oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

De sint had toch weer een aardig boekje meegenomen.

Berichtdoor Rene Markus » ma dec 03, 2012 9:36

Toch altijd weer een verrassing wat de goede oude man ieder jaar weer weet te vinden.

Afbeelding
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

Re: De sint had toch weer een aardig boekje meegenomen.

Berichtdoor metisse » ma dec 03, 2012 11:42

Rene Markus schreef:Toch altijd weer een verrassing wat de goede oude man ieder jaar weer weet te vinden.

Afbeelding



:mrgreen: Moet toch wel een échte Spaanse Rallyfreak zijn..... :mrgreen:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor jeroensprint » ma dec 03, 2012 18:01

Sainz Nikolaas.

Jeroen
Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

2 foto's uit eigen collectie

Berichtdoor Dirk van Ginneke » ma dec 03, 2012 21:15

Foto Opel Kadett ELE Rally 1983 KP Eurocircuit met John Vermeeren en Paul Boesten
Afbeelding

Foto Talbot Samba BAC Rally 1985 met Wim Luijbregts en Ab Molkenboer
Afbeelding
met vriendelijke groet,

Dirk van Ginneke - Kusters Rallying website

Afbeelding
Avatar gebruiker
Dirk van Ginneke
 
Berichten: 234
Geregistreerd: wo feb 19, 2003 20:51
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor hans van altena » ma dec 03, 2012 22:13

De bloemkool waar jij uit moest komen, moesten ze in 1983 nog poten ! :shock:
De ronde nadat deze foto gemaakt werd, volgde er een uitstapje op deze plek ; vast in de zandbak..... :D
Blijft leuk die "oude" foto's !! :lol:
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma dec 03, 2012 22:30

hans van altena schreef:De bloemkool waar jij uit moest komen, moesten ze in 1983 nog poten


Volgens mij zijn de foto's door de bloemkool zelf (Van Ginneke Sr.) gemaakt.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Mark Verhoeven » di dec 04, 2012 16:21

antoine schreef:Het is geen rally..maar zo ging men vroeger naar het circuit om deel te nemen aan een wedstrijd. Dan hopen dat je geen schade reed, want je moest ook nog naar huis. Rijder is de vader van Renger van de Zande.
Afbeelding


Nou, ik denk dat de kans dat je met de 2 andere auto's op de foto niet thuis aankomt zeker niet lager is dan dat de rallyauto schade op loopt... :wink: :lol:
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor Ton Van Spanje » di dec 04, 2012 19:00

@ Mark Verhoeven

< zoon van voormalig Citroënboer meldt zich>

Dat viel indertijd nog wel mee, vooral voor toenmalige begrippen. Op de huidige producten zou ik niet meer blind varen.
:D
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

1971 Kartcircuit in Strijen

Berichtdoor BasJBuitendijk » wo dec 05, 2012 14:26

[img][img]http://i48.tinypic.com/144a71t.jpg[/img][/img]
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor TWENGELTJE » wo dec 05, 2012 15:08

Komt mij bekend voor maar dan met mijn mini clubman eronder
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor BasJBuitendijk » wo dec 05, 2012 16:01

Komt mij bekend voor maar dan met mijn mini clubman eronder
Code: Selecteer alles

Ook leuk. Foto?
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Ieper 80ties - GG-40-58

Berichtdoor BasJBuitendijk » wo dec 05, 2012 16:18

Ben de kast aan het opruimen en kwam deze tegen.
Begin jaren tachtig Ieper, maar wie en wanneer precies?

[img][img]http://i48.tinypic.com/2uyllcm.jpg[/img][/img]
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Re: Ieper 80ties - GG-40-58

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo dec 05, 2012 20:16

BasJBuitendijk schreef:Ben de kast aan het opruimen en kwam deze tegen.
Begin jaren tachtig Ieper, maar wie en wanneer precies?

[img][img]http://i48.tinypic.com/2uyllcm.jpg[/img][/img]


Joop Kuipers, 1981
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor BasJBuitendijk » wo dec 05, 2012 22:00

Ben de kast aan het opruimen en kwam deze tegen.
Begin jaren tachtig Ieper, maar wie en wanneer precies?



Joop Kuipers, 1981



Met alle respect, maar onbekend bij mij. Daarom juist interessant.
Iemand aanvullende informatie?
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Bjorn bruins » wo dec 05, 2012 22:29

BasJBuitendijk schreef:
Ben de kast aan het opruimen en kwam deze tegen.
Begin jaren tachtig Ieper, maar wie en wanneer precies?



Joop Kuipers, 1981



Met alle respect, maar onbekend bij mij. Daarom juist interessant.
Iemand aanvullende informatie?


Het lijkt mij Johan van Heek met Ab Molkenboer (opel dealer team).
Maar ja helemaal zeker weet ik het ook niet
Bjorn bruins
 
Berichten: 30
Geregistreerd: za maart 05, 2011 12:19
Woonplaats: Delden

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten