Wij begrijpen elkaar !
hans van altena schreef:Theo Knoop heeft dat "ding"daarna gereden ; 1 x goed ( in Amsterdam ) daarna allen maar ellende : SCHIJTHOK ! Allerlei vreemde , vooral elektronische problemen , die op een evenement niet te traceren waren !
ceesford schreef:Copyright Hans Vermeer
hans vermeer schreef:ceesford schreef:Copyright Hans Vermeer
Nou Cees, dit is wel overduidelijk, hoor![]()
Overigens, heb ik deze "RS turbo" maar één keer voor de lens gekregen.
Blijkbaar bij andere rally's al uitgevallen voordat de wedstrijd echt begonnen was
metisse schreef:hans vermeer schreef:ceesford schreef:Copyright Hans Vermeer
Nou Cees, dit is wel overduidelijk, hoor![]()
Overigens, heb ik deze "RS turbo" maar één keer voor de lens gekregen.
Blijkbaar bij andere rally's al uitgevallen voordat de wedstrijd echt begonnen was
Een oude rallywijsheid: eerste proef, eerste bocht
Ton Van Spanje schreef:hans van altena schreef:Theo Knoop heeft dat "ding"daarna gereden ; 1 x goed ( in Amsterdam ) daarna allen maar ellende : SCHIJTHOK ! Allerlei vreemde , vooral elektronische problemen , die op een evenement niet te traceren waren !
Bij Andervang was het volgens mij al een drama met dat hok. Dezelfde problemen die Theo had. Gezeik met de electronica. Stomweg, zonder reden op een proef stilvallen. later wel eens gehoord dat men er uiteindelijk achterkwam dat het iets te maken had met het niet goed afgeschermd zijn van diverse electronische componenten. Of dat waar was? Geen idee.

ceesford schreef:BAC rally 22 juni 1985 is toch de wedstrijd waarin deze foto genomen is, eerste start in Groep A, finish 8e algemeen en 3e in Groep A
( copyright unknown )
Peer schreef:4 U is dus EV, kan me die Oranje Kadett nog wel herinneren
ceesford schreef:Erik V met de GT/E met Belgische kenteken EVL 642
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten