Nooit eerder gepubliceerd
De actie foto's zijn uit de Rally77 sprint op het circuit van Zandvoort in 1988 waar ze nog met de Ascona reden en dat zou best wel eens Roger's debuut geweest kunnen zijn.
In 1995 heeft hij zelf gereden in de Peugeot.
Götz schreef:gaaf, iik heb nog foto's van ons daar in die waterbak....... Zal ze ff opzoeken! Kan me nog Verbaas herinneren in de Mini
Peer schreef:Nooit eerder gepubliceerd![]()
De actie foto's zijn uit de Rally77 sprint op het circuit van Zandvoort in 1988 waar ze nog met de Ascona reden en dat zou best wel eens Roger's debuut geweest kunnen zijn.
In 1995 heeft hij zelf gereden in de Peugeot.
ceesford schreef:hadden zij geen sponsoring van Piedro Schoenen op de manta staan ? en reden zij onder de vlag van "Rally Club Biesheuvel " die hadden destijds een aardige vloot van diverse auto's in hun kleuren en sponsoring rijden, staat mij nog bij.
Nbakker schreef:ceesford schreef:hadden zij geen sponsoring van Piedro Schoenen op de manta staan ? en reden zij onder de vlag van "Rally Club Biesheuvel " die hadden destijds een aardige vloot van diverse auto's in hun kleuren en sponsoring rijden, staat mij nog bij.
dat klopt helemaal ja
volgens mij is er zeker weten nog een sierra in die kleuren geweest, en ik dacht nog een auto.
heb je misschien nog foto's dan?
alvast bedankt!
JoostS schreef:Zo, daar hadden ze geen tekort aan aflint-lint
manta-sport schreef:JoostS schreef:Zo, daar hadden ze geen tekort aan aflint-lint
Was wel nodig op een andere plek (met net zo veel lint en hekken) kwam er een door de hekken en lint heen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten