hans van altena schreef:Na de RS200 kwam dat voorwielaangedrevenklotebakkie: rs turbo !
Die RS turbo was bij mijn weten VOOR de RS200.
hans van altena schreef:Na de RS200 kwam dat voorwielaangedrevenklotebakkie: rs turbo !
deze foto heb ik inderdaad gemaakt in de buurt van Havelte of uffelte. Daar waren toen twee KP,s. Daarna ging de rallycaravaan naar het Asser TT circuit. Als je even op mijn site bij Jalbum kijkt, dan zie je daar nog wat meer staan van de SLS.Eight_Gear schreef:Die foto is gemaakt bij Havelte als het goed is, toch Cees?
Is er misschien die meer info heeft over de proeven in die omgeving rond die tijd?
Nee, ik bedoel die blauw gele Escort, die waarmee hij in 1983 voor het eerst in Nederland kwam.
bruno van traa schreef:Beste rally fans heeft iemend nog fotos van de volgende autos:
Wim Luijbregts/Bruno van Traa 1975 Morris Marina 1.3 31-AJ-34 British Leyland Nederland
Henk van der Lee/Bruno van Traa 1977 Kadett 35-JD-17 Opel Dealerteam Holland
Henk van der Lee/Bruno van Traa 1978 Kadett 95-US-92 Andrews Airconditioners
Groeten Bruno van Traa
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten