hans vermeer schreef:Voor alle puzzel- liefhebbers
Jan v.d. Marel
Vandaag gemaakt:
Op dit zandpadje is Hans Weijs Sr ooit eens het slootje ingereden, ze kwamen toen van de andere kant af.

Holkers schreef:Lijkt me een ander jaar zelfs. Sponsoring is anders (groter op onderste foto) en het nummerbord is ook wat aan de grote kant.

hans vermeer schreef:Heren, bedankt voor de aanvullingen![]()
Weet er nog iemand wie er naast Henk (zonnebloem) Vossen zat
Mbt tot de deelnemers in de CLio. Ik dacht niet dat Manfred Bavelaar toen al rally's reed. Ik mis ook de sponsoring van zijn werkgever (autozeeuw) op de clio.
Andere vraag: Is er soms iemand die zichzelf op de foto's ziet, al dan niet verscholen achter een camera
Peer schreef:Ele 1992
Nr. Inschrijver 1e bestuurder Licentie Nat. 2e
72 H.J. Vugs HansJurgen Vugs N06534 NL Wout de Klerk -4191 NL Toyota Starlet A5
ceesford schreef:auto van Paul Lietaer is rond '86 gekocht door goed kennis van mij : Guillaume Richard uit Amersfoort ( reed o.a. Opel en BMW in Nationale klasse ) Opgehaald bij Pol thuis, Pol ging met Guillaume de auto op volle snelheid laten zien op de openbare weg in België !
Guillaume heeft deze Talbot enkele keren gebruik tijdens sprints in Nederland, daarna verkocht aan ????? in Nederland.....
Wout de Klerk schreef:hans vermeer schreef:Heren, bedankt voor de aanvullingen![]()
Weet er nog iemand wie er naast Henk (zonnebloem) Vossen zat
Mbt tot de deelnemers in de CLio. Ik dacht niet dat Manfred Bavelaar toen al rally's reed. Ik mis ook de sponsoring van zijn werkgever (autozeeuw) op de clio.
Andere vraag: Is er soms iemand die zichzelf op de foto's ziet, al dan niet verscholen achter een camera
Zwarte Clio inderdaad Manfred Bavelaar/ Richard van der List. De Kuitert broers reden met de andere zwarte Clio, Veenhuizen in een witte (uiteraard)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten