oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor SylviaVisser » za jul 16, 2011 8:00

Hans, eigenlijk was het anders om: de oplosser was al afgehaakt voor de cup deelnemers dat deden ;-)
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Foto s mercedes 190 van de Marel en Hoes

Berichtdoor Rene Markus » do jul 21, 2011 11:06

Wie heeft er in de oude door nog foto's van de mercedes 190 2.3 groep a en n.

O ja wie huurde de ascona 400 van vanderLee en reed op klompen. En viel volgens mij al voor kp 1 uit met water in de tank.
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

Re: Foto s mercedes 190 van de Marel en Hoes

Berichtdoor Ton Van Spanje » do jul 21, 2011 19:29

Rene Markus schreef:O ja wie huurde de ascona 400 van vanderLee en reed op klompen. En viel volgens mij al voor kp 1 uit met water in de tank.


René je hebt die vraag al eens eerder in dit topic gesteld. Zou het zin hebben om de vraag nog eens te beantwoorden als je het toch weer vergeet? :D
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Re: Foto s mercedes 190 van de Marel en Hoes

Berichtdoor Rene Markus » do jul 21, 2011 19:34

Ton Van Spanje schreef:
Rene Markus schreef:O ja wie huurde de ascona 400 van vanderLee en reed op klompen. En viel volgens mij al voor kp 1 uit met water in de tank.


René je hebt die vraag al eens eerder in dit topic gesteld. Zou het zin hebben om de vraag nog eens te beantwoorden als je het toch weer vergeet? :D


Ton zal wel door de koorts komen. of toch de leeftijd?
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Wout de Klerk » do jul 21, 2011 19:35

jos kerremans schreef:Deze zou ook kunnen staan bij “gespot tijdens de rally”, want herkent u de man met de witte paraplu?

Volgens mij had hij toen meer varkens dan astra's :D


Haha, ja, moet hem zijn :-)
We need regulations to build cars like Colin drove again.
www.hf-rallysport.nl
twitter:@HFRallySport
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Re: Foto s mercedes 190 van de Marel en Hoes

Berichtdoor Ton Van Spanje » do jul 21, 2011 19:43

Hans Poortman schreef:
Rene Markus schreef:Weten julie misschien de naam van de rijder, die volgens mij voor de adam bp rally deze 400 had gehuurd. Maar door water in de tank kp 1 niet eens heeft gehaalt?

In mijn herinnering liet deze rijder op klompen.

Groet,
Rene Markus

Marcel Lakerink/Bob Dikhout
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor hans van altena » do jul 21, 2011 19:52

Was toendertijd prototype "tukker" ( "vette goser" zouden ze nu in Amsterdam zeggen ) , maar lachen kon je wel met 'm ! :D
Jammer genoeg niet veel later van het "front" verdwenen !
Leuke rauwe gast, recht voor z'n raap, altijd goed voor spektakel ! 8)
Gaf kleur aan onze hobby !! :lol:
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Re: Foto s mercedes 190 van de Marel en Hoes

Berichtdoor Rene Markus » do jul 21, 2011 20:00

Ton Van Spanje schreef:
Hans Poortman schreef:
Rene Markus schreef:Weten julie misschien de naam van de rijder, die volgens mij voor de adam bp rally deze 400 had gehuurd. Maar door water in de tank kp 1 niet eens heeft gehaalt?

In mijn herinnering liet deze rijder op klompen.

Groet,
Rene Markus

Marcel Lakerink/Bob Dikhout


ElE 1986 p 8
8 Marcel Lakerink/Bob Dickhout (NL/NL) Opel Ascona 400 B +12m54
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Jan Kamphuis » do jul 21, 2011 20:58

Wie heeft er nog foto's van de equipe Jan Stegeman/Gert Kamphuis met de Opel Ascona uit de jaren 83-84 ? Heb wel foto's gehad maar deze zijn verloren gegaan.
Als er iets (ingescand) is mag je ze mailen naar j.kamphuis@concepts.nl. Ik zal ze dan ook doorsturen naar Jan en Gert.
Jan Kamphuis
 
Berichten: 155
Geregistreerd: za jun 03, 2006 19:56
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor jsimane » do jul 21, 2011 21:35

Wout de Klerk schreef:
jos kerremans schreef:Deze zou ook kunnen staan bij “gespot tijdens de rally”, want herkent u de man met de witte paraplu?

Volgens mij had hij toen meer varkens dan astra's :D


Haha, ja, moet hem zijn :-)


Hij had toen volgens mij al wel een rode Kadett met een loei van een vleugel er achterop, zeg maar hetzelfde formaat als zijn haardos :lol:
Avatar gebruiker
jsimane
 
Berichten: 52
Geregistreerd: ma dec 10, 2007 0:00
Woonplaats: Bangkok, Din Daeng

Re: Foto s mercedes 190 van de Marel en Hoes

Berichtdoor asconajoop » di jul 26, 2011 10:19

Rene Markus schreef:Wie heeft er in de oude door nog foto's van de mercedes 190 2.3 groep a en n.

O ja wie huurde de ascona 400 van vanderLee en reed op klompen. En viel volgens mij al voor kp 1 uit met water in de tank.


had ze al eens eerder geplaatst,de MB 190 waar je om vroeg.
Afbeelding
de onderste foto van de volgende 5, is marcel lakerink.had toen in nijverdal en omstreken de bijnaam ''importje'' vraag me overigens niet waarom.
hellendoorn '84.
@jan kamphuis,helaas geen foto's van jan''de belt''stegeman en neef gert kamphuis.(auto was toen schitterend gespoten)
nog wel een foto gevonden waar ''de belt'',AKA jan, zelf op staat,
naast ''whity''ÁKA rene zwienenberg
bovenste foto van de volgende 5.
Afbeelding
Afbeelding
nu ik toch bezig ben foto's te plaatsen.
deze ook nog ergens opgeduikeld,
3 maal hofhuis/hofhuis(bij de escort twijfel ik overigens)
Afbeelding
deze van hans en mij nog weer gevonden,hengelo sprint,kp bij bentelo.
Afbeelding
Avatar gebruiker
asconajoop
 
Berichten: 139
Geregistreerd: di okt 19, 2010 13:05
Woonplaats: twenterand, vjenne

BAC Rally

Berichtdoor P2000 » za aug 13, 2011 8:56

Ik ben opzoek naar foto's van de BAC rally editie 1978.
Ook zoek ik nog een rallyschild van de zelfde wedstrijd.
Wie heeft er nog wat op zolder liggen!
P2000
 
Berichten: 387
Geregistreerd: wo mei 07, 2008 20:30
Woonplaats: Sleeuwijk

Berichtdoor whity » ma aug 15, 2011 6:20

''@jan kamphuis,helaas geen foto's van jan''de belt''stegeman en neef gert kamphuis.(auto was toen schitterend gespoten)
nog wel een foto gevonden waar ''de belt'',AKA jan, zelf op staat,
naast ''whity''ÁKA rene zwienenberg
bovenste foto van de volgende 5. ''


Dat ben ik niet Joop dat is Gerard Huzen blinde!!!
whity
 

Berichtdoor Jan Kamphuis » ma aug 15, 2011 7:13

whity schreef:''@jan kamphuis,helaas geen foto's van jan''de belt''stegeman en neef gert kamphuis.(auto was toen schitterend gespoten)
nog wel een foto gevonden waar ''de belt'',AKA jan, zelf op staat,
naast ''whity''ÁKA rene zwienenberg
bovenste foto van de volgende 5. ''


Dat ben ik niet Joop dat is Gerard Huzen blinde!!!


:D
Jan Kamphuis
 
Berichten: 155
Geregistreerd: za jun 03, 2006 19:56
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor asconajoop » ma aug 15, 2011 7:39

Dat ben ik niet Joop dat is Gerard Huzen blinde!!![/quote] :oops:

had m'n bril niet op toen ik dit postte,wel een paar bierjtes :)
Avatar gebruiker
asconajoop
 
Berichten: 139
Geregistreerd: di okt 19, 2010 13:05
Woonplaats: twenterand, vjenne

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten