Reconsales Rallysprint.

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor StevenK » vr jun 24, 2005 18:22

cellie schreef:nu henk ik weet niet hoe dat je op de hoogte bent van de rallysport,maar als je op een proef aan het rijden bent zijn er mensen die staan te vlaggen,in dit geval stond er iemand met een stille gele vlag dat betekend,pas op gevaar als er met de vlag gezwaait word moet er snelheid geminderd worden

Afaik was er een regel dat de eerste drie equipes moeten stoppen, behalve wanneer het groene OK teken getoond wordt.

edit: zie art 19.17.* van het SRR
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor cellie » vr jun 24, 2005 18:40

:oops: :oops: sorry,sorry dat wist ik niet (ben ook maar een servicemonteur) :oops: :oops:



maar je moet me toch wel gelijk geven dat het plubliek aan de kant moet blijven als er niemand geholpen hoeft te worden
cellie
 
Berichten: 307
Geregistreerd: zo jun 12, 2005 20:35
Woonplaats: andel

Berichtdoor StevenK » vr jun 24, 2005 19:17

cellie schreef::oops: :oops: sorry,sorry dat wist ik niet (ben ook maar een servicemonteur) :oops: :oops:

Het lijkt de meest onbekende regel uit het SRR te zijn :(
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor mafiabaas101 » di jun 28, 2005 7:44

eep heeft gebeld
heb hem aan de start van Kp 4 heel even gesproken vanuit de auto en hij zei "ik ben maar gestopt en heb een ambulance gebeld, Wat een klapper zeg!! "
mafiabaas101
 
Berichten: 896
Geregistreerd: zo okt 10, 2004 8:48
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor Aart » wo jun 29, 2005 10:39

Regel is met name bedoeld voor die rally's waarbij de baanposten wat dunner gezaaid zijn dan in Nederland.

Hier heb je op vrijwel iedere beetje bocht/kruising wel een post staan.

In het buitenland heeft een official uit ons ploegje wel eens een kilometertje of 3 over een bosweg gelopen op zoek naar een "vermiste" deelnemer, die in de bomen hing bij een afgrond... Gelukkig wel zonder persoonlijk letsel, behalve een beschadigd ego.

Kortom, in Nederland zullen andere equipes niet zo snel stoppen bij een crash, daar ze er van uitgaan dat de baanpost wel de noodzakelijke hulp zal verlenen c.q. inschakelen.
Avatar gebruiker
Aart
 
Berichten: 772
Geregistreerd: za jan 26, 2002 0:42

Vorige

Keer terug naar Foto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten