Spin KleinJan op KP1 en verliest zon 20 seconde:
UHHHH andere kant???
van eldik glijdend
MartijnB schreef:RallyCenter schreef::D Film Compilatie van de historics tijdens de duitsland rally staat nu online , veel kijkplezier!!
gaaf!!!!!
wie weet hoe het zit met de homologatie van de Austin Healey....???
RallyCenter schreef::D Film Compilatie van de historics tijdens de duitsland rally staat nu online , veel kijkplezier!!
Gerrit Euverman schreef:RallyCenter schreef::D Film Compilatie van de historics tijdens de duitsland rally staat nu online , veel kijkplezier!!
Je ziet dat veel rijders moeten steken bij bochten. Denk dat hier het probleem speelt dat ze niet verkend hebben en op gekregen notes rijden.
Leon of Götz zou hier wel een passend antwoord op weten.
Gerrit Euverman schreef:RallyCenter schreef::D Film Compilatie van de historics tijdens de duitsland rally staat nu online , veel kijkplezier!!
Je ziet dat veel rijders moeten steken bij bochten. Denk dat hier het probleem speelt dat ze niet verkend hebben en op gekregen notes rijden.
Leon of Götz zou hier wel een passend antwoord op weten.
Berto schreef:Gerrit Euverman schreef:RallyCenter schreef::D Film Compilatie van de historics tijdens de duitsland rally staat nu online , veel kijkplezier!!
Je ziet dat veel rijders moeten steken bij bochten. Denk dat hier het probleem speelt dat ze niet verkend hebben en op gekregen notes rijden.
Leon of Götz zou hier wel een passend antwoord op weten.
We mochten inderdaad niet verkennen en rijden op een totaal ander note-systeem dan dat we zelf gebruiken.
Een totale omschakeling dus, bovendien (volgens ons) nogal veel notes die niet nodig waren (wij hebben 5 bocht gradaties en in de gekregen notes stonden 6 bocht gradaties).
Ook waren veel hairpins een probleem, de eerste krappe kosstte ons een aanvaring met een rotswand en dus schade, we hebben zelfs op de proef een boom opgezocht om daaraan met een sleepkabel de bumper weer recht te kunnen trekken.
Op de krappe HP's was het inderdaad steken, ook omdat de handrem in de Benz niet van dien aard was de toch zware auto te kunnen omzetten.
Dit probleem is inmiddels verholpen door de handrem een groter moment te geven.
De Healey uit het filmpje is van Peter Hinderer, die heeft voorheen FIA Historic wedstrijden ermee gereden, ik ga ervanuit dat ie dus homologatie heeft.
Details; hij had na de eerste KP's problemen, geen achteruit meer, en geen handrem (handrem heb ik ook veel last van met de Anglia) . Was best lastig in de krappe hairpins, de Healey moest door toeschouwers terug geduwd worden om te "steken".
MartijnB schreef:
De Healey uit het filmpje is van Peter Hinderer, die heeft voorheen FIA Historic wedstrijden ermee gereden, ik ga ervanuit dat ie dus homologatie heeft.
Details; hij had na de eerste KP's problemen, geen achteruit meer, en geen handrem (handrem heb ik ook veel last van met de Anglia) . Was best lastig in de krappe hairpins, de Healey moest door toeschouwers terug geduwd worden om te "steken".
mhhh zou haast zeggen dat ie niet echt een handrem nodig heeft als er een auto is die listig is op zijn achterwielen met gas geven is het wel een Healey.
Zit er aan te denken ook een Healey op te bouwen ben er nu een aan t restaureren alleen die hou ik standaar en origineel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten