cvgn schreef:Zie je bij de Belgische deelnemers altijd. Naast de naam de vermelding van de bloedgroep.
Zou voor hier ook een idee zijn.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
Roy S. schreef:cvgn schreef:Zie je bij de Belgische deelnemers altijd. Naast de naam de vermelding van de bloedgroep.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
eind jaren 80 begin jaren 90 was het een standaard iets hadden alle auto's ook a4tje achter de achterraam met namen licentie nummer en bloedgroep
op de oude foto's zie je het veel nu bijna niet meer
Luijbregts schreef:Roy S. schreef:cvgn schreef:Zie je bij de Belgische deelnemers altijd. Naast de naam de vermelding van de bloedgroep.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
eind jaren 80 begin jaren 90 was het een standaard iets hadden alle auto's ook a4tje achter de achterraam met namen licentie nummer en bloedgroep
Ik kan me nog herinneren dat dit tot 2005 ook in NL verplicht was, met een a4tje en alle mogelijke info daarop binnen in de auto op de zijruit of achterruit. Ben te lang uit NL weg om te weten wanneer dit is opgehouden te bestaan... Grt Rob Luijbregts
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaVisser schreef:Luijbregts schreef:Roy S. schreef:cvgn schreef:Zie je bij de Belgische deelnemers altijd. Naast de naam de vermelding van de bloedgroep.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
Ik kan me nog herinneren dat dit tot 2005 ook in NL verplicht was, met een a4tje en alle mogelijke info daarop binnen in de auto op de zijruit of achterruit. Ben te lang uit NL weg om te weten wanneer dit is opgehouden te bestaan... Grt Rob Luijbregts
Volgens mij idd dat jaar. Geen goede ontwikkeling in mijn ogen. Sta toch al vaak te kijken dat de medical teams niet meer weten hoe de nieuwe sluitingen op helm en gordels werken, of de lussen aan de overall. Het nieuwe HANS systeem is vaak al helemaal een raadsel; klaar staan met een nekbrace .....
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Rene Markus schreef:Geweldige beelden. Zijn er ook nog beelden van de sprint uit die periode?
hans van altena schreef:Rene Markus schreef:Geweldige beelden. Zijn er ook nog beelden van de sprint uit die periode?
Jazeker ; heb er genoeg ; alleen gebrek aan vrije tijd om e.e.a. over te
zetten c.q. digitaal te maken !
Dus nog "even" wachten !
SylviaVisser schreef:De schouder lussen aan de overalls worden regelmatig aangepast. Aan deze lussen kan een rijder in geval van zsm uit de auto, de auto uitgetrokken worden. (afhankelijk van wat het belangrijkst is)
mantaboy schreef:SylviaVisser schreef:De schouder lussen aan de overalls worden regelmatig aangepast. Aan deze lussen kan een rijder in geval van zsm uit de auto, de auto uitgetrokken worden. (afhankelijk van wat het belangrijkst is)
Gelukkig dat ze aangepast worden. Ik vraag me wel eens af of ze bijvoorbeeld mijn gewicht kunnen houden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten