oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Rene Markus » do dec 13, 2012 12:12

Andre Schoonenwof over de Ford RS200 met Stig Andervang:

Op hoge snelheid was de RS200 een onhoudbare auto als hij eenmaal begon uit te breken. Het was over het randje, zoals dat eigenlijk voor diehele groep B generatie gold.

citaat autovisie 16 feb 2012
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Rene Markus » do dec 13, 2012 12:26

metisse schreef:
erikjan schreef:da's toch VanderMaassen, reed ook 190E-2.3-16V geloof ik

De eerste is inderdaad Valere Vandermaessen.
Reed idd ook met de IJsboerke Mercedes.
De tweede is Marc Soulet, kon overigens wel eens dezelfde auto zijn maar dat weet ik niet zeker.


Met deze mercedes, maar ook opel manta 400 en ascona 400

Afbeelding

Alleen daarom blijf je nog steeds fan van ijsboerke ijs. Hoe noemen ze dat borgen in je systeem?
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

Monte Carlo 1963

Berichtdoor BasJBuitendijk » do dec 13, 2012 18:20

Mag het hier?
Te leuk om niet te delen.
Toen aanlooproutes van > 1000 km. heel normaal waren en met een voorloper van de Rundkurs. Een race zonder navi.
Ik kan me herinneren dat ook de Tulpenrally ooit eindigde met een race op Zandvoort, met Gilbert Stapelaere (Escort MK1) en Rob Slotemaker (Mini/DAF ??) in de hoofdrol.

http://youtu.be/9QUTNoHJWls
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Re: Monte Carlo 1963

Berichtdoor Dennis Klein » do dec 13, 2012 19:15

BasJBuitendijk schreef:Mag het hier?
Te leuk om niet te delen.
Toen aanlooproutes van > 1000 km. heel normaal waren en met een voorloper van de Rundkurs. Een race zonder navi.
Ik kan me herinneren dat ook de Tulpenrally ooit eindigde met een race op Zandvoort, met Gilbert Stapelaere (Escort MK1) en Rob Slotemaker (Mini/DAF ??) in de hoofdrol.

http://youtu.be/9QUTNoHJWls[/quote)
Je bedoelt waarschijnlijk de Tulpenrally van 1969; Gilbert Stapelaere/André Aerts (Escort Twin Cam) wonnen, voor Rob Slotemaker/Ferry van der Geest (BMW 2002TI)
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor BasJBuitendijk » do dec 13, 2012 19:18

Ja precies. Nu weet ik het weer. Slotemaker met BMW. Bedankt.

Even gegoogled nu ik het jaar weet. Dacht dat het eerder was, maar dat kan natuurlijk niet met die Escort. Bij de start komt mijn oude liefde - een NSU 1200 TT - in beeld. Wie reed er met die auto?

Hier is het linkje, NSU op 0.16

http://youtu.be/7uV-HM7Czyk
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Whitey » do dec 13, 2012 20:08

Jef Koopman schreef:wie herkent deze Ascona piloot?

Afbeelding

Is de Ascona van Jan Nijhof geweest, waar hij sprintkampioen mee is geworden.
Whitey
 
Berichten: 218
Geregistreerd: ma okt 17, 2011 19:47
Woonplaats: Enter

Oude Fotos ?

Berichtdoor Dennis Klein » vr dec 14, 2012 12:44

Gisteren voor het eerst iets op het forum geplaatst, dus nieuweling van de oudere/jongere generatie ! Kan ik fotos van mijn computer downloaden om hier te plaatsen (heb nog wel wat oud materiaal van mijn eigen rally-tijd; Escorts, Dolomite, Renault5Turbo) of heb ik goed begrepen dat dat niet kan ?!
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Re: Oude Fotos ?

Berichtdoor Rene Markus » vr dec 14, 2012 13:31

Dennis Klein schreef:Gisteren voor het eerst iets op het forum geplaatst, dus nieuweling van de oudere/jongere generatie ! Kan ik fotos van mijn computer downloaden om hier te plaatsen (heb nog wel wat oud materiaal van mijn eigen rally-tijd; Escorts, Dolomite, Renault5Turbo) of heb ik goed begrepen dat dat niet kan ?!


Hello Dennis, zeker kun je hier je oude rallyfoto's kwijt en natuurlijk de verhalen.

Was het een 5 gt turbo of zoals die van Kruidhof.
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

Re: Oude Fotos ?

Berichtdoor Dennis Klein » vr dec 14, 2012 14:26

Rene Markus schreef:
Dennis Klein schreef:Gisteren voor het eerst iets op het forum geplaatst, dus nieuweling van de oudere/jongere generatie ! Kan ik fotos van mijn computer downloaden om hier te plaatsen (heb nog wel wat oud materiaal van mijn eigen rally-tijd; Escorts, Dolomite, Renault5Turbo) of heb ik goed begrepen dat dat niet kan ?!


Hello Dennis, zeker kun je hier je oude rallyfoto's kwijt en natuurlijk de verhalen.

Was het een 5 gt turbo of zoals die van Kruidhof.
Zoals die van Cees Kruythof. Mijn vraag is ; hoe kan ik mijn fotos van mijn computer downloaden om op het forum te plaatsen ? Ik zal zeker ook wat verhalen erbij vertellen, want de rallywereld zat toen wel anders in elkaar.
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor DvM » vr dec 14, 2012 14:40

Je kunt foto's niet rechtstreeks vanaf je computer plaatsen. Je moet ze eerst op een openbare plaats op het internet plaatsen, bijvoorbeeld
bij live.nl of mijnalbum. Als je ze daar eenmaal hebt geplaatst kun je ze op het forum plaatsen door de link tussen IMg te zetten die je boven
het veld ziet waarin je typt als je een bericht plaatst.
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Re: Oude Fotos ?

Berichtdoor Rene Markus » vr dec 14, 2012 14:40

Dennis Klein schreef:
Rene Markus schreef:
Dennis Klein schreef:Gisteren voor het eerst iets op het forum geplaatst, dus nieuweling van de oudere/jongere generatie ! Kan ik fotos van mijn computer downloaden om hier te plaatsen (heb nog wel wat oud materiaal van mijn eigen rally-tijd; Escorts, Dolomite, Renault5Turbo) of heb ik goed begrepen dat dat niet kan ?!


Hello Dennis, zeker kun je hier je oude rallyfoto's kwijt en natuurlijk de verhalen.

Was het een 5 gt turbo of zoals die van Kruidhof.
Zoals die van Cees Kruythof. Mijn vraag is ; hoe kan ik mijn fotos van mijn computer downloaden om op het forum te plaatsen ? Ik zal zeker ook wat verhalen erbij vertellen, want de rallywereld zat toen wel anders in elkaar.


Ik heb je een PB ( persoonlijk bericht) gestuurd.
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Dennis Klein » vr dec 14, 2012 14:47

DvM schreef:Je kunt foto's niet rechtstreeks vanaf je computer plaatsen. Je moet ze eerst op een openbare plaats op het internet plaatsen, bijvoorbeeld
bij live.nl of mijnalbum. Als je ze daar eenmaal hebt geplaatst kun je ze op het forum plaatsen door de link tussen IMg te zetten die je boven
het veld ziet waarin je typt als je een bericht plaatst.
Bedankt Dik !Waarom een zo'n omslachtige manier ?
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor BasJBuitendijk » vr dec 14, 2012 14:48

Waarom een zo'n omslachtige manier ?


Je hebt een PB
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor BasJBuitendijk » vr dec 14, 2012 14:55

Dennis,
PB kennelijk niet verzonden.
Probeer deze software eens. Downloaden van je PC, resizen tot b.v. message board en dan de link in het forumbericht plaatsen.
Succes,
Bas



http://tinypic.com/index.php
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Rene Markus » vr dec 14, 2012 14:55

BasJBuitendijk schreef:
Waarom een zo'n omslachtige manier ?


Je hebt een PB


Voldoende steun zo te merken. Komt vast goed.
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron