Co Voorty schreef:heeft iemand toevallig nog foto's van Henk van der Lee met de C kadett op de zijkant stond "Andrews "
Deze soms
Had ik gekregen van iemand die even een paar foto's van zijn oude irmscher kalender voor mij gemaakt had.

Co Voorty schreef:heeft iemand toevallig nog foto's van Henk van der Lee met de C kadett op de zijkant stond "Andrews "

Ton Van Spanje schreef:André
Is dat bij een Huensrueck rallye?
A.H.S schreef:Ton Van Spanje schreef:André
Is dat bij een Huensrueck rallye?
Helaas geen idee,de maanden van 1979 waren bij hem van de foto's afgeknipt,bij mijn eigen completere irmscher kalender(1978) staat hierbij dan soms wat summiere info vermeld.
A.H.S schreef:Co Voorty schreef:heeft iemand toevallig nog foto's van Henk van der Lee met de C kadett op de zijkant stond "Andrews "
Deze soms![]()
Had ik gekregen van iemand die even een paar foto's van zijn oude irmscher kalender voor mij gemaakt had.![]()
Co Voorty schreef:A.H.S schreef:Co Voorty schreef:heeft iemand toevallig nog foto's van Henk van der Lee met de C kadett op de zijkant stond "Andrews "
Deze soms![]()
Had ik gekregen van iemand die even een paar foto's van zijn oude irmscher kalender voor mij gemaakt had.![]()
waanzinnig bedankt, heb je er nog meer zie ik ze graag !!!!
als kleine jongen mocht ik van Henk zijn helm op en in die kadett zitten, leuk er nu een foto van te hebben

Co Voorty schreef:hoi Andre
super bedankt ! ik ben er blij mee !
nog een vraag, uit welk boek komen de foto's ?
groeten Marco
P2000 schreef:Hey Hans,let op hé!![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten