Video uit de oude doos

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor gta » ma jan 23, 2006 23:25

heeft er iemand video beelden van de Nissan Sunny GTi-R Gr N van John Bosch ( 1991 ) ?
Avatar gebruiker
gta
 
Berichten: 367
Geregistreerd: do nov 17, 2005 15:42

filmpjes uit de oude doos

Berichtdoor TWENGELTJE » di jan 24, 2006 12:16

ook het nieuwe filmpje van de zuiderzee 1990 doet weer oude herinneringen opkomen ( behalve het weer dan)
mooie beelden van john bosch en erwin docter maar ook johan van heek en chiel bos en peter van merksteyn ( van de porsche carrera gt)

ga zo door walter!!!!!
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor Maarten » zo jan 29, 2006 3:05

Hein schreef:Volgens mij komt van Altena uit Wychen en als ik helmaal goed geinformeerd ben heeft hij de auto zelfs nog. Maar dat weet ik niet zeker.

En idd startnummer 1 is Hans, genavigeerd door Carla.


Toch mooi die site met historie want daarvan herkende ik hem 8)

En Van Altena: laat die mooie wagen snel weer starten want het gezoem van de G-Lader is toch wel bekend :wink:

Voor wat betreft de Manta van Korst (met Compo's, en in de sloot gevlogen op de Eerenburg in Nispen), deze zou volgens de RDW zo ongeveer nog steeds in bezit zijn van hem (volgens mij ook nog eens mee gereden na het in bezit krijgen van de WRX-RA) dus je moet het zoeken in Fijnaart.
Gr. Maarten Ruijten
Maarten
 
Berichten: 1262
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 21:37
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor antoine » zo jan 29, 2006 12:23

Ik kom net de startlijst tegen van de Ele rally 1992 er staan nog best veel rijders bij die nog steeds rijden. Of navigatoren die nu rijden en omgedraaid. :)
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor dennisrally » ma jan 30, 2006 21:10

Geweldig die oude filmpjes!!! Als je er nog meer hebt.... 8)
Er viel me in de Zuiderzeefilm iets moois op... De benzineprijzen bij de Q8 pomp toendertijd. Fl 1.13 voor een litertje diesel, Fl 1,76 voor een liter Super , Fl 1,66 meen ik voor een liter Normaal.

Whehehehehe :cry:
Ik wil vroegah weer terug!
Avatar gebruiker
dennisrally
 
Berichten: 105
Geregistreerd: zo nov 06, 2005 23:40

Berichtdoor henk 400rr » ma jan 30, 2006 23:48

Gemaakt door een kennis: http://www.manta-sport.nl/Film/rally-mantas.mpg

Volgens mij de Waalhaven, kan dat?
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

oude rallyfilmpjes

Berichtdoor TWENGELTJE » di jan 31, 2006 8:07

inderdaad ook leuk filmpje maar dit is niet de waalhaven maar amsterdam
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor SylviaVisser » di jan 31, 2006 9:55

Sterker nog, het is Amsterdam em Zestienhoven.

Het eerste stuk is Amsterdam "andersom" met mooi weer, zomer kleding.

Het tweede stukje, Zestienhoven lag destijds nog braak, dat ronde gebouw !! enne de winterjassen ;-)
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

oude filmpjes

Berichtdoor TWENGELTJE » di jan 31, 2006 11:53

hoezo andersom zo reden ze twee jaar geleden ook soms rijden links om en soms rechts om maar het is vlak bij het coentunnel restaurant.
en het tweede gedeelte is inderdaad zestienhoven
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Re: filmpjes uit de oude doos

Berichtdoor kraats » di jan 31, 2006 18:09

TWENGELTJE schreef:ook het nieuwe filmpje van de zuiderzee 1990 doet weer oude herinneringen opkomen ( behalve het weer dan)
mooie beelden van john bosch en erwin docter maar ook johan van heek en chiel bos en peter van merksteyn ( van de porsche carrera gt)

ga zo door walter!!!!!


Dat was ook de editie dat Koopal in de oude "Bosch Golf" in de weg bleef rijden voor Ger v Krimpen die vervolgens zeer onfortuinlijk de sloot in schoof. Hij kon daar maar ternauwernood uit komen. Duurde echt lang voor de equipe eruit was. Herrinner me nog de aktueel van de maand daarop met grote foto's waar ik ook nog op sta. Gekleed in een regenpak, wat een weer was het toen.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Re: filmpjes uit de oude doos

Berichtdoor michel uit berg » di jan 31, 2006 20:31

kraats schreef:
TWENGELTJE schreef:ook het nieuwe filmpje van de zuiderzee 1990 doet weer oude herinneringen opkomen ( behalve het weer dan)
mooie beelden van john bosch en erwin docter maar ook johan van heek en chiel bos en peter van merksteyn ( van de porsche carrera gt)

ga zo door walter!!!!!


Dat was ook de editie dat Koopal in de oude "Bosch Golf" in de weg bleef rijden voor Ger v Krimpen die vervolgens zeer onfortuinlijk de sloot in schoof. Hij kon daar maar ternauwernood uit komen. Duurde echt lang voor de equipe eruit was. Herrinner me nog de aktueel van de maand daarop met grote foto's waar ik ook nog op sta. Gekleed in een regenpak, wat een weer was het toen.

K zie het al helemaal voor me, net een hele grote Tuinkabouter!! :lol: :wink:
michel uit berg
 
Berichten: 672
Geregistreerd: do jul 25, 2002 20:57
Woonplaats: berg city

Re: filmpjes uit de oude doos

Berichtdoor kraats » di jan 31, 2006 20:45

michel uit berg schreef:
kraats schreef:
TWENGELTJE schreef:ook het nieuwe filmpje van de zuiderzee 1990 doet weer oude herinneringen opkomen ( behalve het weer dan)
mooie beelden van john bosch en erwin docter maar ook johan van heek en chiel bos en peter van merksteyn ( van de porsche carrera gt)

ga zo door walter!!!!!


Dat was ook de editie dat Koopal in de oude "Bosch Golf" in de weg bleef rijden voor Ger v Krimpen die vervolgens zeer onfortuinlijk de sloot in schoof. Hij kon daar maar ternauwernood uit komen. Duurde echt lang voor de equipe eruit was. Herrinner me nog de aktueel van de maand daarop met grote foto's waar ik ook nog op sta. Gekleed in een regenpak, wat een weer was het toen.

K zie het al helemaal voor me, net een hele grote Tuinkabouter!! :lol: :wink:


Ja, in krimpfolie :lol: :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Re: filmpjes uit de oude doos

Berichtdoor Peer » wo feb 01, 2006 5:45

kraats schreef:Duurde echt lang voor de equipe eruit was.

28 seconden, om precies te zijn. Ik was destijds assistent proevenchef op de bewuste proef en vanwege de negatieve publiciteit in Aktueel hebben we het met de video en de stopwatch achteraf exact getimed.
Peer
 
Berichten: 527
Geregistreerd: di jan 29, 2002 9:22
Woonplaats: Pumpenbil

Re: filmpjes uit de oude doos

Berichtdoor Amazone » wo feb 01, 2006 14:58

kraats schreef:
Dat was ook de editie dat Koopal in de oude "Bosch Golf" in de weg bleef rijden voor Ger v Krimpen die vervolgens zeer onfortuinlijk de sloot in schoof. Hij kon daar maar ternauwernood uit komen. Duurde echt lang voor de equipe eruit was. Herrinner me nog de aktueel van de maand daarop met grote foto's waar ik ook nog op sta. Gekleed in een regenpak, wat een weer was het toen.


(kun je de foto's hier niet even plaatsen? Ben zó benieuwd!!!)
:lol: :lol: :lol:
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Re: filmpjes uit de oude doos

Berichtdoor kraats » wo feb 01, 2006 18:11

Peer schreef:
kraats schreef:Duurde echt lang voor de equipe eruit was.

28 seconden, om precies te zijn. Ik was destijds assistent proevenchef op de bewuste proef en vanwege de negatieve publiciteit in Aktueel hebben we het met de video en de stopwatch achteraf exact getimed.


Het leek veel langer te duren want we moesten echt een eind oplopen voor we er waren. Of kon ik toen nog wel hard lopen? :lol:

Wea,
Ik heb die Aktueel vast wel ergens maar ik heb m zo niet bij de hand en heb m ook niet digitaal... nog niet. Maar er zijn ook bewegende beelden van uitgezonden bij de Heilige Koe, Eurosport of sportnet. Er is vast wel iemand die die beelden digitaal heeft....
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten