Ferdin schreef:Kan iemand mij helpen en weet wat erop de achterspoiler van M.van Iersel zijn Sub P2000 staat????.
Kanreclame.nl zie ik staan maar de rest????
De middelste is het Subaru teken in het zilver .. en de bovenste staat : rallyfotos.nl
Ferdin schreef:Kan iemand mij helpen en weet wat erop de achterspoiler van M.van Iersel zijn Sub P2000 staat????.
Kanreclame.nl zie ik staan maar de rest????
gerwin@rally schreef:Wie Heeft er nog foto’s van de Citroen Visa Trophe. Dit is de auto waar oa Paul Maaskant de rally paden onveilig mee maakte.
Dit was van 1983 tot en met 1985.
De auto had als kenteken HS-54-FB.
jeroensprint schreef:Wie heeft er misschien Luijbregts/Van Traa Dolomite foto's? Kenteken 74-fd-19. Er heeft rond 1987 ook ooit eens een Dolomite meegereden in de Hellendoornrally. Iemand?
Jeroen
Ascona schreef:jeroensprint schreef:Wie heeft er misschien Luijbregts/Van Traa Dolomite foto's? Kenteken 74-fd-19. Er heeft rond 1987 ook ooit eens een Dolomite meegereden in de Hellendoornrally. Iemand?
Jeroen
Heb hier een matige foto in Auto Motor klassiek juli 1989 van Ypres 1979. Toen was de Dolomite echter al in bezit van Dennis Klein. Volgens het stukje daarna verkocht aan Peter van der Meulen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast