
rally-jeroenski schreef:Dat klopt.
Volgens mijn pa hebben we een keer een ford bij je thuis gebracht in Reeuwijk.
Iets met service bus kapot of iets degelijks.
Hij had het ook over rally kijken in Griekenland??
Gr Jeroen

rally-jeroenski schreef:
Gr jeroen

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten