oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor antoine » ma jul 04, 2011 15:16

hans vermeer schreef:Voor alle puzzel- liefhebbers :!:



Jan v.d. Marel
Afbeelding


Vandaag gemaakt:

Afbeelding

Op dit zandpadje is Hans Weijs Sr ooit eens het slootje ingereden, ze kwamen toen van de andere kant af.
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor hans vermeer » ma jul 04, 2011 15:27

Nou, Nou, Antoine, je hebt er wel werk van gemaakt. Maar je hebt me in ieder geval overtuigd :D Thanks :lol:
Nu nog zien te achterhalen in welke ELE editie het is geweest :shock:

We zoeken verder :!:
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor antoine » ma jul 04, 2011 15:47

Holkers schreef:Lijkt me een ander jaar zelfs. Sponsoring is anders (groter op onderste foto) en het nummerbord is ook wat aan de grote kant.


Ik dacht dat ik mijn foto in 1996 gemaakt had, dus misschien '97 ??

@ Hans, dit is op ongeveer 3 km van mijn huis en wanneer ik van mijn vriendin afkom kom ik er bijna langs.

Meteen ff een stuk van de leuke kp gereden :)
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Holkers » ma jul 04, 2011 15:55

Snif, dit is de allereerste bocht waarbij ik ooit begon mijn fototoestel vast te houden... Jaar was... In de tijd van de Ford Focus Cup met de slechte aandrijfas/versnellingsbak
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor antoine » ma jul 04, 2011 16:13

1999 Maarten?

Over de Escort. Met deze auto is Dieter Depping in 1995 kampioen geworden?? en is deze niet in 1998 omgebouwd naar een wrc (bekend van het koprol filmpje)
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Wout de Klerk » ma jul 04, 2011 20:01

hans vermeer schreef:Heren, bedankt voor de aanvullingen :D
Weet er nog iemand wie er naast Henk (zonnebloem) Vossen zat
:?:
Mbt tot de deelnemers in de CLio. Ik dacht niet dat Manfred Bavelaar toen al rally's reed. Ik mis ook de sponsoring van zijn werkgever (autozeeuw) op de clio.

Andere vraag: Is er soms iemand die zichzelf op de foto's ziet, al dan niet verscholen achter een camera :?:


Zwarte Clio inderdaad Manfred Bavelaar/ Richard van der List. De Kuitert broers reden met de andere zwarte Clio, Veenhuizen in een witte (uiteraard)
We need regulations to build cars like Colin drove again.
www.hf-rallysport.nl
twitter:@HFRallySport
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Berichtdoor Wout de Klerk » ma jul 04, 2011 20:14

Peer schreef:Ele 1992


Nr. Inschrijver 1e bestuurder Licentie Nat. 2e
72 H.J. Vugs HansJurgen Vugs N06534 NL Wout de Klerk -4191 NL Toyota Starlet A5


Gekke dingen in die wedstrijd gehad.....

Jammer dat HJ er niet meer is. Mooie vent, briljante rijder.
We need regulations to build cars like Colin drove again.
www.hf-rallysport.nl
twitter:@HFRallySport
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Berichtdoor DvM » ma jul 04, 2011 20:47

Bij deze een aantal foto’s van Van Merksteijn. De weg van starter met plaatselijke sponsors via een importeursteam naar een
eigen WRC team is lang en gaat niet altijd over rozen.

Afbeelding
Limburgia 85

Afbeelding
Hellendoorn 86

Afbeelding
Hellendoorn 87

Afbeelding
Tulpenrally 88 met sneeuw op Vlasakkers

Afbeelding
Hunsrück 88

Afbeelding
Circuit des Ardennes 90

De oorzaak van de schade tijdens de Tulpenrally van 1988 is bekend. Hierbij in beeld met een foto uit Autovisie:
Afbeelding

Deze zou ook kunnen staan bij “gespot tijdens de rally”, want herkent u de man met de witte paraplu?

Afbeelding
En foto’s uit het boek Rally’s en Races 88/89 met foto’s van Peter van Egmond.
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor mantaboy » ma jul 04, 2011 21:13

Bij het clubhuis van de ARC hangt een mooie foto aan de muur van de Escort, was met startnummer 92 Het schild zit op exact dezelfde plaats op de motorkap.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor jos kerremans » ma jul 04, 2011 21:17

Deze zou ook kunnen staan bij “gespot tijdens de rally”, want herkent u de man met de witte paraplu?

Volgens mij had hij toen meer varkens dan astra's :D
jos kerremans
 
Berichten: 188
Geregistreerd: wo maart 15, 2006 18:45
Woonplaats: Rucphen

Berichtdoor DvM » ma jul 04, 2011 21:27

Nauwelijks veranderd hè?
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor ijsbeer » ma jul 04, 2011 21:29

Hehe... zijn haar had ie in iedere geval een stuk langer lijkt het. :)
Avatar gebruiker
ijsbeer
 
Berichten: 1162
Geregistreerd: za nov 19, 2005 12:45
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor jos kerremans » ma jul 04, 2011 21:31

Maar ook al wel met snorretje zo te zien
jos kerremans
 
Berichten: 188
Geregistreerd: wo maart 15, 2006 18:45
Woonplaats: Rucphen

Berichtdoor Rene Markus » di jul 05, 2011 8:57

ceesford schreef:auto van Paul Lietaer is rond '86 gekocht door goed kennis van mij : Guillaume Richard uit Amersfoort ( reed o.a. Opel en BMW in Nationale klasse ) Opgehaald bij Pol thuis, Pol ging met Guillaume de auto op volle snelheid laten zien op de openbare weg in België !

Guillaume heeft deze Talbot enkele keren gebruik tijdens sprints in Nederland, daarna verkocht aan ????? in Nederland.....


Volgens mij is het verhaal bij deze lotus, dat de wedstrijd motor waarmee proef was gereden, er niet meer inzat toen de wagen in Nederland aan kwam.
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor hans vermeer » di jul 05, 2011 10:23

Wout de Klerk schreef:
hans vermeer schreef:Heren, bedankt voor de aanvullingen :D
Weet er nog iemand wie er naast Henk (zonnebloem) Vossen zat
:?:
Mbt tot de deelnemers in de CLio. Ik dacht niet dat Manfred Bavelaar toen al rally's reed. Ik mis ook de sponsoring van zijn werkgever (autozeeuw) op de clio.

Andere vraag: Is er soms iemand die zichzelf op de foto's ziet, al dan niet verscholen achter een camera :?:


Zwarte Clio inderdaad Manfred Bavelaar/ Richard van der List. De Kuitert broers reden met de andere zwarte Clio, Veenhuizen in een witte (uiteraard)


Alweer een stukje verder met puzzelen, thanks :D
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten