Heb het meer als een test rally gezien, en moet nog veel oefenen
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 (snap niet waarom het kenteken en knipperlicht is verkleurd ?????)

Corne schreef:Berto schreef:Ik ben nooit bij deze rally geweest, maar deze jump komt me erg bekent voor.
Zit (of zat) deze jump ook in de Condroz?
Daar zat ook zo'n "dubbele" jump in. Is Piepers gelanceerd in 2000??
Idd ja, dit lijkt hem wel andersom. Weet niet of dat ook echt zo is?
Hannut wordt toch over (deels) Condroz parcours gereden dus is die jump zeker in de buurt
Berto schreef:Corne schreef:Berto schreef:Ik ben nooit bij deze rally geweest, maar deze jump komt me erg bekent voor.
Hannut wordt toch over (deels) Condroz parcours gereden dus is die jump zeker in de buurt
ALS hem dit is, inderdaad andersom.Het lijkt er wel verdacht veel op
Turbo schreef:Berto schreef:Corne schreef:Berto schreef:Ik ben nooit bij deze rally geweest, maar deze jump komt me erg bekent voor.
ALS hem dit is, inderdaad andersom.Het lijkt er wel verdacht veel op
Dit is niet dejump van Villers ..! De oorspronkelijke jump van Hannuit maar omgekeerd ..
Martijn_Braat schreef:Mocht er nog iemand foto's of filmpjes hebben gemaakt van onze Honda Civic met startnummer 83, dan zijn deze van harte welkom op info@braatrallyteam.nl
http://www.braatrallyteam.nl/index.php?id=2
Martijn_Braat schreef:Martijn_Braat schreef:Mocht er nog iemand foto's of filmpjes hebben gemaakt van onze Honda Civic met startnummer 83, dan zijn deze van harte welkom op info@braatrallyteam.nl
http://www.braatrallyteam.nl/index.php?id=2
Ik waardeer m'n verzoek nog even op.
Een slecht startnummer en een vroege uitval staan helaas garant voor het volledig uitblijven van foto's.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast