oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor martjhh2108 » wo nov 09, 2011 19:23

Ferdin schreef:Kan iemand mij helpen en weet wat erop de achterspoiler van M.van Iersel zijn Sub P2000 staat????.
Kanreclame.nl zie ik staan maar de rest????
Afbeelding


De middelste is het Subaru teken in het zilver .. en de bovenste staat : rallyfotos.nl
martjhh2108
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma sep 07, 2009 12:53
Woonplaats: Enschede

Re: Visa Trophe

Berichtdoor Ascona » wo nov 09, 2011 19:37

gerwin@rally schreef:Wie Heeft er nog foto’s van de Citroen Visa Trophe. Dit is de auto waar oa Paul Maaskant de rally paden onveilig mee maakte.
Dit was van 1983 tot en met 1985.
De auto had als kenteken HS-54-FB.


Heb je het rallysport 82/83 jaarboek al? Hij staat op de cover en verder in het boek nog 6 pagina's over de Visa en Paul Maaskant.
Verder moet ik nog ergens een "Eppo" hebben liggen met een verhaaltje over de Visa. Met de nadruk op ergens. :roll:
Ascona
 
Berichten: 342
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 20:09

Berichtdoor jeroensprint » wo nov 09, 2011 19:53

Wie heeft er misschien Luijbregts/Van Traa Dolomite foto's? Kenteken 74-fd-19. Er heeft rond 1987 ook ooit eens een Dolomite meegereden in de Hellendoornrally. Iemand?

Jeroen
Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor gerwin@rally » wo nov 09, 2011 20:23

Ja Peter dat boek heb idd, klopt er staat veel in over de visa.
Vaak hebben mensen in een oude doos nog wat foto’s liggen.
Ik wist niet dat er in de eppo wat gestaan had.
zo hoor (lees) je nog eens wat
thanks
gerwin@rally
 
Berichten: 5
Geregistreerd: wo nov 09, 2011 18:12
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Ascona » wo nov 09, 2011 20:50

jeroensprint schreef:Wie heeft er misschien Luijbregts/Van Traa Dolomite foto's? Kenteken 74-fd-19. Er heeft rond 1987 ook ooit eens een Dolomite meegereden in de Hellendoornrally. Iemand?

Jeroen

Heb hier een matige foto in Auto Motor klassiek juli 1989 van Ypres 1979. Toen was de Dolomite echter al in bezit van Dennis Klein. Volgens het stukje daarna verkocht aan Peter van der Meulen.

@Gerwin: als ik de Eppo tegenkom, zal ik hem scannen.
Ascona
 
Berichten: 342
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 20:09

Berichtdoor gerwin@rally » wo nov 09, 2011 20:52

Geweldig! Dank! :D
gerwin@rally
 
Berichten: 5
Geregistreerd: wo nov 09, 2011 18:12
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Jan Erik Rietman » wo nov 09, 2011 20:59

http://www.autosportforum.be/showthread ... 86/page391


hier staan er wat, ook van een franse rijder, maar ook wat van Paul Maaskant, had je misschien al?
Jan Erik Rietman
 
Berichten: 176
Geregistreerd: ma aug 27, 2007 10:03
Woonplaats: Zuna

Berichtdoor Jan Erik Rietman » wo nov 09, 2011 21:06

http://www.forum-auto.com/sport-auto/hi ... 2-1295.htm

en hier nog een geinige bovenaan de site.

zijn trouwens 38 pagina's op dat forum over de Visa. erg veel foto's daar.
Jan Erik Rietman
 
Berichten: 176
Geregistreerd: ma aug 27, 2007 10:03
Woonplaats: Zuna

Berichtdoor Jan Erik Rietman » wo nov 09, 2011 21:18

en voor de Dolomite liefhebber

staat hij een keer tussen: http://www.autosportforum.be/showthread ... 986/page47

Dolimite race en rallygeweld: http://www.forum-auto.com/sport-auto/ph ... 361117.htm
Jan Erik Rietman
 
Berichten: 176
Geregistreerd: ma aug 27, 2007 10:03
Woonplaats: Zuna

Berichtdoor gerwin@rally » wo nov 09, 2011 21:19

Ja dat klopt, in frankrijk is er veel meer mee gedaan vroeger.
Er zijn later ook nog andere van gemaakt zo als een 4x4 en een gti.
Maar het gaat mij om de 2 auto’s (visa) die hier in nederland hebben gereden.
gerwin@rally
 
Berichten: 5
Geregistreerd: wo nov 09, 2011 18:12
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Ascona » wo nov 09, 2011 21:29

Ascona schreef:
jeroensprint schreef:Wie heeft er misschien Luijbregts/Van Traa Dolomite foto's? Kenteken 74-fd-19. Er heeft rond 1987 ook ooit eens een Dolomite meegereden in de Hellendoornrally. Iemand?

Jeroen

Heb hier een matige foto in Auto Motor klassiek juli 1989 van Ypres 1979. Toen was de Dolomite echter al in bezit van Dennis Klein. Volgens het stukje daarna verkocht aan Peter van der Meulen.


zie scan
Ascona
 
Berichten: 342
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 20:09

Berichtdoor jeroensprint » wo nov 09, 2011 22:24

Dank jullie wel. De forum foto's had ik al eens gezien. De scan is van een "vage" periode. De auto was toen in de 3m kleuren maar heeft altijd z'n Nederlandse kenteken gehouden. Er mocht toen, na 1977, niet meer officieel rally mee worden gereden i.v.m. een niet kloppende homologatie en annexe J uit die tijd. Foto's voor die tijd zijn er genoeg en in de van der meulen tijd ook, die de auto weer in de huidige BL kleuren tijdens de RAC 1975 heeft gespoten. Van der Meulen heeft het ding afgebroken. Een paar keer per jaar uit de schuur, direct volgas, wat klinkt ie goed hè, en dan weer terug. Deze auto bestaat nog steeds en heeft de originele carrosserie en is nog precies zoals 1975, tot en met de stoelen en safety tank toe. De huidige eigenaar is een fantast en de auto dus helaas veel te duur.

Maar goed, alle foto's en info welkom.

Jeroen
Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor hans vermeer » ma nov 21, 2011 16:50

Het is alweer even geleden dat ik hier foto's heb geplaatst :shock:

Het omzetten van analoge beelden naar digitaal is nu eenmaal een bewerkelijk proces met alles wat er bij komt. Maar met een nieuwe PC en snelle software gaat het een stuk beter :D

Op www.oypo.nl/havephoto heb ik wat beelden geplaatst van
de Amsterdam BP rally van 1987; Hellendoorn 1989; Omloop van Vlaanderen 1989 en de Tulpenrally's van 1988 en 1989.

In voorbereiding zijn diverse rally's uit de jaren negentig.

Have fun :wink:

Groet,

Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor hans vermeer » wo nov 23, 2011 15:53

Toegevoegd aan OYPO, Tulpenrally 2011 :!:

Groet,
Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Oude Rally Foto's Jaren 90 Belgie en Nederland

Berichtdoor Speerke » wo nov 23, 2011 19:45

Hallo
Hier mijn oude Rallyfoto's uit de jaren 90 Nederland en Belgie

http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=02838C8F6FF94E5D Belgie

http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=62B7E16F6FF8FCC3 Nederland

Afbeelding

Circuit Des Ardenes 1995 en Circuit Des Ardenes 1993

Afbeelding

Amsterdam Rallysprint 1996 en Eindhoven Rallysprint 1994

Gr Peter
Laatst bijgewerkt door Speerke op do nov 24, 2011 15:39, in totaal 1 keer bewerkt.
Speerke
 
Berichten: 200
Geregistreerd: zo mei 24, 2009 18:08
Woonplaats: Veldhoven

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast