@Gert-Jan, de man met baard en zwart jack met gele strepen op de mouwen was een goede vriend van me en zat in het serviceteam van je pa, vandaar de foto
Groet,
Hans
Hans,
Vreemd?
Het gaat om de ascona gg-36 met earth&fire sponsering in de monte carlo.
hans vermeer schreef:Rene Markus schreef:Hans,
Vreemd?
Hier weet ik echt geen sikkepit meer vanDe auto zal naar het kenteken te zien één van de Ascona's zijn van het type i2000, die Opel met sponsoring voor rallyrijders destijds op de markt heeft gezet.
Groet,
Hans
Ton Van Spanje schreef:hans vermeer schreef:Rene Markus schreef:Hans,
Vreemd?
Hier weet ik echt geen sikkepit meer vanDe auto zal naar het kenteken te zien één van de Ascona's zijn van het type i2000, die Opel met sponsoring voor rallyrijders destijds op de markt heeft gezet.
Groet,
Hans
Die info komt nog
Ton Van Spanje schreef:hans vermeer schreef:Rene Markus schreef:Hans,
Vreemd?
Groet,
Hans
Die info komt nog
Hans Ahlberg schreef:Aanvankelijk werd de GG-36 ingezet met een aantal identieke I2000 voor de competitie:
Wie is de beste allround coureur van Nederland? Vraag me niet hoe dat is afgelopen, te lang geleden, zal in 80 geweest zijn.
Hans Ahlberg schreef:
Aanvankelijk werd de GG-36 ingezet met een aantal identieke I2000 voor de competitie:
Wie is de beste allround coureur van Nederland? Vraag me niet hoe dat is afgelopen, te lang geleden, zal in 80 geweest zijn.
Wie uiteindelijk de beste is geworden kan ik me ook niet meer helder voor de geest halen. Leeftijd, Hans? Kandidaten waren toen ondermeer Jan de Rooij, Jan Lammers en ik meen dat ook Jan vd Marel meestreed. Ik ben toen wel gaan kijken bij de dag in Berg en Terblijt, waar men ook een proef had uitgezet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast