Daarbij.. door wie moet je anders promo-artikelen laten uitreiken? Die krijg ik liever van zo'n dame dan van een vadsige vent met zweetplekken onder z'n oksels
Frevo schreef:Die waren ook niet mijn type, maar volgens mij heb je op geen enkel gebied zoveel verschillende smaken als bij vrouwen. Waarschijnlijk zijn er genoeg mannen die, ook bij die dames, moeite met ademhalen kregen. Op ieder potje past een deksel.
Daarbij.. door wie moet je anders promo-artikelen laten uitreiken? Die krijg ik liever van zo'n dame dan van een vadsige vent met zweetplekken onder z'n oksels
niekschippers schreef:
ze kunnen ook Arie Boomsma inhuren![]()
Robert Rally schreef:
volgens mij heeft erik er zelf iig wel zin in![]()
RobinV-Rally schreef:Robert Rally schreef:
Die ene blonde met die krullen ook wel lijkt het...
Robert Rally schreef:RobinV-Rally schreef:Robert Rally schreef:
tis niet allemaal puur natuur, want die blonde met de krullen heeft lekkage
RobinV-Rally schreef:Robert Rally schreef:
Duidelijk die jongen houd niet van vrouwen !! hij zit nog in zijn wel niet fase denk ik haha, die dames wil ik wel elke dag zien goeiendag.RobinV-Rally schreef:Robert_ schreef:RobinV-Rally schreef:
Dit vind ik nu zo niet-rallysport! Die "mooie" meiden moeten mooi naar de F1 gaan, hoort niet in de rally.. Als ze dan ook nog eens heel erg mooi waren, maar zelfs dat niet. Die van Ipatec/Wevers waren helemaal belachelijk! Was pak op bot ipv vlees... Gadver
WTF, ben je homo ofzo?Ik heb er persoonlijk 'niet zo'n moeite mee'.
Nee, maar ze zien er gewoon niet uit! Ik vind het gewoon niks![]()
Geef mij maar auto's!!
Lammertink Racing schreef:Duidelijk die jongen houd niet van vrouwen !! hij zit nog in zijn wel niet fase denk ik haha, die dames wil ik wel elke dag zien goeiendag.RobinV-Rally schreef:Robert_ schreef:RobinV-Rally schreef:
Dit vind ik nu zo niet-rallysport! Die "mooie" meiden moeten mooi naar de F1 gaan, hoort niet in de rally.. Als ze dan ook nog eens heel erg mooi waren, maar zelfs dat niet. Die van Ipatec/Wevers waren helemaal belachelijk! Was pak op bot ipv vlees... Gadver
WTF, ben je homo ofzo?Ik heb er persoonlijk 'niet zo'n moeite mee'.
Nee, maar ze zien er gewoon niet uit! Ik vind het gewoon niks![]()
Geef mij maar auto's!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast