oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor hans van altena » wo dec 14, 2011 22:39

Zat effe op je antwoord te wachten :D :D
Wij begrijpen elkaar ! :lol: :lol: :lol:
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo dec 14, 2011 23:00

hans van altena schreef:Theo Knoop heeft dat "ding"daarna gereden ; 1 x goed ( in Amsterdam ) daarna allen maar ellende : SCHIJTHOK ! Allerlei vreemde , vooral elektronische problemen , die op een evenement niet te traceren waren !


Bij Andervang was het volgens mij al een drama met dat hok. Dezelfde problemen die Theo had. Gezeik met de electronica. Stomweg, zonder reden op een proef stilvallen. later wel eens gehoord dat men er uiteindelijk achterkwam dat het iets te maken had met het niet goed afgeschermd zijn van diverse electronische componenten. Of dat waar was? Geen idee.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor hans vermeer » do dec 15, 2011 12:26

ceesford schreef:Copyright Hans Vermeer


Nou Cees, dit is wel overduidelijk, hoor :wink:

Overigens, heb ik deze "RS turbo" maar één keer voor de lens gekregen.
Blijkbaar bij andere rally's al uitgevallen voordat de wedstrijd echt begonnen was :shock:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor metisse » do dec 15, 2011 13:57

hans vermeer schreef:
ceesford schreef:Copyright Hans Vermeer


Nou Cees, dit is wel overduidelijk, hoor :wink:

Overigens, heb ik deze "RS turbo" maar één keer voor de lens gekregen.
Blijkbaar bij andere rally's al uitgevallen voordat de wedstrijd echt begonnen was :shock:



Een oude rallywijsheid: eerste proef, eerste bocht :lol:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor erikjan » do dec 15, 2011 14:21

dat komt zelfs bij WRC's voor (Euregio 2011, 1e proef, 3e bocht...)

:oops:
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor hans vermeer » do dec 15, 2011 16:27

metisse schreef:
hans vermeer schreef:
ceesford schreef:Copyright Hans Vermeer


Nou Cees, dit is wel overduidelijk, hoor :wink:

Overigens, heb ik deze "RS turbo" maar één keer voor de lens gekregen.
Blijkbaar bij andere rally's al uitgevallen voordat de wedstrijd echt begonnen was :shock:



Een oude rallywijsheid: eerste proef, eerste bocht :lol:


Nieuw spreekwoord Matthy :!:

De beste stuurlui zitten tegenwoordig achter de PC :wink:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor antoine » do dec 15, 2011 17:55

Ton Van Spanje schreef:
hans van altena schreef:Theo Knoop heeft dat "ding"daarna gereden ; 1 x goed ( in Amsterdam ) daarna allen maar ellende : SCHIJTHOK ! Allerlei vreemde , vooral elektronische problemen , die op een evenement niet te traceren waren !


Bij Andervang was het volgens mij al een drama met dat hok. Dezelfde problemen die Theo had. Gezeik met de electronica. Stomweg, zonder reden op een proef stilvallen. later wel eens gehoord dat men er uiteindelijk achterkwam dat het iets te maken had met het niet goed afgeschermd zijn van diverse electronische componenten. Of dat waar was? Geen idee.


Hij 'rijdt' nog steeds: http://vanloon-rallyteam.nl/1545007.htm
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Performance » do dec 15, 2011 19:35

ceesford schreef:BAC rally 22 juni 1985 is toch de wedstrijd waarin deze foto genomen is, eerste start in Groep A, finish 8e algemeen en 3e in Groep A

( copyright unknown )


Yep, eindigde toen juist achter ons.
We waren even voor het einde nog in strijd voor een 4de plaats met Hoes (Ascona 400).
Door een stukke uitlaatcollector op de kadett en de tijdsoverschrijding bij de service voor herstel kostte ons een 5' kostte en was een super resultaat (tussen de Opel 400's) verloren gegaan. :oops:
Toch nog winnaar van groep P(rototypes) en winnaar van de spektakelprijs.
Pittig detail: Bij de TC voor de wedstrijd lachten ze ons eigenlijk een beetje weg, maar diezelfde mensen hebben het na de wedstrijd toch even komen rechtzetten 8)
Performance
 
Berichten: 44
Geregistreerd: do jun 30, 2011 8:46
Woonplaats: Bornem

Berichtdoor Peer » do dec 15, 2011 21:33

4 U is dus EV, kan me die Oranje Kadett nog wel herinneren :)
Peer
 
Berichten: 527
Geregistreerd: di jan 29, 2002 9:22
Woonplaats: Pumpenbil

Berichtdoor ceesford » vr dec 16, 2011 8:32

Erik V met de GT/E met Belgische kenteken EVL 642
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor Performance » vr dec 16, 2011 10:56

Peer schreef:4 U is dus EV, kan me die Oranje Kadett nog wel herinneren :)


Leuk dat je dat nog weet :o
Heb ik zo'n indruk nagelaten dan ?? :wink: :lol:
Performance
 
Berichten: 44
Geregistreerd: do jun 30, 2011 8:46
Woonplaats: Bornem

Berichtdoor Performance » vr dec 16, 2011 10:57

ceesford schreef:Erik V met de GT/E met Belgische kenteken EVL 642


Van een gepersonaliseerde nummerplaat gesproken hé :)
Dat je die nummerplaat ook weet ? 8)
Heb je een foto misschien ??
Performance
 
Berichten: 44
Geregistreerd: do jun 30, 2011 8:46
Woonplaats: Bornem

Berichtdoor benn01 » vr dec 16, 2011 13:50

deze wagen zit nu nog in nederlend
http://www.vanloon-rallyteam.nl/1676272.htm is bij marc vanloon
gr benn
ceesford schreef:Afbeelding

Stig Andervang / André Schoonenwolf
BAC 1983
benn01
 
Berichten: 22
Geregistreerd: do jun 04, 2009 19:45
Woonplaats: belgie

Berichtdoor Speerke » vr dec 16, 2011 14:09

Afbeelding

Zuiderzeerally Circuit Assen 1992 John Bosch

Afbeelding

ElE Rally 1997 Piroc

Afbeelding

ELE Rally 6-6-1999 Piet v Hoof

Afbeelding

Almere 28-2-1999 Roco Theunissen blijft een topper

Afbeelding

Rallysprint Zestienhoven 1998
Laatst bijgewerkt door Speerke op vr dec 16, 2011 16:09, in totaal 1 keer bewerkt.
Speerke
 
Berichten: 200
Geregistreerd: zo mei 24, 2009 18:08
Woonplaats: Veldhoven

Berichtdoor Leo » vr dec 16, 2011 16:05

Rocco Teunisen, Almere 1992 klopt niet.
De WRC's zijn pas gaan rijden in 1997
Avatar gebruiker
Leo
 
Berichten: 394
Geregistreerd: za mei 27, 2006 23:01
Woonplaats: Genemuiden

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten