Mooi foto heb je gebruikt als link knop
antoine schreef:Deze 3 glijden toch rechtdoor, recht de sloot in?
JoostS schreef:antoine schreef:Deze 3 glijden toch rechtdoor, recht de sloot in?
Daar heb je wel gelijk in, alleen die eerste glijdt nog een beetje naar rechts. De anderen gaan rechtdoor de sloot in, maar het geeft wel aan dat het een tricky puntje is.
Een paar jaar terug in Barneveld toen de Volvo zonder remmen het publiek in reed was de bocht naar rechts (terwijl de proef naar links ging) nog veel scherper. Zo'n remzone moet gewoon leeg zijn, zeker zonder officialauto die aan die kant v.d. weg staat.
TheRallyProductions schreef:JoostS schreef:Een paar jaar terug in Barneveld toen de Volvo zonder remmen het publiek in reed was de bocht naar rechts (terwijl de proef naar links ging) nog veel scherper. Zo'n remzone moet gewoon leeg zijn, zeker zonder officialauto die aan die kant v.d. weg staat.
Er waren ook geen mensen aangereden als er geen friettent stond.
Ik stond toen dat gebeurde nog geen 50meter verderop. Ik herinner het me nog goed. Zoiets wil je gewoon niet meemaken.
JoostS schreef:TheRallyProductions schreef:JoostS schreef:Een paar jaar terug in Barneveld toen de Volvo zonder remmen het publiek in reed was de bocht naar rechts (terwijl de proef naar links ging) nog veel scherper. Zo'n remzone moet gewoon leeg zijn, zeker zonder officialauto die aan die kant v.d. weg staat.
Ik stond toen dat gebeurde nog geen 50meter verderop. Ik herinner het me nog goed. Zoiets wil je gewoon niet meemaken.
Die friettent heeft niets te maken met het ongeluk.
Over de hele breedte van de weg stond 2/3 rijen dik publiek.
Ik heb de beelden (zelf geschoten) net nog even teruggekeken.
JoostS schreef:Ik begrijp wat je bedoelt Maarten, maar je zou zeggen dat men daar wat van moet leren.
Maar het is veel te veel offtopic voor dit topic, het is aan de veiligheidsmannen om er wat mee te doen.
JoostS schreef:TheRallyProductions schreef:JoostS schreef:Een paar jaar terug in Barneveld toen de Volvo zonder remmen het publiek in reed was de bocht naar rechts (terwijl de proef naar links ging) nog veel scherper. Zo'n remzone moet gewoon leeg zijn, zeker zonder officialauto die aan die kant v.d. weg staat.
Die friettent heeft niets te maken met het ongeluk.
Over de hele breedte van de weg stond 2/3 rijen dik publiek.
Ik heb de beelden (zelf geschoten) net nog even teruggekeken.
SkaapProductions schreef:En ook van deze kant dan maar weer de compilatie!
Flink genoten van al het onverhard, met name Wintelre heeft mijn hart weer sneller doen kloppen. Persoonlijk vind ik hem gaaf zo, maar dat is puur omdat ik weer op een gigantisch mooi punt stond.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast