Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Rene Markus schreef:O ja wie huurde de ascona 400 van vanderLee en reed op klompen. En viel volgens mij al voor kp 1 uit met water in de tank.
Ton Van Spanje schreef:Rene Markus schreef:O ja wie huurde de ascona 400 van vanderLee en reed op klompen. En viel volgens mij al voor kp 1 uit met water in de tank.
René je hebt die vraag al eens eerder in dit topic gesteld. Zou het zin hebben om de vraag nog eens te beantwoorden als je het toch weer vergeet? :D
jos kerremans schreef:Deze zou ook kunnen staan bij “gespot tijdens de rally”, want herkent u de man met de witte paraplu?
Volgens mij had hij toen meer varkens dan astra's
Hans Poortman schreef:Rene Markus schreef:Weten julie misschien de naam van de rijder, die volgens mij voor de adam bp rally deze 400 had gehuurd. Maar door water in de tank kp 1 niet eens heeft gehaalt?
In mijn herinnering liet deze rijder op klompen.
Groet,
Rene Markus
Marcel Lakerink/Bob Dikhout
Ton Van Spanje schreef:Hans Poortman schreef:Rene Markus schreef:Weten julie misschien de naam van de rijder, die volgens mij voor de adam bp rally deze 400 had gehuurd. Maar door water in de tank kp 1 niet eens heeft gehaalt?
In mijn herinnering liet deze rijder op klompen.
Groet,
Rene Markus
Marcel Lakerink/Bob Dikhout
Wout de Klerk schreef:jos kerremans schreef:Deze zou ook kunnen staan bij “gespot tijdens de rally”, want herkent u de man met de witte paraplu?
Volgens mij had hij toen meer varkens dan astra's
Haha, ja, moet hem zijn
Rene Markus schreef:Wie heeft er in de oude door nog foto's van de mercedes 190 2.3 groep a en n.
O ja wie huurde de ascona 400 van vanderLee en reed op klompen. En viel volgens mij al voor kp 1 uit met water in de tank.

whity schreef:''@jan kamphuis,helaas geen foto's van jan''de belt''stegeman en neef gert kamphuis.(auto was toen schitterend gespoten)
nog wel een foto gevonden waar ''de belt'',AKA jan, zelf op staat,
naast ''whity''ÁKA rene zwienenberg
bovenste foto van de volgende 5. ''
Dat ben ik niet Joop dat is Gerard Huzen blinde!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten