Foto's en video's WRC's Testdag 20 mei 2009 Furstenau!

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor RobinV-Rally » vr mei 22, 2009 15:14

Ik hoop zo dat Mark beslist de overige RDO wedstrijden te rijden met die prachtauto. Ieder krasje is rot, maar op die bak nog veeeeeel erger! Geweldig mooie auto van Mark! Top werk!
Voor Marks S14 durfde ik geen winnaar te noemen, maar nou durf ik te zeggen dat Mark gaat winnen!
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
Avatar gebruiker
RobinV-Rally
 
Berichten: 1172
Geregistreerd: di jun 10, 2008 14:33
Woonplaats: Regio Helmond

Berichtdoor richard ST » vr mei 22, 2009 16:37

RobinV-Rally schreef:Ik hoop zo dat Mark beslist de overige RDO wedstrijden te rijden met die prachtauto. Ieder krasje is rot, maar op die bak nog veeeeeel erger! Geweldig mooie auto van Mark! Top werk!
Voor Marks S14 durfde ik geen winnaar te noemen, maar nou durf ik te zeggen dat Mark gaat winnen!



heb je veel fanta op :?: :?: :?:

Ik hoop op wevers maar als zijn auto heel blijft wordt het snijders 100% zeker :wink:
richard ST
 
Berichten: 245
Geregistreerd: do jul 10, 2008 20:15
Woonplaats: ossendrecht

Berichtdoor ExTaxi » vr mei 22, 2009 16:58

richard ST schreef:
RobinV-Rally schreef:Ik hoop zo dat Mark beslist de overige RDO wedstrijden te rijden met die prachtauto. Ieder krasje is rot, maar op die bak nog veeeeeel erger! Geweldig mooie auto van Mark! Top werk!
Voor Marks S14 durfde ik geen winnaar te noemen, maar nou durf ik te zeggen dat Mark gaat winnen!



heb je veel fanta op :?: :?: :?:

Ik hoop op wevers maar als zijn auto heel blijft wordt het snijders 100% zeker :wink:


Snijders wordt het 100% zeker niet.
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Berichtdoor niekschippers » vr mei 22, 2009 17:10

ExTaxi schreef:
richard ST schreef:
RobinV-Rally schreef:Ik hoop zo dat Mark beslist de overige RDO wedstrijden te rijden met die prachtauto. Ieder krasje is rot, maar op die bak nog veeeeeel erger! Geweldig mooie auto van Mark! Top werk!
Voor Marks S14 durfde ik geen winnaar te noemen, maar nou durf ik te zeggen dat Mark gaat winnen!



heb je veel fanta op :?: :?: :?:

Ik hoop op wevers maar als zijn auto heel blijft wordt het snijders 100% zeker :wink:


Snijders wordt het 100% zeker niet.


geen idee wie er winnen gaat, ik gok op wevers, snijers, of van eldik, we zullen zien,

p.s. Peter van Merksteijn jr rijdt waarschijnlijk dit jaar het RDO, tenminste dat zij hij in de frietzaak :wink:
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
Avatar gebruiker
niekschippers
 
Berichten: 942
Geregistreerd: wo apr 11, 2007 13:30
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor TWENGELTJE » vr mei 22, 2009 17:25

Als je de site van mark moet geloven rijdt hij ook de rest van het RDO en het ERC
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor RobinV-Rally » vr mei 22, 2009 17:51

richard ST schreef:
RobinV-Rally schreef:Ik hoop zo dat Mark beslist de overige RDO wedstrijden te rijden met die prachtauto. Ieder krasje is rot, maar op die bak nog veeeeeel erger! Geweldig mooie auto van Mark! Top werk!
Voor Marks S14 durfde ik geen winnaar te noemen, maar nou durf ik te zeggen dat Mark gaat winnen!



heb je veel fanta op :?: :?: :?:

Ik hoop op wevers maar als zijn auto heel blijft wordt het snijders 100% zeker :wink:


Ja, heerlijk een glas Fanta. Ik bedoel zoals menig persoon zal snappen dat ik Mark die overwinning op zn minst gun aangezien hij toch weer terugkeert na een harde klap! Er zullen weinig rijders zijn die dat blijven doen...
Zet hem op Mark! Welcome back!
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
Avatar gebruiker
RobinV-Rally
 
Berichten: 1172
Geregistreerd: di jun 10, 2008 14:33
Woonplaats: Regio Helmond

Berichtdoor Nl Fotografie » vr mei 22, 2009 18:13

ExTaxi schreef:
michiel 070 schreef:ik weet niet wat er aan de hand is, maar als ik rallycenter.nl wil openen, begint mijn computer(virusscanner) direct te loeien...lijkt mij niet helemaal zuiver.


Gerapporteerde aanvalsite!

De website op www.rallycenter.nl is gerapporteerd als een aanvalsite en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.

Aanvalsites proberen programma’s te installeren die privéinformatie stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.

Sommige aanvalsites verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.


Dit geeft de site bij mij aan:

Wat is de huidige status van rallycenter.nl?

Deze site is als verdacht aangemerkt - het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.

Een deel van deze site is in de afgelopen 90 dagen 1 keer aangemerkt wegens verdachte activiteiten.

Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?

Van de 2 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 2 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2009-05-20. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2009-05-20.

Malicious software includes 2 scripting exploit(s).

Schadelijke software wordt op 1 domein(en) gehost, waaronder martuz.cn/.

This site was hosted on 1 network(s) including AS34305 (EUROACCESS).

Heeft deze site gefungeerd als een tussenschakel en geleid tot verdere verspreiding van malware?

Het lijkt erop dat rallycenter.nl in de afgelopen 90 dagen niet heeft gefunctioneerd als tussenschakel voor de infectie van sites.

Heeft deze site malware gehost?

Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.

Hoe is dit gebeurd?

In bepaalde gevallen kunnen derden schadelijke codering toevoegen aan echte sites, waarna wij deze waarschuwing weergeven.

Volgende stappen:

* Terug naar de vorige pagina.
---
Niels van der Laan
http://www.nlfotografie.nl

Afbeelding
Avatar gebruiker
Nl Fotografie
 
Berichten: 219
Geregistreerd: zo nov 19, 2006 10:24
Woonplaats: Mierlo

Berichtdoor Rallycenter.nl » wo mei 27, 2009 0:22

Mensen,

Als het goed is, moet alles weer goed zijn op rallycenter.nl, volgens onze website maker, maar het kan zijn dat het even duurt dat firefox het weer opnieuw als 'veilig' vrijgeeft, die zoekt de websites één keer in de zoveel dagen/weken na.

mochten jullie nog wel een melding van de virusscanner krijgen, moeten ze t ff laten weten.

Groetjes Matthijs Kamperman
Afbeelding
Rallycenter.nl
 
Berichten: 145
Geregistreerd: di okt 02, 2007 21:57
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor JoostS » wo mei 27, 2009 7:16

Hij geeft nu in Firefox nog aan dat het onveilig is, maar zou kunnen dat dat binnenkort verandert dus. :) Hoop voor jullie dat het eraf is!
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Armand » wo mei 27, 2009 16:52

Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Jan » wo mei 27, 2009 17:25

Shot met de wielen is gaaf Armand! :D
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor Armand » wo mei 27, 2009 20:12

Ja, dat is inderdaad aardig gelukt. Was de eerste keer dat ik een camera vasthield. Viel me erg tegen de eerste keer. je hebt bepaalde ideeën over hoe zo'n filmpje moet worden en uiteindelijk lukt een tiende van wat je voor ogen had, maar goed. Je moet onderaan beginnen hé...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Codieo » wo mei 27, 2009 22:06

Gaaf filmpje! Tip, probeer het volgende keer eens met een statief, krijg je een iets rustiger beeld (maar da's mijn mening). Wel erg leuk dat je ook wat techniek laat zien ipv enkel rijdende auto's.

PS Mag het vast niet zeggen, maar doe mij de rode S12b maar, blijft toch een schitterende auto.....
Codieo
 
Berichten: 733
Geregistreerd: do maart 01, 2007 14:10
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Armand » do mei 28, 2009 9:42

Als ik je vertel dat eea met statief is genomen kan je niets anders concluderen dat ik nog een hoop moet leren....
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Codieo » do mei 28, 2009 10:02

Armand schreef:Als ik je vertel dat eea met statief is genomen kan je niets anders concluderen dat ik nog een hoop moet leren....


Als ik dan kijk naar anderen, "volgen" zij de auto met hun camera niet. Dus de auto voorbij laten rijden vanuit een vast camera punt.
Maar niet te negatief over jezelf zijn, is in de basis wel een erg goed filmpje. Vooral doorgaan dus!!
Codieo
 
Berichten: 733
Geregistreerd: do maart 01, 2007 14:10
Woonplaats: Utrecht

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron