P2000 schreef:Ton Van Spanje schreef:P2000 schreef:Ja dat is inderdaad zo,al ben ik nu bijv bezig om het één en ander bij elkaar te zoeken van vd Marel in de Vauxhall.daar lees je relatief weinig over maar die auto bracht wel Marel zijn eerste 2 titels.
Vind het manta/ascona draadje inderdaad een iets andere insteek hebben vandaar dat ik ze hier gezet heb.en omdat hier vast wel mensen zijn die het toch wel leuk vinden om te zien denk ik.
Vauxhall Chevettes zijn inderdaad schaars op het www. Goede kennis van me heeft een Magnum met racehistorie en in dat kader zoek ik zo af en toe ook nog wel eens wat des Vauxhalls. Heel af en toe zit daar wel eens wat bij dat over Chevettes gaat, maar wel heel erg schaars.
Mbt de vele Opels in dit draadje is het toch wel duidelijk dat ik er geen problemen mee heb?

Ja is weinig over te vinden,heb van het weekend mn broer wegwijs gemaakt hier en die heeft er nog het één en ander van,onderandere een rijtest van de Marel auto van 79.dus dat komt binnekort wel.
Ik weet niet of iemand hier de naam Alex van den Brink wat zegt maar die had begin jaren 90 een originele Marel/jetten? chevette te koop staan.daar zou ik wel eens wat meer van willen weten.heb 'm toen wel eens gebeld maar was destijds niet in de gelegenheid om te gaan kijken.
100% duidelijk,de wereld is weer veilig voor je.
Dat is waarschijnlijk de chevette met kenteken FJ-25-LN.
Deze zou van van de Brink zijn geweest.
Ik weet wel wie de huidige eigenaar word/is.
Ik heb er foto's van en ben eigenlijk wel benieuwd naar de historie.
Heeft deze weleens gereden in Nederland.
Het is een Chevette HS (niet op kenteken, zelf gebouwd ??).
De bedoeling is om deze weer op de rallypaden te krijgen.
Ben alleen benieuwd hoe je in aanmerking komt als voorrijder/0-rijder.
Wat voor eisen moet de auto voldoen ??