:17

jeugdsentiment; tijdens bijvoorbeeld de AMAC Tulpenrally medio jaren tachtig zag je net zoveel van die witte brede Manta's dan tegenwoordig Impreza's STI bij rally's onder het publiek...
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor henk 400rr » ma nov 28, 2011 23:37

Smaken verschillen inderdaad, maar de uitbouw was te bestellen bij deze uitvoering en was ook wel origineel af fabriek zo geleverd op de basisuitvoering.

Hier in Nederland waren alleen smalle uitvoeringen te krijgen, m'n oog valt op het kenteken dus deze uitbouw zal er later wel opgezet zijn.

Dit is trouwens de uitbouw "road", niet te verwarren met de i400 set.
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Re: Oude Manta's en Ascona's - waar zijn ze gebleven ?

Berichtdoor slbeen50serie » vr okt 16, 2015 9:31

Ascona 400;
FG-49-XT: onbekend
FG-50-XT: naar Portugal en total loss gereden
GG-04-JK: straatversie en nog steeds in Nederland
GG-05-JK: straatversie en gestolen zo rond 1985/86..Van 1980 t/m 1985 in mijn bezit geweest...
Op eens ben ik weer mee bezig , tijdens het 400 treffen 2015 ( Een oude kentekenplaat hing nog in de garage , van de auto ambulance die er wel achter hing op een 400 geplakt en hoppa was die weer ff terug voor de foto ) met veel ouwe bekenden contact gehad , over de Ascona 400 die rond 85 86 gestolen is,
Ik had de GG-05-JK als eerste op kenteken het was een competie car van GM , in begin wel problemen gehad maar die zijn door Henk van der Lee Competition-service) opgelost (motor en wegligging) na 5 jaar heb ik hem verkocht en later is die gestolen , ik dacht omgeving Den-Haag , Ik ben nu nog opzoek naar de Autovisie waar dat toen ingestaan heeft , misschien dat iemand me verder kan helpen.

mvg Leo Bénard....


Afbeelding.
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
slbeen50serie
 
Berichten: 1
Geregistreerd: wo mei 12, 2010 19:45
Woonplaats: VLD

Re: Oude Manta's en Ascona's - waar zijn ze gebleven ?

Berichtdoor asconajoop » di jul 10, 2018 17:53

Na 2 jaar en 9 maanden dit topic maar weer eens openen met het volgende.
Ik zat onlangs op kenteken.nl om een auto na te trekken, toen mijn gedachten uitging naar de auto's die ik in bezit heb gehad.
Nu blijkt, dat de Opel Ascona, waar ik een rallyauto van heb gemaakt, met het kenteken HK-32-KG nog steeds niet zijn laatste rustplaats heeft gevonden. heeft iemand enig idee wie of waar????????
Avatar gebruiker
asconajoop
 
Berichten: 139
Geregistreerd: di okt 19, 2010 13:05
Woonplaats: twenterand, vjenne

Vorige

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron