oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor rally-jeroenski » za dec 15, 2012 14:27

nog een paar;
Afbeelding
Fun is not a straight line :D
!!Escort mk2 rs forever!!
www.vdzalmrallysport.nl
rally-jeroenski
 
Berichten: 62
Geregistreerd: do dec 17, 2009 17:21
Woonplaats: wassenaar

Berichtdoor Dennis Klein » za dec 15, 2012 14:31

Jeroen van der Zalm ; bij die naam denk ik aan Frans van der Zalm en de naam Gordijn ?!
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor rally-jeroenski » za dec 15, 2012 14:52

Dat klopt.

Volgens mijn pa hebben we een keer een ford bij je thuis gebracht in Reeuwijk.

Iets met service bus kapot of iets degelijks.
Hij had het ook over rally kijken in Griekenland??

Gr Jeroen
Fun is not a straight line :D
!!Escort mk2 rs forever!!
www.vdzalmrallysport.nl
rally-jeroenski
 
Berichten: 62
Geregistreerd: do dec 17, 2009 17:21
Woonplaats: wassenaar

Berichtdoor Dennis Klein » za dec 15, 2012 15:00

rally-jeroenski schreef:Dat klopt.

Volgens mijn pa hebben we een keer een ford bij je thuis gebracht in Reeuwijk.

Iets met service bus kapot of iets degelijks.
Hij had het ook over rally kijken in Griekenland??

Gr Jeroen


Klopt en het was de Akropolis Rally 1983 !
Gr aan iedereen
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor rally-jeroenski » za dec 15, 2012 15:34

Afbeelding
nog een paar gescand
Fun is not a straight line :D
!!Escort mk2 rs forever!!
www.vdzalmrallysport.nl
rally-jeroenski
 
Berichten: 62
Geregistreerd: do dec 17, 2009 17:21
Woonplaats: wassenaar

Berichtdoor rally-jeroenski » za dec 15, 2012 15:35

Als er vragen over de foto's zijn beantwoord ik deze graag;



Afbeelding
Fun is not a straight line :D
!!Escort mk2 rs forever!!
www.vdzalmrallysport.nl
rally-jeroenski
 
Berichten: 62
Geregistreerd: do dec 17, 2009 17:21
Woonplaats: wassenaar

Berichtdoor rally-jeroenski » za dec 15, 2012 16:22

Zo ik heb de zolder ook eens afgestoft,
Ik heb eendiversiteit aan oud spul gevonden, zal er diversen plaatsen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Fun is not a straight line :D
!!Escort mk2 rs forever!!
www.vdzalmrallysport.nl
rally-jeroenski
 
Berichten: 62
Geregistreerd: do dec 17, 2009 17:21
Woonplaats: wassenaar

Berichtdoor rally-jeroenski » za dec 15, 2012 16:23

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gr jeroen
Fun is not a straight line :D
!!Escort mk2 rs forever!!
www.vdzalmrallysport.nl
rally-jeroenski
 
Berichten: 62
Geregistreerd: do dec 17, 2009 17:21
Woonplaats: wassenaar

Berichtdoor ceesford » za dec 15, 2012 17:23

Afbeelding


Amsterdam rallysprint rond 1985 ? proef over het FORD terrein ?
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor rally-jeroenski » za dec 15, 2012 17:30

Inderdaad, hij kon die proef dromen.

Later reed hij met de daf de 14 e tijd tijdens de bp rally.
Kwamen de nodige protesten , dat kan nooit met een Daf.
Kan wel als je die kp al 20 keer gereden hebt.
Helaas bij de stop finish brak de tandwielkast in stukken.

Gr jeroen
Fun is not a straight line :D
!!Escort mk2 rs forever!!
www.vdzalmrallysport.nl
rally-jeroenski
 
Berichten: 62
Geregistreerd: do dec 17, 2009 17:21
Woonplaats: wassenaar

Berichtdoor Dennis Klein » za dec 15, 2012 17:38

[quote="rally-jeroenski"]Zo ik heb de zolder ook eens afgestoft,
Ik heb eendiversiteit aan oud spul gevonden, zal er diversen plaatsen.

Jeroen, als ik het goed heb was je een jaar of 11 toen je dat stukje schreef met een foto van Droogmans in een auto die ik later had en "een heer" die met je vader naar Griekenland (Akropolis rally) ging. Misschien was ik die "heer" ? (je was natuurlijk te jong om te weten dat ik helemaal niet zo'n heer was !)
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor ceesford » za dec 15, 2012 17:40

ik heb in die jaren ook sprints gereden, ken daarvan je vader als een aardige, goedlachse kerel !

ps : heb jij niet iets met een nsu tt gehad ?
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor Dennis Klein » za dec 15, 2012 17:44

rally-jeroenski schreef:Afbeelding

Gr jeroen

Die BMW (323i, als ik het me goed herinner) is Ko Faas met André Schoonenwolf.
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor rally-jeroenski » za dec 15, 2012 18:40

Dat idee had ik ook ,maar wist het niet zeker of het Ko Faas was.

Wij hebben niets met nsu gedaan.
Vooral daf in die tijd.
Mijn pa heeft verder zoals te zien in de samba cup gereden, genavigeerd in een Manta en als afsluiter van zijn rallygebeuren de Manx rally gereden en uitgereden.

Ik heb persoonlijk meer met Escort's.
Het is wel duidelijk waar het rallyvirus vandaan gekomen is!!

Gr Jeroen
Afbeelding
Fun is not a straight line :D
!!Escort mk2 rs forever!!
www.vdzalmrallysport.nl
rally-jeroenski
 
Berichten: 62
Geregistreerd: do dec 17, 2009 17:21
Woonplaats: wassenaar

Berichtdoor Whitey » za dec 15, 2012 19:32

Wat zie ik daar?? Opel spiegels aan een Escort!!
Whitey
 
Berichten: 218
Geregistreerd: ma okt 17, 2011 19:47
Woonplaats: Enter

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten