Foto topic- Nederlandrally 2005

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor SWRT » ma okt 17, 2005 20:54

ff proberen hoor jongens:)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door SWRT op ma okt 17, 2005 21:01, in totaal 4 keer bewerkt.
Rally is not A Crime 8) :evil:
SWRT
 
Berichten: 190
Geregistreerd: vr sep 30, 2005 21:43
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor robdoppenberg@planet.nl » ma okt 17, 2005 20:56

bmwe21.net schreef:
robdoppenberg@planet.nl schreef:
bmwe21.net schreef:Nog een paar verzoekjes

Deze maakte een vriend van mij, omdat we met de vorige eigenaar van deze auto op pad waren....


En wie is die vorige eigenaar dan???? lijkt me erg sterk wat je zegt.


De vorige, okee een vorige eigenaar namelijk Hans Kous. Die had de auto vanaf dat de auto ca 1 maand oud was. Je kent hem wel geloof ik :wink:
Reed daarvoor hierin...
Afbeelding




Ja je hebt gelijk, sorry. Maar zoals de auto er nu bij staat is hij niet meer te vergelijken. Hij is door de jaren heen stevig geevalueerd tot wat het nu is. Maar je hebt inderdaad gelijk dat de auto van Hans Kous is geweest.

Groeten Rob
robdoppenberg@planet.nl
 
Berichten: 18
Geregistreerd: zo jun 12, 2005 19:47
Woonplaats: Putten

Berichtdoor bmwe21.net » ma okt 17, 2005 21:01

No problem Rob. Is idd ook alweer eventjes geleden!
Groeten,
Jeroen

www.bmwe21.net
bmwe21.net
 
Berichten: 8
Geregistreerd: wo okt 20, 2004 10:09

Berichtdoor Franky » ma okt 17, 2005 21:36

SWRT schreef:ff proberen hoor jongens:)

Afbeelding


U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Berichtdoor David Westenbrink » ma okt 17, 2005 22:50

myron schreef:
zpoint schreef:Toivonen, je moet eens bij Myron op z'n site kijken. Die foto is maar een klein geheel van de gefilmde bocht die spectacuair nam.

myron schreef:
Toivonen schreef:Heeft er misschien iemand foto's gemaakt van onze Peugeot 306 met nummer 208 in de sprint?
Alles is reuze welkom op martijnbraat@tiscali.nl
(en als ze heel mooi zijn mogen ze ook hier worden geplaatst)
groetjes, Martijn Braat




Afbeelding


:wink:



http://members.home.nl/m.vincentie/M.mpg


Respect :)
David Westenbrink
 
Berichten: 896
Geregistreerd: do aug 29, 2002 16:54
Woonplaats: Meppel

rechterhandschoen?

Berichtdoor oudegroen » ma okt 17, 2005 23:00

Frank,

Die handschoen waren we kwijt. We hadden 'm gebruikt om de uitlaat die er eerder onderuit viel mee vast te houden. We dachten dat 'ie op de service was blijven liggen, maar het bleek dat 'ie ergens achterin lag. Zie de latere proeven als bewijs dat de handschoen weer aan was. Trouwens......... scherp opgemerkt! Ik vroeg me al af of iemand het zou zien, ja dus.

Groeten,

Joost

Ps. Wat vond je van de beelden?
oudegroen
 
Berichten: 33
Geregistreerd: za nov 13, 2004 19:07
Woonplaats: Soest

Berichtdoor kraats » ma okt 17, 2005 23:16

Ik vind de beelden mooi, is wel vergelijkbaar met onze beelden.
Doe Ernst de groeten van me.... :lol:

Het stuk uitlaat kwam bij ons vandaan..... :lol: :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor oudegroen » ma okt 17, 2005 23:32

Waarde Theo,

Dankje voor je reactie. Zoals ik al eerder opmerkte, wij zijn je enorm dankbaar voor het terugbezorgen van ons uitlaatdeel met kat. Ik wil je hier graag publiekelijk prijzen met je actie! Je bent meer dan welkom om je e-mailadres achter te laten. We zouden graag nog eens persoonlijk contact met je zoeken om onze dank uit te drukken met een attentie.

Natuurlijk zijn we ook benieuwd naar jouw beelden.

Ik zorg ervoor dat Ernst jouw warme groeten krijgt.

Met de bekende tekenen van heil, zegen en voorspoed, je medebroeder in de rallysport,

Joost
oudegroen
 
Berichten: 33
Geregistreerd: za nov 13, 2004 19:07
Woonplaats: Soest

Re: rechterhandschoen?

Berichtdoor Franky » ma okt 17, 2005 23:39

oudegroen schreef:Frank,

Die handschoen waren we kwijt. We hadden 'm gebruikt om de uitlaat die er eerder onderuit viel mee vast te houden. We dachten dat 'ie op de service was blijven liggen, maar het bleek dat 'ie ergens achterin lag. Zie de latere proeven als bewijs dat de handschoen weer aan was. Trouwens......... scherp opgemerkt! Ik vroeg me al af of iemand het zou zien, ja dus.

Groeten,

Joost

Ps. Wat vond je van de beelden?


Beelden waren erg mooi.
Ziet er snel uit en wat vliegt dat ding door zijn versnellingen heen.
Grappig om te zien waar een ander lift en ik niet en andersom.
Ik heb ook geprobeerd beelden te maken.
Maar ik heb me de tijd niet genomen om aan de camera te wennen en daarom niks opgenomen. Dus ik was erg teleurgesteld daarover.
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Berichtdoor oudegroen » ma okt 17, 2005 23:48

Frank,

Tip voor cameragebruik: geef je navi de afstandsbediening en herinner hem/haar iedere start en finish aan het aan- en uitzetten.

Voor ons was het ook de eerste keer met camera, maar zoals je zelf al indirect opmerkte; er valt veel van te leren. Ben benieuwd waar jij hem liet staan waar wij liftten en andersom. Misschien nog eens uitwisselen...

En tja, wat betreft de versnellingsbakverhoudingen, die zijn echt perfect in het saxo'tje. We missen een zes, en natuurlijk rechte vertanding en dockringen, maar wie niet?

Joost
oudegroen
 
Berichten: 33
Geregistreerd: za nov 13, 2004 19:07
Woonplaats: Soest

Berichtdoor HJD » di okt 18, 2005 11:38

Er kwamen wat andere dingen tussen, waardoor ik mijn foto's er gisteren niet goed op kreeg. Nu heb ik ze wel goed op de site staan. :D
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Fotooo's

Berichtdoor Humphrey » di okt 18, 2005 12:26

Mooie pics HJD! Bedankt dat je op de sprint hebt gewacht!
Dit geldt trouwens ook voor de Schouten Brothers, Myron, Gertjan Schutten, en wie nog meer..
Mocht iemand nog foto's hebben van de sprint, dan hou ik me aanbevolen! Geef een gil ofzo!
Startno. 215 foto's kunnen liefst naar maarten@assenberg-sport.nl
Alvast heel erg bedankt!

DOEI, Humphrey
Avatar gebruiker
Humphrey
 
Berichten: 752
Geregistreerd: do maart 21, 2002 13:15

Re: Fotooo's

Berichtdoor HJD » di okt 18, 2005 12:59

Humphrey schreef:Mooie pics HJD! Bedankt dat je op de sprint hebt gewacht!
Dit geldt trouwens ook voor de Schouten Brothers, Myron, Gertjan Schutten, en wie nog meer..
Mocht iemand nog foto's hebben van de sprint, dan hou ik me aanbevolen! Geef een gil ofzo!
Startno. 215 foto's kunnen liefst naar maarten@assenberg-sport.nl
Alvast heel erg bedankt!

DOEI, Humphrey


Dank je,

Ik baalde ervan dat alles wat uitliep, omdat ik 's avonds nog weg moest. Anders had ik misschien nog een proef kunnen kijken en daar ook nog weer van iedereen foto's kunnen maken. Tevens werd het al een beetje schemerig, waardoor ik misschien beter had kunnen flitsen, of een andere lens moeten gebruiken. Dit soort dingen zie je altijd na de tijd pas, maar is een goede les voor de volgende keer. Bij de jump was het ook lastig fotograferen tussen alle pers door. :D

Rally vind ik ook moeilijker fotograferen dan op een circuit, waar de auto's/ motoren ook veel vaker langskomen. Wanneer je dan een auto mist of onscherp hebt is het geen punt. Daarnaast zijn races op circuits ook nooit/bijna nooit in de avond.
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Berichtdoor kraats » di okt 18, 2005 16:23

oudegroen schreef:Waarde Theo,

Dankje voor je reactie. Zoals ik al eerder opmerkte, wij zijn je enorm dankbaar voor het terugbezorgen van ons uitlaatdeel met kat. Ik wil je hier graag publiekelijk prijzen met je actie! Je bent meer dan welkom om je e-mailadres achter te laten. We zouden graag nog eens persoonlijk contact met je zoeken om onze dank uit te drukken met een attentie.

Natuurlijk zijn we ook benieuwd naar jouw beelden.

Ik zorg ervoor dat Ernst jouw warme groeten krijgt.

Met de bekende tekenen van heil, zegen en voorspoed, je medebroeder in de rallysport,

Joost

=================
ik denk dat je me verkeerd begrijpt.... :o
Het deel wat de kat heeft vervangen tijdens de rest van de wedstrijd kwam bij ons vandaan dus niet de kat :lol: ......, maar als ik m had had je m van ons vanzelfsprekend ook teruggekregen :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

uitlaat Saxo

Berichtdoor oudegroen » di okt 18, 2005 17:21

Theo,

Ik hoorde al van Ernst dat ik ernaast zat. Anyway bij deze dan dáárvoor enorm bedankt! Dankzij dat stukje pijp hebben wij door kunnen rijden na de eerste service. Zonder jouw bijdrage waren we waarschijnlijk al na KP2 uitgevallen. We hebben genoten van de rally en van het eindresultaat. Nu maar eens een goeie oplossing zoeken voor de ophanging van de uitlaat. Wil je je stukje pijp nog terug?

Groeten,

Joost

Ps. Waar heb je dat ding eigenlijk vandaan getoverd?[/quote]
oudegroen
 
Berichten: 33
Geregistreerd: za nov 13, 2004 19:07
Woonplaats: Soest

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten