oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Ton Van Spanje » do nov 29, 2012 22:10

hans van altena schreef:Na de RS200 kwam dat voorwielaangedrevenklotebakkie: rs turbo !



Die RS turbo was bij mijn weten VOOR de RS200.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor ceesford » vr nov 30, 2012 9:13

klopt helemaal Ton !
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

oude rally fotos

Berichtdoor bruno van traa » vr nov 30, 2012 12:20

Beste rally fans heeft iemend nog fotos van de volgende autos:

Wim Luijbregts/Bruno van Traa 1975 Morris Marina 1.3 31-AJ-34 British Leyland Nederland

Henk van der Lee/Bruno van Traa 1977 Kadett 35-JD-17 Opel Dealerteam Holland

Henk van der Lee/Bruno van Traa 1978 Kadett 95-US-92 Andrews Airconditioners

Groeten Bruno van Traa
bruno van traa
 
Berichten: 13
Geregistreerd: zo nov 25, 2012 11:07
Woonplaats: valkenswaard

Berichtdoor hans vermeer » vr nov 30, 2012 17:48

Eight_Gear schreef:Die foto is gemaakt bij Havelte als het goed is, toch Cees?

Is er misschien die meer info heeft over de proeven in die omgeving rond die tijd? :)
deze foto heb ik inderdaad gemaakt in de buurt van Havelte of uffelte. Daar waren toen twee KP,s. Daarna ging de rallycaravaan naar het Asser TT circuit. Als je even op mijn site bij Jalbum kijkt, dan zie je daar nog wat meer staan van de SLS.
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor BasJBuitendijk » vr nov 30, 2012 19:42

Zoiets?
http://youtu.be/Phz22W0fkNQ

Nee, ik bedoel die blauw gele Escort, die waarmee hij in 1983 voor het eerst in Nederland kwam.
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Cinq-Power » vr nov 30, 2012 19:52

Hebben mensen ook nog foto's van de Cinquecento Tropheo?

Met name met het kenteken: HD TN 17
Auto is van Marcel Piepers geweest.

Later rond '99 is deze omgebouwd en heeft toen kenteken: JX VF 55 gekregen.

Dirk Garvelink is de laatste eigenaar van deze Cinq geweest, een kennis van mij heeft em pas overgenomen en zou het leuk vinden actiefoto's van weleer te zien.
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Re: oude rally fotos

Berichtdoor metisse » vr nov 30, 2012 21:52

bruno van traa schreef:Beste rally fans heeft iemend nog fotos van de volgende autos:

Wim Luijbregts/Bruno van Traa 1975 Morris Marina 1.3 31-AJ-34 British Leyland Nederland

Henk van der Lee/Bruno van Traa 1977 Kadett 35-JD-17 Opel Dealerteam Holland

Henk van der Lee/Bruno van Traa 1978 Kadett 95-US-92 Andrews Airconditioners

Groeten Bruno van Traa


Hoi Bruno,
Er staan wel advertenties met jullie in de Marina in de Autorevue's die hier in de kast liggen.
Heb je daar wat aan.
Was toen wel als monteur in de rallysport actief.
Een fototoestel had ik maar amper. :roll:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor ceesford » vr nov 30, 2012 22:28

service 1981, kom daar nu in 2012 eens mee.....

Afbeelding
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor TWENGELTJE » vr nov 30, 2012 22:52

alleen n zijl eronder verder oke
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor metisse » za dec 01, 2012 0:36

Een zeil? wel erg luxe hoor Engelbert :lol:

SERVICE ROND 1975:
Afbeelding
Op de achtergrond de Datsun Cherry stationcar (vind ze nog maar)
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor TWENGELTJE » za dec 01, 2012 7:46

Ik weet het matthy, zelf ook gedaan toen bij de alfa 33 van vloedgraven.
Mooie tijd met een eigen rally voor de service buiten de normale rally om
Wij hadden toen `n rekord station hiervoor ingericht
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor metisse » za dec 01, 2012 9:33

TWENGELTJE schreef:Mooie tijd met een eigen rally voor de service buiten de normale rally om


:lol: :lol: :lol:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor ceesford » za dec 01, 2012 12:08

een beetje team komt tegenwoordig met een vrachtwagen met trailer, uitschuifbare pui, zorgen voor d'r eigen stroom en verlichting, als het nog ff kan ook een catering erbij......

dat was vroegâh wel anders !
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor antoine » za dec 01, 2012 12:22

Het is geen rally..maar zo ging men vroeger naar het circuit om deel te nemen aan een wedstrijd. Dan hopen dat je geen schade reed, want je moest ook nog naar huis. Rijder is de vader van Renger van de Zande.
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Cinq-Power » za dec 01, 2012 17:19

Dat gebeurt nog wel, met de Volvo 360 en de Mazda cups.

Heerlijk om zulk oud (ver voor mijn bed tijd) beeldmateriaal te zien
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten