"Volgens mij is het verhaal bij deze lotus, dat de wedstrijd motor waarmee proef was gereden, er niet meer inzat toen de wagen in Nederland aan kwam."
Ik moet dit verhaal even ontkrachten, beste Rene. Ik ben toen zelf met Guillaume plus 3 anderen naar Paul Lietaer geweest, daar heeft Pol zijn auto gedemonstreerd over de openbare weg aan Guillaume, en na een aantal uren alle onderdelen ( o.a. 60 banden met velg ! ) ingeladen te hebben, mét de Talbot weer vertrokken naar Nederland.
Dus een motorwissel is nagenoeg uitgesloten, toch evengoed een mooi verhaal !



Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.