ceesford schreef:3e foto van Paul Lietaer met Talbot Lotus Sunbeam in de eerste sponsorkleuren : BAC rally ? ergens rond 1983 ?
Toen nog Seinhorst MotorsportCossie-Jeff schreef:wim scholman schreef:Vandaag een simpel foto scanner gekocht voor 5 tientjes.
En dit is het resultaat zonder bewerking. Een map met subaru gepakt en een twintig in gescand.
Renè Kuipers (Ipatec racing) Euregio rally
Grappig zie ik me zelf staan (eerste links achter)
Heb je ook nog een mapje met escort cosworth foto`s uit die tijd Wim??
Dutchphantom schreef:Lietaer is inderdaad uit Hellendoorn. Op de proef bij Markelo.
Wim, zitten daar foto's van mij tussen of hebben we naast elkaar staan fotograferen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten