Die waren ook goed poeh !!Armand schreef:Wij hadden persoonlijk meer met de brandweermeiden die rondliepen op de service....
Die waren ook goed poeh !!Armand schreef:Wij hadden persoonlijk meer met de brandweermeiden die rondliepen op de service....
Jan schreef:Hoe krijgen jullie die foto's zo snel online?Ik ben net op de helft met selecteren, zal wel woensdag worden. Mag vast wel verklappen dat er een paar gave tussen zitten, al zeg ik het zelf
![]()
Even snel gekeken wat hier stond, vooral die van Martijn en Edwin zijn erg gaaf!
RallyCenter schreef:Naar wat kleine probleemtjes staat onze video ook Online!! Veel kijk plezier![]()
Ook te bekijken via You Tube http://www.youtube.com/watch?v=JFt4uP9eJcQ
Jan schreef:Hoe krijgen jullie die foto's zo snel online?Ik ben net op de helft met selecteren, zal wel woensdag worden. Mag vast wel verklappen dat er een paar gave tussen zitten, al zeg ik het zelf
![]()
Even snel gekeken wat hier stond, vooral die van Martijn en Edwin zijn erg gaaf!
Armand schreef:Wij hadden persoonlijk meer met de brandweermeiden die rondliepen op de service....
Armand schreef:
Wij hadden persoonlijk meer met de brandweermeiden die rondliepen op de service....
Vooral Die Blonde Van De Tankzone Met Ogen Die Van Zeebonken Suikerklontjes Maakt...
Had d'r al gehaaaaaaifd op die naam, maar helaassss
Turboboost schreef:Armand schreef:
Wij hadden persoonlijk meer met de brandweermeiden die rondliepen op de service....
Vooral Die Blonde Van De Tankzone Met Ogen Die Van Zeebonken Suikerklontjes Maakt...
Had d'r al gehaaaaaaifd op die naam, maar helaassss
Heeft al een vriend (en die stond er ook bij, werkt bij brw. Arnhem) maar je kunt altijd blijven dromen hé?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast