Ik heb geen scanner, maar ik heb nog wel foto's van Ragnotti gemaakt in rally Monte Carlo '95 van de kitcar.
zal eens informeren naar een scanner.
DvM schreef:Bij de Hellendoornrally 1990 is startnummer 8 wel degelijk Van der Marel,
nummer 4 is Doctor, Soulet rijdt met nummer 1, Chiel Bos met 15 en startnummer 6 is Mortensen.
Lekker bezig Hans.
Leo schreef:Ik heb geen scanner, maar ik heb nog wel foto's van Ragnotti gemaakt in rally Monte Carlo '95 van de kitcar.
hans vermeer schreef:Leo schreef:Ik heb geen scanner, maar ik heb nog wel foto's van Ragnotti gemaakt in rally Monte Carlo '95 van de kitcar.
Leo, ik heb een simpel printertje met een scanfunctie en daar hebben de mooie plaatjes allemaal opgelegen
antoine schreef:Hans het is die Duco, die ook wel eens uit Nederland kan komen, vaker mede gedeeld om niet zo maar foto's te 'stelen'. Hij wil alleen niet luisteren!
Jat ruecksichtlos foto's van anderen, doet niet aan bronvermelding en hij deinst er ook niet voor terug om watermerken weg te poetsen.
GérardWRM schreef:ferry bakker schreef:Wie rijdt er in die gele Siera RG-22-HG :?:
Marel .... ?( zie voorbumper )

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten