Foto's Amsterdam rallysprint

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor HJD » vr sep 08, 2006 18:03

HJD schreef:
Joost schreef:huurlens p/weekend (denkend aan een Nikkor 70-200 F2.8 ) kost 25 euro. Best goedkoop toch?


Al lang geinformeerd. Maar was verhuurd van de 10e tot de 18e :( . Dus heb daar nu niets aan. Kijk eerst morgen wat eruit komt rollen, en heb dan misschien nog wel een ander adresje waar ik voor dezelfde prijs ook een 70-200 kan huren.


Heb vandaag lens naar Konijnenberg gebracht. Wordt naar fabriek gestuurd. Gaat me wel wat kosten, maar wordt geen astronomisch bedrag. Het is ook alleen maar een schroefje, en heb geen schade aan het glaswerk ofzo.

Ik heb ondertussen een 70-200 2.8 ergens anders gehuurd voor volgend weekend. Daarnaast heb ik bij Konijnenberg alvast de 70-200 voor de Nederlandrally vastgelegd, en ging me maar 12,50 kosten voor het hele weekend, en hoef ook niet perse borg te betalen (omdat ze mijn lens natuurlijk als borg hebben :lol: ).

Dus heb het gelukkig geregeld de komende tijd. Daarnaast kan ik eens een andere lens proberen, en als dat echt bevalt kan het wel zijn dat ik volgend seizoen ook wel overga op een 70-200. Maar daarnaast vind ik een 50-500 ook wel erg handig wegens zijn bereik.
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Berichtdoor HJD » vr sep 08, 2006 21:35

Arfman schreef:Een 2.8 is misschien ook wel handig. Meer licht op je sensor -> accuratere AF. De 50-500 heeft toch wel een bak licht nodig voor autosport hoor. Op het Eurocircuit werd het bewolkt tijdens de finales, en dan merk je toch dat je niet met pro apparatuur aan de lijn staat, zeg maar. En hoe vaak heb je eigenlijk een bereik van >200mm nodig en belangrijker nog: hoe vaak schiet jij scherp op >200mm uit de hand?


Dat doe ik nog wel regelmatig. Zelfs op 500mm wel, vooral wanneer ik een dagje op Zandvoort of Assen ga fotograferen, want dan heb je het soms echt wel nodig. Voor rally's is het niet echt een noodzaak een lens van meer dan 200-300 mm te hebben, maar voor op het circuit is het wel makkelijk. En dat doe ik ook nog wel regelmatig, dus daar zit ik zelf het meest over te twijfelen.

Nouja, eerst maar 2 wedstrijden in ieder geval proberen met een Nikkor 70-200 2.8 als huurlens, en dan zie ik wel of het wat moois oplevert. Als ik me niet beperkt voel, dan kan het nog wel zijn dat mijn Bigma in de verkoop gaat, en koop er dan een 70-200 voor terug. Weet nog niet welk merk, Sigma of Nikkor. Dit zal dan niet meer dit jaar zijn, maar volgend seizoen waarschijnlijk.
Avatar gebruiker
HJD
 
Berichten: 595
Geregistreerd: do apr 21, 2005 15:07
Woonplaats: Borculo

Berichtdoor Sevius » wo sep 13, 2006 20:25

Foto's Amsterdam Rallysprint online (beter laat dan nooit :oops: )

Het zijn er wat minder dan normaal; dit omdat mijn vader (die de foto's maakt) tijdens het evenement ook servicemonteur was.

Verder staan er ook foto's van het optreden van Jan Willem Viets en mij op de website. Onboards volgen hopelijk spoedig :!:

Bij deze enkele voorbeelden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius
 
Berichten: 773
Geregistreerd: vr okt 22, 2004 20:44
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor Sevius » do sep 14, 2006 19:08

Ik had per ongeluk 2 keer dezelfde gallery geplaatst; de gewone foto's van Amsterdam zowel bij algemeen als bij de foto's van Jan Willem en mij. Ik heb dat veranderd en de gallery met foto's van Jan Willem en mij staat nu alsnog online!
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius
 
Berichten: 773
Geregistreerd: vr okt 22, 2004 20:44
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor Wolter » do sep 14, 2006 19:21

Niels.. dat is niet echt dwars he? :wink: :wink:
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Turboboost » do sep 14, 2006 19:24

Niels.. dat is niet echt dwars he?


Photoshop! :twisted: :wink:
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Niels van de Poll » do sep 14, 2006 19:24

Sevius schreef:Ik had per ongeluk 2 keer dezelfde gallery geplaatst; de gewone foto's van Amsterdam zowel bij algemeen als bij de foto's van Jan Willem en mij. Ik heb dat veranderd en de gallery met foto's van Jan Willem en mij staat nu alsnog online!


Snik snik, heb je zo'n hekel aan mijn foto's dat je ze niet een plaats?? :wink: :D
Avatar gebruiker
Niels van de Poll
 
Berichten: 751
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 9:10
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor nkroeze » do sep 14, 2006 19:54

Wolter schreef:Niels.. dat is niet echt dwars he? :wink: :wink:


Hmm, persbericht gelezen? :lol:
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor Wolter » do sep 14, 2006 20:26

nkroeze schreef:
Wolter schreef:Niels.. dat is niet echt dwars he? :wink: :wink:


Hmm, persbericht gelezen? :lol:

Daarom juist!! :wink: :lol:
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Sevius » do sep 14, 2006 20:27

Niels van de Poll schreef:
Sevius schreef:Ik had per ongeluk 2 keer dezelfde gallery geplaatst; de gewone foto's van Amsterdam zowel bij algemeen als bij de foto's van Jan Willem en mij. Ik heb dat veranderd en de gallery met foto's van Jan Willem en mij staat nu alsnog online!


Snik snik, heb je zo'n hekel aan mijn foto's dat je ze niet een plaats?? :wink: :D


Ik zou ze best willen plaatsen, maar op je site staat onder copyright dat dat niet mag :wink:
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius
 
Berichten: 773
Geregistreerd: vr okt 22, 2004 20:44
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor Niels van de Poll » do sep 14, 2006 20:28

Sevius schreef:
Niels van de Poll schreef:
Sevius schreef:Ik had per ongeluk 2 keer dezelfde gallery geplaatst; de gewone foto's van Amsterdam zowel bij algemeen als bij de foto's van Jan Willem en mij. Ik heb dat veranderd en de gallery met foto's van Jan Willem en mij staat nu alsnog online!


Snik snik, heb je zo'n hekel aan mijn foto's dat je ze niet een plaats?? :wink: :D


Ik zou ze best willen plaatsen, maar op je site staat onder copyright dat dat niet mag :wink:


Dat geldt als je geen toestemming hebt gevraagd, ik heb ze je gestuurd, dat betekend dat je ze mag gebruiken :D :wink:
Avatar gebruiker
Niels van de Poll
 
Berichten: 751
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 9:10
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor Sevius » do sep 14, 2006 20:34

Niels van de Poll schreef:
Sevius schreef:
Niels van de Poll schreef:
Sevius schreef:Ik had per ongeluk 2 keer dezelfde gallery geplaatst; de gewone foto's van Amsterdam zowel bij algemeen als bij de foto's van Jan Willem en mij. Ik heb dat veranderd en de gallery met foto's van Jan Willem en mij staat nu alsnog online!


Snik snik, heb je zo'n hekel aan mijn foto's dat je ze niet een plaats?? :wink: :D


Ik zou ze best willen plaatsen, maar op je site staat onder copyright dat dat niet mag :wink:


Dat geldt als je geen toestemming hebt gevraagd, ik heb ze je gestuurd, dat betekend dat je ze mag gebruiken :D :wink:


Ok, ik zal het onthouden voor de volgende keer :D
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius
 
Berichten: 773
Geregistreerd: vr okt 22, 2004 20:44
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor harmengoorman » do sep 21, 2006 22:52

he lijp spul man !!!
Avatar gebruiker
harmengoorman
 
Berichten: 4
Geregistreerd: do sep 21, 2006 22:30
Woonplaats: Rijssen

Vorige

Keer terug naar Foto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast