Dit jaar alleen maar naar vechtdal, hellendoorn en hengelo geweest.

RobinV-Rally schreef:Die foto van Huzink van Hein is vrij bijzonder. Alles beweegt, maar de velgen staan stil! Zeer bijzondere foto
Wolter schreef:RobinV-Rally schreef:Die foto van Huzink van Hein is vrij bijzonder. Alles beweegt, maar de velgen staan stil! Zeer bijzondere foto
Iets langere sluitertijd (daardoor bewegende lampen), maar de flitser ''bevriest'' het onderwerp dat door het flitslicht geraakt wordt (de hele auto, incl. de velgen).
RobinV-Rally schreef:Wolter schreef:RobinV-Rally schreef:Die foto van Huzink van Hein is vrij bijzonder. Alles beweegt, maar de velgen staan stil! Zeer bijzondere foto
Iets langere sluitertijd (daardoor bewegende lampen), maar de flitser ''bevriest'' het onderwerp dat door het flitslicht geraakt wordt (de hele auto, incl. de velgen).
Ook de velgen ja? Dat wist ik niet, eens proberen
Robert Rally schreef:mooie foto's hein,
maar vervelend dat je je copyright midden in de foto hebt zitten
Red_Spike schreef:RobinV-Rally schreef:Wolter schreef:RobinV-Rally schreef:Die foto van Huzink van Hein is vrij bijzonder. Alles beweegt, maar de velgen staan stil! Zeer bijzondere foto
Ook de velgen ja? Dat wist ik niet, eens proberen
Mooier is andersom, met flits de wielen draaiende te krijgen.
Wil bij mij nog niet echt lukken.
Smits Hellendoorn
D. Kuipers Hellendoorn
Van Eldik Seizoensrally
R. Kuipers Hellendoornrally
Bonde Euregio Rally
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast