.
Wat een rotgat zeg !... Die moet je echt vtv zien
Patrickdeh schreef:Het was weer een leuk weekendje rally.
Bij deze mijn bijdrage aan het rally geweld
Linkje linkje naar mijn compilatie
Ik heb wel 4 keer me camera kunnen uitgraven.
ps. Ik wil via deze manier alle teams bedanken die hun toegift hebben gegeven aan de debielen die op de vrijdag avond langs de weg naar de manage stonden te juichen. Dat was voor ons namelijk een uniek moment en maakte de avond toch nog gezellig ondanks het ongeluk op KP2
Frevo schreef:
RobinV-Rally schreef:
Dit vind ik nu zo niet-rallysport! Die "mooie" meiden moeten mooi naar de F1 gaan, hoort niet in de rally.. Als ze dan ook nog eens heel erg mooi waren, maar zelfs dat niet. Die van Ipatec/Wevers waren helemaal belachelijk! Was pak op bot ipv vlees... Gadver
Robert_ schreef:RobinV-Rally schreef:
Dit vind ik nu zo niet-rallysport! Die "mooie" meiden moeten mooi naar de F1 gaan, hoort niet in de rally.. Als ze dan ook nog eens heel erg mooi waren, maar zelfs dat niet. Die van Ipatec/Wevers waren helemaal belachelijk! Was pak op bot ipv vlees... Gadver
WTF, ben je homo ofzo?Ik heb er persoonlijk 'niet zo'n moeite mee'.
RobinV-Rally schreef:Robert_ schreef:RobinV-Rally schreef:
WTF, ben je homo ofzo?Ik heb er persoonlijk 'niet zo'n moeite mee'.
Nee, maar ze zien er gewoon niet uit! Ik vind het gewoon niks![]()
Geef mij maar auto's!!
Frevo schreef:Ze lopen niet in de weg en er is geen deelnemer minder om. Als jij liever auto's ziet, moet je lekker daar naar kijken maar ga me nou niet vertellen dat het niet bij rally hoort. Moeten daar dan (om even zwaar te overdrijven) alleen lompe kerels op klompen op af komen?
RobinV-Rally schreef:Frevo schreef:Ze lopen niet in de weg en er is geen deelnemer minder om. Als jij liever auto's ziet, moet je lekker daar naar kijken maar ga me nou niet vertellen dat het niet bij rally hoort. Moeten daar dan (om even zwaar te overdrijven) alleen lompe kerels op klompen op af komen?
Nee hoor, tuurlijk niet, maar ik ben er gewoon geen fan van. Het was er nooit, maar nu schijnt het in 1x te moeten! Ze moeten het zelf weten, maar ik vind het helemaal niks!
RobinV-Rally schreef: Het was er nooit, maar nu schijnt het in 1x te moeten! Ze moeten het zelf weten, maar ik vind het helemaal niks!
Hein schreef:RobinV-Rally schreef: Het was er nooit, maar nu schijnt het in 1x te moeten! Ze moeten het zelf weten, maar ik vind het helemaal niks!
Almere en Amsterdam hebben al jaren een paar dames bij start en finish staan. In Hellendoorn is het ook al jaren een gebruik dat er promodames over het servicepark lopen.
Ik zie het probleem echt niet hoor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast