borbase schreef:MartijnS schreef:Als er zoveel mensen met problemen zijn, ligt het 100% zeker aan de site.
ben ik niet met je eens als dat zo is moet iedereen er problemen mee hebben
Of jou software is niet up to date

borbase schreef:MartijnS schreef:Als er zoveel mensen met problemen zijn, ligt het 100% zeker aan de site.
crx303 schreef:Als ik via Firefox wil kijken, is er een virusmelding.
Als ik via IExplorer wil kijken, is er niets aan de hand.
Holkers schreef:Als je nou eens wat actie gaat ondernemen om die bugs van je site af te trekken ipv hier de credits op te vangen. Ik en meerderen krijgen een melding dat er via je site een trojan horse mijn computer wil infecteren. Dit wordt ook al aangegeven, dus even de poetsdoek door de server.
Holkers schreef:borbase schreef:MartijnS schreef:Als er zoveel mensen met problemen zijn, ligt het 100% zeker aan de site.
Of jou software is niet up to date
Rallycenter.nl schreef:maar waar moet het van daan komen dan, dit is dan wel de eerst keer dan, ik heb geen flouw id
Rallycenter.nl schreef:maar waar moet het van daan komen dan, dit is dan wel de eerst keer dan, ik heb geen flouw id
Avast forum over JS:Redirector-H4 [Trj] schreef:For a start what you see in the image, these are inserted into pages and most commonly it is down to old versions of content management software PHP, SQL, etc. which is vulnerable to exploit; so they need to ensure such software is up to date and that may also be down to the Host, so you need to talk to them too.
Change any ftp, control panel passwords, etc.
Frevo schreef:Computer met NOD32: Bij Firefox melding Trojan, bij IE8 niets aan de hand.
Netbook met Norton: Firefox: site wel bereikbaar, maar voor het afspelen van een filmpje moet ik plugin installeren en da mag nie! Bij IE8 wederom niets aan de hand.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast