oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor antoine » zo dec 04, 2011 14:03

Iets zegt me dat je nog veeeeeeeel meer foto's van Mascha hebt :)
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Speerke » zo dec 04, 2011 14:10

antoine schreef:Iets zegt me dat je nog veeeeeeeel meer foto's van Mascha hebt :)


dacht het wel , maakte toen veel foto's van Piet en Mascha
Speerke
 
Berichten: 200
Geregistreerd: zo mei 24, 2009 18:08
Woonplaats: Veldhoven

Berichtdoor antoine » zo dec 04, 2011 14:13

Daarom :)
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor wim scholman » zo dec 04, 2011 15:47

weer een paar van deze kant

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
wim scholman
 
Berichten: 292
Geregistreerd: di maart 20, 2007 12:27
Woonplaats: rijssen

Berichtdoor ceesford » zo dec 04, 2011 17:46

3e foto van Paul Lietaer met Talbot Lotus Sunbeam in de eerste sponsorkleuren : BAC rally ? ergens rond 1983 ?
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor rallyfan323 » zo dec 04, 2011 18:14

Die glasplaatbeschadiging word wel steeds groter :lol: :wink:

Keep up the good work :!:
Officials Are Closer Than They Appear.
Avatar gebruiker
rallyfan323
 
Berichten: 77
Geregistreerd: za jun 02, 2007 17:42
Woonplaats: Asten

Berichtdoor wim scholman » zo dec 04, 2011 18:33

ceesford schreef:3e foto van Paul Lietaer met Talbot Lotus Sunbeam in de eerste sponsorkleuren : BAC rally ? ergens rond 1983 ?


83 of 84 tijdens de rothmans 12 uren van hellendoorn.
zit een stikker op de wagen van caraco ijs.
wim scholman
 
Berichten: 292
Geregistreerd: di maart 20, 2007 12:27
Woonplaats: rijssen

Berichtdoor Starkoo » zo dec 04, 2011 22:46

Cossie-Jeff schreef:
wim scholman schreef:Vandaag een simpel foto scanner gekocht voor 5 tientjes.
En dit is het resultaat zonder bewerking. Een map met subaru gepakt en een twintig in gescand.

Renè Kuipers (Ipatec racing) Euregio rally

Afbeelding

Grappig zie ik me zelf staan (eerste links achter)

Heb je ook nog een mapje met escort cosworth foto`s uit die tijd Wim??
Toen nog Seinhorst Motorsport :D de A.L.S lukte niet helemaal, uiteindelijk is Rene gestopt met dat project, maar heeft hij de auto nog ???Hoorde van een kennis dat Rene deze auto nog steeds heeft!
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

Berichtdoor TWENGELTJE » zo dec 04, 2011 23:07

Ga eens kijken in zenderen
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor Peer » zo dec 04, 2011 23:20

Hij heeft die auto heel erg plat gereden en daarna is hij volgens mij niet meer gesignaleerd op de rally paden.
Peer
 
Berichten: 527
Geregistreerd: di jan 29, 2002 9:22
Woonplaats: Pumpenbil

Berichtdoor antoine » zo dec 04, 2011 23:35

Het kenteken bestaat ook niet meer.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Berto » zo dec 04, 2011 23:44

Hij is in de groenvoorziening gegaan tijdens de euregio. (boldershoek)
Als een kenteken niet meer bestaat wil niet zeggen dat je de auto niet kunt bewaren :wink:
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Dutchphantom » ma dec 05, 2011 0:48

Lietaer is inderdaad uit Hellendoorn. Op de proef bij Markelo.

Wim, zitten daar foto's van mij tussen of hebben we naast elkaar staan fotograferen?
Dutchphantom
 
Berichten: 6
Geregistreerd: ma feb 13, 2006 2:20
Woonplaats: Taipei, Taiwan R.O.C.

Berichtdoor wim scholman » ma dec 05, 2011 7:45

Dutchphantom schreef:Lietaer is inderdaad uit Hellendoorn. Op de proef bij Markelo.

Wim, zitten daar foto's van mij tussen of hebben we naast elkaar staan fotograferen?


Hey Reinier dat heb je goed gezien dat zijn er wat die jij gemaakt hebt. :D
wim scholman
 
Berichten: 292
Geregistreerd: di maart 20, 2007 12:27
Woonplaats: rijssen

Berichtdoor ceesford » wo dec 14, 2011 17:11

Afbeelding

Gerrit van Espelo - Kempen rally 1979
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten