tommeke_B schreef:Statief is voor mietjes
Ik zit er wel over te denken vooral bij gebruik met telelens boven de 200mm als het schemerig begint te worden.Wim Salabim schreef:briljant schreef:Maar dan gaan we toch niet meteen schelden?
Zo te horen heb jij ook een statief![]()
briljant schreef:Ik zit er wel over te denken vooral bij gebruik met telelens boven de 200mm als het schemerig begint te worden.Wim Salabim schreef:briljant schreef:Maar dan gaan we toch niet meteen schelden?
Zo te horen heb jij ook een statief![]()
MartijnS schreef:Is toch gewoon duidelijk een geintje..zo kan je je overal wel druk om maken..![]()
Maargoed, statief..geen ervaringen mee. Boven de 200 mm wellicht handig, maar dat weet ik niet.
tommeke_B schreef:MartijnS schreef:Is toch gewoon duidelijk een geintje..zo kan je je overal wel druk om maken..![]()
Maargoed, statief..geen ervaringen mee. Boven de 200 mm wellicht handig, maar dat weet ik niet.
Boven de 400 misschien handig..., ik heb er nog nooit een gebrek aan gehad, aan een statief, lijkt mij eerder een onhandig ding dat je overal moet meesleuren... Ieder zijn meningEn het was inderdaad een geintje
rallyboy schreef:tommeke_B schreef:MartijnS schreef:Is toch gewoon duidelijk een geintje..zo kan je je overal wel druk om maken..![]()
Boven de 400 misschien handig..., ik heb er nog nooit een gebrek aan gehad, aan een statief, lijkt mij eerder een onhandig ding dat je overal moet meesleuren... Ieder zijn meningEn het was inderdaad een geintje
wil hem gaan gebruiken met langere sluitertijden en dan met name in het donker. Omdat ik niet zo'n vast handje heb krijg je anders een heeeeeeeeel erg bewogen beeld, misschien met statief (wat) minder bewogen en waarschijnlijk dan ook betere foto's
rallyboy schreef:Hallo,
ik ben van plan om een monopod statief te kopen. heeft iemand nog suggesties en of aanbevelingen.
de manfrotto 680b statief met daarop de manfrotto 234 monopod tilt head lijkt mij wat.
Alvast bedankt voor jullie reactie's
Marcel
tommeke_B schreef:Een statief zal ook geen wonderen doen denk ik, misschien die iso verhogen als het donker weer is? En anders de flits uithalen...
Hein schreef:rallyboy schreef:Hallo,
ik ben van plan om een monopod statief te kopen. heeft iemand nog suggesties en of aanbevelingen.
de manfrotto 680b statief met daarop de manfrotto 234 monopod tilt head lijkt mij wat.
Alvast bedankt voor jullie reactie's
Marcel
Doen. Ik heb zelf vlak voor de Euregio mijn 680B opgehaald bij Konijnenberg. Geen tilthead erbij. Ik vond het in de Euregio wel lekker werken hoor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast