Rene Markus schreef:De tweede visa chrono werd toch gereden door J.Hoes?
Rene
Nee, door Melchior Gadellaa / Jojan van Haaften. Nadat Jojan stopte is Hans Wils ingestapt
Rene Markus schreef:De tweede visa chrono werd toch gereden door J.Hoes?
Rene

hans van altena schreef:Dirk van Ginneke, leeftijd 24 jaar ; foto's van uit de luiers gemaakt !?
Knap., ik maakte toen video opname's , maar ben toch al wat ouder.
Foto's van die jump in de Limburgia moet ik nog ergens op video
hebben staan ! Leuk evenement, jammer dat het de laatste of
bijna laatste keer was !
Blijft een fantastisch mooie regio voor een rally !!
A.H.S schreef:Co Voorty schreef:Co Voorty schreef:hans vermeer schreef:Ton Van Spanje schreef:Co Voorty schreef:heb je toevallig nog meer foto's van van der lee
Co
Het gaat om een bij Van der Lee gehuurde auto. Niet om Van der Lee zelf
Dat denk ik niet Co. Volgens mij sleutelde Henk meer dan dat hijzelf aan het sturen was. Ik heb nog weleens achterhem aan geblazen over de moerdijkbrug, op weg naar een proefje van de BAC-rally.
Hans
Dank voor je reactie, deze heb ik via dit forum gekregen ben ik nog steeds blij mee, deze hing als kind op mijn kamer :
Ik heb nu ook de originele kalender van hem kunnen overnemen met de foto van de Andrews kadett
Ik heb ook weer een gedeelte van m'n verzameling ingescand
Het was wel even wat werk![]()
Maar ik kan er nu lekker snel doorheen klikken.

Co Voorty schreef:A.H.S schreef:Co Voorty schreef:Co Voorty schreef:hans vermeer schreef:Ton Van Spanje schreef:Co Voorty schreef:heb je toevallig nog meer foto's van van der lee
Co
Dat denk ik niet Co. Volgens mij sleutelde Henk meer dan dat hijzelf aan het sturen was. Ik heb nog weleens achterhem aan geblazen over de moerdijkbrug, op weg naar een proefje van de BAC-rally.
Hans
Dank voor je reactie, deze heb ik via dit forum gekregen ben ik nog steeds blij mee, deze hing als kind op mijn kamer :
Ik heb nu ook de originele kalender van hem kunnen overnemen met de foto van de Andrews kadett
Gave verzameling zeg !!
ik zou zeggen plaatsen
hans van altena schreef:Foto's van die jump in de Limburgia moet ik nog ergens op video hebben staan ! !
A.H.S schreef:Co Voorty schreef:A.H.S schreef:Co Voorty schreef:Co Voorty schreef:hans vermeer schreef:Ton Van Spanje schreef:Co Voorty schreef:heb je toevallig nog meer foto's van van der lee
Co
Hans
Gave verzameling zeg !!
ik zou zeggen plaatsen
Het is wel veel voor op een forum en je zit natuurlijk met © van de foto's
![]()
Maar als jullie belangstelling hebben kan ik ze wel op een dvd zetten voor jullie.
Co en Hans stuur me evt maar een Pb'tje met jullie adres.

http://public.blu.livefilestore.com/y1pl1ZEVVMEqweZ5WPkRH6RcZZGBLyjVooPMAH-XAQygjAWF956kq24jC2n4as4YrQRixDI5mvUqfzUzXgmWeqHjA/Maaskant%20CdA90a.jpg
DvM schreef:Ed schreef:
Dat is niet de Limburgia van 87. Toen werd er niet meer met de groep B's gereden. Als ik het zo zie is het de Grensland van 1986.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast