heeft iemand ook een foto of filmpje van de laatste subaru impreza gr n op de jump bij Gina de eerste doorkomst. Was een rood/witte( uit tjechie komt dit duo )
Sprong super ver en hoog!!!!
2rallyman1 schreef:heeft iemand ook een foto of filmpje van de laatste subaru impreza gr n op de jump bij Gina de eerste doorkomst. Was een rood/witte( uit tjechie komt dit duo )
HJD schreef:2rallyman1 schreef:heeft iemand ook een foto of filmpje van de laatste subaru impreza gr n op de jump bij Gina de eerste doorkomst. Was een rood/witte( uit tjechie komt dit duo )
Heb ik niet, want was er pas de tweede doorkomst.
Maar het was geen tsjechisch duo. Het is volgens mij de belg Leger. Heb wel gehoord dat hij de 47/48 meter haalde bij Gina

Sevius schreef:Compilatiefilmpje van 12 minuten online! Ook beelden van de Nederlanders, de historics, en de auto's die wat meer achteraan rijden!
Campos schreef:Sevius schreef:Compilatiefilmpje van 12 minuten online! Ook beelden van de Nederlanders, de historics, en de auto's die wat meer achteraan rijden!
Vette actie van Junior bij de hairpin! Lekker wild en enthousiast -wat uiteraard ook anders af kan lopen- maar ik mag dat wel

Amazone schreef:ZOOO, wat een mooie foto die eerste! Prachtig!!!
Wat moet dat geweldig zijn om zo aangemoedigd te worden zeg!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast