Poule GTR

Een poule voor alle wedstrijden van het Rallyclinic Dutch Open

Poule GTR

Berichtdoor John » wo sep 13, 2006 22:46

De deadline nadert, er zijn nog enkele deelnemers die nog geen hele ploeg hebben samengesteld. Inmiddels 60 aanmeldingen
John
 

Berichtdoor Super 1600 » wo sep 13, 2006 22:55

Wevers krijgt veel 1e plaatsen toebedeeld.
Van Eldik wordt ook nogal genoemd en slechts enkelen noemen de naam Poulsen, van de Heuvel of van Eerd.
Super 1600
 
Berichten: 279
Geregistreerd: do aug 29, 2002 20:36
Woonplaats: Zuid Nederland

Berichtdoor stefan » do sep 14, 2006 8:11

ik denk dat wevers problemen gaat krijgen dit jaar, hij wordt geen eerste... ik noem de naam v. Eldik of v. Eerd! V/d heuvel zal ook problemen krijgen, die s8 is ook geen betrouwbare volgens mij... :cry: :?

groeten Stefan
stefan
 
Berichten: 678
Geregistreerd: di okt 26, 2004 17:16
Woonplaats: Delden

Berichtdoor Zoefff » do sep 14, 2006 10:33

Zijn er maar weinig met Verkooijen in hun lijstje.. :(
:arrow:
Avatar gebruiker
Zoefff
 
Berichten: 440
Geregistreerd: ma mei 01, 2006 18:38
Woonplaats: Best

Berichtdoor mark brinks » do sep 14, 2006 11:01

waarom zou wevers problemen krijgen, heeft het hele jaar nog geen grote technische problemen gehad, maar eigenlijk heb ik ook zo'n voor gevoel dat wevers grote problemen krijgt (hoop het natuurlijk niet) Dan moet poulsen maar winnen, want ik denk dat poulsen nog teveel word onderschat, hij heeft immers al 2 jaar ervaring hierzo. maar we zullen het zaterdag zien
mark brinks
 
Berichten: 124
Geregistreerd: ma feb 28, 2005 17:32
Woonplaats: rijssen

Berichtdoor Holten WRC » do sep 14, 2006 11:41

mark brinks schreef:waarom zou wevers problemen krijgen, heeft het hele jaar nog geen grote technische problemen gehad, maar eigenlijk heb ik ook zo'n voor gevoel dat wevers grote problemen krijgt (hoop het natuurlijk niet) Dan moet poulsen maar winnen, want ik denk dat poulsen nog teveel word onderschat, hij heeft immers al 2 jaar ervaring hierzo. maar we zullen het zaterdag zien


Ik verwacht dat Poulsen ook zonder problemen van Erik hem de baas kan aangezien hij al enkel jaren in GTR meerijdt en vorig jaar sterk op kwam zetten op zaterdag. Blijft de vraag: reed Wevers nog voluit op zaterdag? :shock: :?:
Avatar gebruiker
Holten WRC
 
Berichten: 114
Geregistreerd: za sep 18, 2004 20:00
Woonplaats: Holten (gemeente Holten-Rijssen)

Berichtdoor Berto » do sep 14, 2006 11:58

Zoefff schreef:Zijn er maar weinig met Verkooijen in hun lijstje.. :(


:oops: kan de lijstjes niet vinden :oops:

Help? :shock:
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Zoefff » do sep 14, 2006 12:07

Berto schreef:
Zoefff schreef:Zijn er maar weinig met Verkooijen in hun lijstje.. :(


:oops: kan de lijstjes niet vinden :oops:

Help? :shock:


http://www.rallysport.nl/index.php?module=rdo&actie=3&wedstrijd=11
:arrow:
Avatar gebruiker
Zoefff
 
Berichten: 440
Geregistreerd: ma mei 01, 2006 18:38
Woonplaats: Best

Berichtdoor gschutten » do sep 14, 2006 12:08

Berto schreef:
Zoefff schreef:Zijn er maar weinig met Verkooijen in hun lijstje.. :(


:oops: kan de lijstjes niet vinden :oops:

Help? :shock:


Ik had er ook moeite mee in het begin, maar op www.rallysport.nl staat rechts onderin de tussen stand. Klik dan gewoon op één van de namen en je komt bij je eigen lijst terecht.

maar klik hier voor de directe link

edit: paul was me net voor
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
Avatar gebruiker
gschutten
 
Berichten: 839
Geregistreerd: vr jul 22, 2005 18:34
Woonplaats: Hellendoorn

Berichtdoor Gijs G » vr sep 15, 2006 17:14

[steven k schreef]
De poule kan ingevuld en gewijzigd worden tot uiterlijk 23:59 de dag voor de wedstrijd begint. In dit geval is dat dus 9 juni 23:59

[john smit poste]

Je eerste post is bindend, indien gewijzigd dan is ie ongeldig, je kan posten tot vrijdagavond 17 maart 18.00 uur.



dus de ene keer kun je tot de avond laat op de dag ervoor nog posten,
de andere keer tot 18:00 de dag er voor,

en net wil mijn lijstje posten(VOOR18:00) en de wedstrijd is al gesloten?
Kortom, ik kan niet meer meedoen.


Is eerder ook al discussie geweest over regels die wijzigden, en nu vind ik t ook weer vaag, heb namelijk nergens een sluitingstijd om te posten kunnen vinden(of ligt dit aan mij)

Hoop dat volgend jaar de regels wat duidelijker zijn en vast staan.
Avatar gebruiker
Gijs G
 
Berichten: 382
Geregistreerd: zo maart 12, 2006 8:34
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor John » vr sep 15, 2006 19:23

Het is ook in de loop van het seizoen veranderd, dat is omdat het systeem automatisch geworden is. Ik moest het in het begin allemaal handmatig verwerken en nu niet meer, vandaar.
John
 

Berichtdoor Gijs G » vr sep 15, 2006 19:40

maar hoe had ik nu moeten weten hoe laat/wanneer de sluitingstermijn was? waar had ik dat kunnen vinden? ik ging er vanuit dat voor 18:00 tijd zat was,

Jammer dat ik nu niet meer mee kon doen,
Avatar gebruiker
Gijs G
 
Berichten: 382
Geregistreerd: zo maart 12, 2006 8:34
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor markdevries » zo sep 17, 2006 18:58

ik als ook RDO rallypoule deelnemer stel voor om de Golden Tulip rally niet mee te laten tellen voor de stand in RDO ralypoule uit respect voor de overleden bijrijdster van equipe nr. 71, ik weet dat het misschien ook niet mogelijk zal zijn om een stand te brengen, maar mocht het wel mogelijk zijn houdt dan in je achterhoofd dit berichtje :wink:
dwars gaan met een evo is zeer normaal :P , maar dwars gaan met een manta is leuker :lol:
markdevries
 
Berichten: 219
Geregistreerd: di jan 10, 2006 13:30
Woonplaats: Dongen

Berichtdoor John » zo sep 17, 2006 20:25

We laten hem ook niet meetellen, er is zelfs geen officiele uitslag. Volgens mij hebben zelf sommige deelnemers geen een kp gereden.
John
 

Berichtdoor Wolter » zo sep 17, 2006 20:38

John schreef:We laten hem ook niet meetellen, er is zelfs geen officiele uitslag. Volgens mij hebben zelf sommige deelnemers geen een kp gereden.

Er is inderdaad geen uitslag opgemaakt. En de deelnemers 85 t/m 134 hebben geen enkele kilometer op snelheid gemaakt.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo


Keer terug naar Rallypoule

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten