Pre Proloog Valkenswaard

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor MartijnS » wo dec 12, 2007 17:50

Ow dat kan wel, niet op het paddock geweest..:)
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor V.D.G Rally team » wo dec 12, 2007 20:28

erikjan schreef:ik mis op de foto's trouwens de DAF van Frits van Eerd...

was hij wel aanwezig in Valkenswaard ??


Gisteren stond bij de RDW een nieuwe truck van jumbo. stonden nog geen rijders namen erop.
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor SubaruMen » wo dec 12, 2007 21:04

Dat is de truck van Van Eerd,

was het zo`n Gele daf/Ginaf ?
SubaruMen
 
Berichten: 138
Geregistreerd: ma maart 19, 2007 20:19
Woonplaats: Brabant

Berichtdoor jos kerremans » do dec 13, 2007 0:01

Campos schreef:
nico schreef:Als ik me niet vergis zijn het de chassis' van 2 jaar geleden, bladveren, kenteken etc. Wel vreemd, want juist toen zijn ze als Daf afgekeurd en nu zijn het Ginafs? En inderdaad, waarom terug naar de bladveren en starre assen?

Was het niet zo dat de GINAF's destijds al een uitgebreidere homologatie hadden? Kan me er nog zoiets van herinneren..



De Daf's hebben geen 4×4 homologatie daarom is het nu een Ginaf . Zij hebben die trucks wel als 4×4 in de standaard productie lijn.
jos kerremans
 
Berichten: 188
Geregistreerd: wo maart 15, 2006 18:45
Woonplaats: Rucphen

Berichtdoor cvgn » do dec 13, 2007 10:50

Dat is de truck van Van Eerd,


De truck van Frits van eerd is makkelijk te herkennen staat op de gehele zijkant in het groot JUMBO

Op Omroep Brabant bij de voorbeschouwing op Dakar is hij veelvuldig in beeld geweest.

groeten uit Roosendaal
carine van gastel
cvgn
 
Berichten: 753
Geregistreerd: za jun 15, 2002 12:08
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Bartrallyfan » do dec 13, 2007 20:28

jos kerremans schreef:
Campos schreef:
nico schreef:Als ik me niet vergis zijn het de chassis' van 2 jaar geleden, bladveren, kenteken etc. Wel vreemd, want juist toen zijn ze als Daf afgekeurd en nu zijn het Ginafs? En inderdaad, waarom terug naar de bladveren en starre assen?

Was het niet zo dat de GINAF's destijds al een uitgebreidere homologatie hadden? Kan me er nog zoiets van herinneren..



De Daf's hebben geen 4×4 homologatie daarom is het nu een Ginaf . Zij hebben die trucks wel als 4×4 in de standaard productie lijn.
De Trucks van Hans bexks (dus ook van Frits v Eerd) zijn gehomologeerd op de daf's van een paar jaar geleden (toen daf nog wel 4X4's bouwde) dus het zijn gewone daf's en geen Ginaf!! en hans bexks heeft altijd met starre assen gereden, de Daf's en Ginaf's lijken uiterlijk wel op elkaar maar het zijn toch echt verschillende auto's
Avatar gebruiker
Bartrallyfan
 
Berichten: 1033
Geregistreerd: zo feb 25, 2007 14:04
Woonplaats: venray

Vorige

Keer terug naar Foto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten