Lidmaatschap WRC+

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Lidmaatschap WRC+

Berichtdoor Braincloud » za okt 04, 2014 13:48

Beste Rallyfans,

Ik was net van plan om een account aan te maken bij WRC+. Mijn vraag is of mensen hier ervaring mee hebben?
Ik heb zonder problemen een account aan kunnen maken met mijn naam en gegevens, maar ik kan de betaalmethode niet invoeren... Ik heb alle creditcardgegevens ingevuld en als ik op het icoontje 'next' klik doet hij niks :x :?
Wilde de live stages van Frankrijk kijken maar helaas. Alsof de plotselinge annulering van onze trip naar frankrijk niet erg genoeg is :cry:
Hoor het graag!
Braincloud
 
Berichten: 48
Geregistreerd: wo maart 05, 2014 13:29
Woonplaats: Heerlen

Re: Lidmaatschap WRC+

Berichtdoor kraats » za okt 04, 2014 13:59

Braincloud schreef:Beste Rallyfans,

Ik was net van plan om een account aan te maken bij WRC+. Mijn vraag is of mensen hier ervaring mee hebben?
Ik heb zonder problemen een account aan kunnen maken met mijn naam en gegevens, maar ik kan de betaalmethode niet invoeren... Ik heb alle creditcardgegevens ingevuld en als ik op het icoontje 'next' klik doet hij niks :x :?
Wilde de live stages van Frankrijk kijken maar helaas. Alsof de plotselinge annulering van onze trip naar frankrijk niet erg genoeg is :cry:
Hoor het graag!


Ik had het gisteren bijna gedaan maar omdat ik naar Spanje ga heb ik het toch maar niet gedaan.
Heeft niet zoveel zin. Maar volgend jaar zou ik WRC+ ook graag willen. Komt goed.
Maar als je die ene live KP per dag wilt zien zijn er genoeg andere oplossingen voor.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren


Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron