wie heeft een filmpje van de M3 van Jan Nijhof?

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Official

Berichtdoor Humphrey » wo apr 12, 2006 14:20

Als ik met meerdere officials een post beman is het:
Foto's maken mag, maar dan het hesje uit en achter het lint.

Humphrey
Avatar gebruiker
Humphrey
 
Berichten: 752
Geregistreerd: do maart 21, 2002 13:15

Re: Official

Berichtdoor StevenK » wo apr 12, 2006 14:26

Humphrey schreef:Als ik met meerdere officials een post beman is het:
Foto's maken mag, maar dan het hesje uit en achter het lint.

Humphrey

Da's precies wat mij verteld werd. (en wat ik ook gedaan heb)
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Official

Berichtdoor official No. 27768 » wo apr 12, 2006 15:45

Humphrey schreef:Als ik met meerdere officials een post beman is het:
Foto's maken mag, maar dan het hesje uit en achter het lint.

Humphrey


Klopt wel idd zolang er in ieder geval een iemand bij de mobilofoon staat en iemand een vlag kan hanteren.
Het lijkt me als official trouwens niet echt netjes om veel foto's te maken, je staat daar voor de veiliheid van rijders en publiek en niet voor foto's.
Meestal laat ik ze zoor het publiek maken of ga na de tijd even naar een KP / serviceterrein.
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Re: Official

Berichtdoor official No. 27768 » wo apr 12, 2006 15:46

Humphrey schreef:Als ik met meerdere officials een post beman is het:
Foto's maken mag, maar dan het hesje uit en achter het lint.

Humphrey


Klopt wel idd zolang er in ieder geval een iemand bij de mobilofoon staat en iemand een vlag kan hanteren.
Het lijkt me als official trouwens niet echt netjes om veel foto's te maken, je staat daar voor de veiliheid van rijders en publiek en niet voor foto's.
Meestal laat ik ze zoor het publiek maken of ga na de tijd even naar een KP / serviceterrein.
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor Paul » wo apr 12, 2006 19:07

Maar soms (heel soms) sta je als official wel eens op een punt waar geen of weinig publiek is. En als je dan met z'n 3-en of meer bent kun je wel eens een foto of video beelden maken. Maar g.b.v. gebruiken en bij calamiteiten gaat de camera subiet aan de kant (en ja, die is dus wel eens onzacht in de auto beland :shock: )
Paul
 
Berichten: 336
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 21:36

Berichtdoor ExTaxi » vr apr 14, 2006 18:54

Ik heb afgelopen weekend op 2 punten gestaan waar de official enkel en alleen oog had voor het fotograferen. Bij de jump liet hij het publiek gewoon VOOR de linten staan. Op een gegeven moment heb ik zelf maar wat tegen die kerel gezegd want hij stond echt levensgevaarlijk. Precies een paar meter nadat ze weer met 4 wielen op de grond waren.

Dit zijn gelukkig uitzonderingen hoor. Maar hoe dan ook, het KAN niet.
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Berichtdoor cellie » vr apr 14, 2006 20:57

ExTaxi schreef:Ik heb afgelopen weekend op 2 punten gestaan waar de official enkel en alleen oog had voor het fotograferen. Bij de jump liet hij het publiek gewoon VOOR de linten staan. Op een gegeven moment heb ik zelf maar wat tegen die kerel gezegd want hij stond echt levensgevaarlijk. Precies een paar meter nadat ze weer met 4 wielen op de grond waren.

Dit zijn gelukkig uitzonderingen hoor. Maar hoe dan ook, het KAN niet.



wij stonden met de sprint (fam schouten en ik)op het onverhard vlak na de start (2e bocht),die best hard werd genomen door sommige rijders,maar de officials zaten lekker thee iod te drinken in de auto,wij stonden voor hun auto, dan denk ik daar het mijne van


wij bleven wel achter het lint hoor :wink:
cellie
 
Berichten: 307
Geregistreerd: zo jun 12, 2005 20:35
Woonplaats: andel

Berichtdoor Jan » vr apr 14, 2006 21:02

Op kp 5 en 10 van de Rally stonden we ook vlak na de start bij het parkeerterrein waar de rallyauto's achter stonden te wachten zeg maar. We stonden daar achter het lint achter de sloot.

Meende een official dat we daar niet veilig stonden, hij dus druk schreeuwen etc. dat we daar weg moesten. Maar toen... kwam meneer Maaskant eraan. Flink driften natuurlijk en rijdt vlak langs meneer de official heen. Die deed het volgens ons zowat in de broek! :lol:

Met zo'n hesje aan betekend niet dat je tegen een aanrijding van die auto's kunt, tenzij ze daar in Almere hele dure hesjes hebben van speciaal materiaal :wink:
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor erikjan » za apr 15, 2006 21:16

bedenk ik me ineens iets :

maak eens een foto van een official die uit de toon valt :wink:


en natuurlijk niet om een hetze op te gaan zetten tegen al die mensen die goed werk doen voor de rallysport !!
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Peugeot Sport 309 » zo apr 16, 2006 12:51

Bij de Tank S Rally op KP 11 stond er een official de hele tijd te filmen, tevens stond zijn collega 2 meter van het wegdek precies na een bocht waar naar mijn mening die echt niet veilig stond.
Ik heb er mooie foto's van :lol: ........maar ik zal die hier maar niet online zetten.
Ik kan me voorstellen dat je als official ook leuke beelden wilt hebben, maar dat is dan ook niet echt eerlijk tegenover ons om een mooi plekkie te gebruiken, waar het voor de gewone mens niet veilig is. :roll:

Groeten Glenn. :D
Peugeot Sport 309
 
Berichten: 25
Geregistreerd: vr maart 24, 2006 20:22

Berichtdoor Jan » zo apr 16, 2006 16:25

Peugeot Sport 309 schreef:Bij de Tank S Rally op KP 11 stond er een official de hele tijd te filmen, tevens stond zijn collega 2 meter van het wegdek precies na een bocht waar naar mijn mening die echt niet veilig stond.
Ik heb er mooie foto's van :lol: ........maar ik zal die hier maar niet online zetten.
Ik kan me voorstellen dat je als official ook leuke beelden wilt hebben, maar dat is dan ook niet echt eerlijk tegenover ons om een mooi plekkie te gebruiken, waar het voor de gewone mens niet veilig is. :roll:

Groeten Glenn. :D


Officieel mag een official ook helemaal niet filmen of foto's maken als hij of zij een hesje aan heeft. Had je hem dus rustig even over kunnen aanspreken :wink:
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Vorige

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten