metisse schreef:erikjan schreef:da's toch VanderMaassen, reed ook 190E-2.3-16V geloof ik
De eerste is inderdaad Valere Vandermaessen.
Reed idd ook met de IJsboerke Mercedes.
De tweede is Marc Soulet, kon overigens wel eens dezelfde auto zijn maar dat weet ik niet zeker.
BasJBuitendijk schreef:Mag het hier?
Te leuk om niet te delen.
Toen aanlooproutes van > 1000 km. heel normaal waren en met een voorloper van de Rundkurs. Een race zonder navi.
Ik kan me herinneren dat ook de Tulpenrally ooit eindigde met een race op Zandvoort, met Gilbert Stapelaere (Escort MK1) en Rob Slotemaker (Mini/DAF ??) in de hoofdrol.
http://youtu.be/9QUTNoHJWls[/quote)
Je bedoelt waarschijnlijk de Tulpenrally van 1969; Gilbert Stapelaere/André Aerts (Escort Twin Cam) wonnen, voor Rob Slotemaker/Ferry van der Geest (BMW 2002TI)
Dennis Klein schreef:Gisteren voor het eerst iets op het forum geplaatst, dus nieuweling van de oudere/jongere generatie ! Kan ik fotos van mijn computer downloaden om hier te plaatsen (heb nog wel wat oud materiaal van mijn eigen rally-tijd; Escorts, Dolomite, Renault5Turbo) of heb ik goed begrepen dat dat niet kan ?!
Zoals die van Cees Kruythof. Mijn vraag is ; hoe kan ik mijn fotos van mijn computer downloaden om op het forum te plaatsen ? Ik zal zeker ook wat verhalen erbij vertellen, want de rallywereld zat toen wel anders in elkaar.Rene Markus schreef:Dennis Klein schreef:Gisteren voor het eerst iets op het forum geplaatst, dus nieuweling van de oudere/jongere generatie ! Kan ik fotos van mijn computer downloaden om hier te plaatsen (heb nog wel wat oud materiaal van mijn eigen rally-tijd; Escorts, Dolomite, Renault5Turbo) of heb ik goed begrepen dat dat niet kan ?!
Hello Dennis, zeker kun je hier je oude rallyfoto's kwijt en natuurlijk de verhalen.
Was het een 5 gt turbo of zoals die van Kruidhof.
Dennis Klein schreef:Zoals die van Cees Kruythof. Mijn vraag is ; hoe kan ik mijn fotos van mijn computer downloaden om op het forum te plaatsen ? Ik zal zeker ook wat verhalen erbij vertellen, want de rallywereld zat toen wel anders in elkaar.Rene Markus schreef:Dennis Klein schreef:Gisteren voor het eerst iets op het forum geplaatst, dus nieuweling van de oudere/jongere generatie ! Kan ik fotos van mijn computer downloaden om hier te plaatsen (heb nog wel wat oud materiaal van mijn eigen rally-tijd; Escorts, Dolomite, Renault5Turbo) of heb ik goed begrepen dat dat niet kan ?!
Hello Dennis, zeker kun je hier je oude rallyfoto's kwijt en natuurlijk de verhalen.
Was het een 5 gt turbo of zoals die van Kruidhof.
Bedankt Dik !Waarom een zo'n omslachtige manier ?DvM schreef:Je kunt foto's niet rechtstreeks vanaf je computer plaatsen. Je moet ze eerst op een openbare plaats op het internet plaatsen, bijvoorbeeld
bij live.nl of mijnalbum. Als je ze daar eenmaal hebt geplaatst kun je ze op het forum plaatsen door de link tussen IMg te zetten die je boven
het veld ziet waarin je typt als je een bericht plaatst.
Waarom een zo'n omslachtige manier ?
BasJBuitendijk schreef:Waarom een zo'n omslachtige manier ?
Je hebt een PB
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten