

Rene Markus schreef:Toch altijd weer een verrassing wat de goede oude man ieder jaar weer weet te vinden.

hans van altena schreef:De bloemkool waar jij uit moest komen, moesten ze in 1983 nog poten
antoine schreef:Het is geen rally..maar zo ging men vroeger naar het circuit om deel te nemen aan een wedstrijd. Dan hopen dat je geen schade reed, want je moest ook nog naar huis. Rijder is de vader van Renger van de Zande.
Komt mij bekend voor maar dan met mijn mini clubman eronder
- Code: Selecteer alles
Ook leuk. Foto?
BasJBuitendijk schreef:Ben de kast aan het opruimen en kwam deze tegen.
Begin jaren tachtig Ieper, maar wie en wanneer precies?
[img][img]http://i48.tinypic.com/2uyllcm.jpg[/img][/img]
Ben de kast aan het opruimen en kwam deze tegen.
Begin jaren tachtig Ieper, maar wie en wanneer precies?
Joop Kuipers, 1981
BasJBuitendijk schreef:Ben de kast aan het opruimen en kwam deze tegen.
Begin jaren tachtig Ieper, maar wie en wanneer precies?
Joop Kuipers, 1981
Met alle respect, maar onbekend bij mij. Daarom juist interessant.
Iemand aanvullende informatie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten