Poule Hellendoorn

Een poule voor alle wedstrijden van het Rallyclinic Dutch Open

Berichtdoor Romeo156 » do sep 20, 2007 17:04

Krijg ik nou nog extra punten,omdat ik als enige snijers met scratch had op de eerste proef? :roll: :lol:
Avatar gebruiker
Romeo156
 
Berichten: 19
Geregistreerd: vr aug 25, 2006 23:28
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor John » do sep 20, 2007 20:01

Hij doet weer een beetje gek, Steven moet er maar even naar kijken.
John
 

Berichtdoor mastersevius » do sep 20, 2007 21:11

Romeo156 schreef:Krijg ik nou nog extra punten,omdat ik als enige snijers met scratch had op de eerste proef? :roll: :lol:


ja als het goed is krijg je 7 punten extra :wink: :D
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor StevenK » do sep 20, 2007 21:23

John schreef:Hij doet weer een beetje gek, Steven moet er maar even naar kijken.

Een beetje gek? Lijkt erop dat er iets mis is gegaan met het eruit filteren van dubbele namen :(

Kortom: alle ingevoerde gegevens zijn weg.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor John » do sep 20, 2007 21:31

StevenK schreef:
John schreef:Hij doet weer een beetje gek, Steven moet er maar even naar kijken.

Een beetje gek? Lijkt erop dat er iets mis is gegaan met het eruit filteren van dubbele namen :(

Kortom: alle ingevoerde gegevens zijn weg.


Is nog al eens een keer gebeurt, alle ingevoerde namen die punten opleveren haalt ie weg.
Dus valt deze ronde af als ik het goed begrijp.
John
 

Berichtdoor StevenK » do sep 20, 2007 21:35

John schreef:
StevenK schreef:
John schreef:Hij doet weer een beetje gek, Steven moet er maar even naar kijken.

Een beetje gek? Lijkt erop dat er iets mis is gegaan met het eruit filteren van dubbele namen :(

Kortom: alle ingevoerde gegevens zijn weg.


Is nog al eens een keer gebeurt, alle ingevoerde namen die punten opleveren haalt ie weg.

Aha.... Dan weet ik denk ik al wat verkeerd gaat.. Bel me morgen maar ff, dan leg ik 't uit.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor mastersevius » vr sep 21, 2007 8:29

StevenK schreef:
John schreef:Hij doet weer een beetje gek, Steven moet er maar even naar kijken.

Een beetje gek? Lijkt erop dat er iets mis is gegaan met het eruit filteren van dubbele namen :(

Kortom: alle ingevoerde gegevens zijn weg.


Nou dat is wel flink balen. Dit zou de 2e wedstrijd dit jaar al worden die geschrapt moet worden. Tzou jammer zijn, want volgens mij zou ik weer een plaatsje omhoog gegaan zijn, en dan komt de top 3 wel heel dicht in de buurt. :? :cry: :lol:.

Maar ik zie het al wel weer erstaat inmiddels 6 keer David Mann in de lijst, dus ik denk dat ook deze ronde van de RDO poule ongeldig wordt verklaart :cry:

is het voor de komende 2 poule's dit jaar niet mogelijk om na de sluitingsdatum van de poule een back-up te maken van de gegevens??
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor John » vr sep 21, 2007 9:27

Ach het is maar een spelletje, maar toch leuk dat jullie zo erin opgaan :)
John
 

Berichtdoor bassie » vr sep 21, 2007 10:19

:D
bassie
 
Berichten: 60
Geregistreerd: zo sep 14, 2003 13:41
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor Codieo » vr sep 21, 2007 10:52

StevenK schreef:
John schreef:Hij doet weer een beetje gek, Steven moet er maar even naar kijken.

Een beetje gek? Lijkt erop dat er iets mis is gegaan met het eruit filteren van dubbele namen :(

Kortom: alle ingevoerde gegevens zijn weg.


Geluk bij een ongeluk (voor mij), was namelijk te laat met invullen :D :D :D :D :D :D
Codieo
 
Berichten: 733
Geregistreerd: do maart 01, 2007 14:10
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor EvoV6 » vr sep 21, 2007 18:45

Was dit keer net te laat met invullen, dus zou het niet erg vinden dat mn 3e plek behouden blijft..... :wink:
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Berichtdoor MartijnS » vr sep 21, 2007 18:58

Haha, ik was het ook vergeten.. :D
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor John » vr sep 21, 2007 19:12

Veel waren het veregeten, dacht maar iets van 40 deelnemers. Meestal zijn het er in de 60.
John
 

Berichtdoor Hein » vr sep 21, 2007 19:31

Zal ongetwijfeld een gevolg zijn van het feit dat de poule voor het RDO is en de Hellendoorn nergens voor mee telde. Dat is eigenlijk ook de reden dat ik niks ingevuld heb. :roll:

Kwam er zondag pas achter dat ik in had mogen vullen :oops:
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor leor888 » vr sep 21, 2007 22:14

John schreef:Veel waren het veregeten, dacht maar iets van 40 deelnemers. Meestal zijn het er in de 60.


Om precies te zijn 46 deelnemers. Waarvan er een maar een paar namen had ingevuld. En er waren ook nog twee deelnemers die wel in het rijtje stonden maar geen namen hadden ingevuld.


Ik had toevallig een printje gemaakt via excel (Ja, Maarten :lol: ) om in het weekeind even te kunnen vergelijken. Heb even geen afdrukker thuis.

Maar het zal voor de stand toch niet gaan meetellen, want kan niet bewijzen dat ik 'm niet heb aangepast

:D
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

VorigeVolgende

Keer terug naar Rallypoule

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron