Rallyjaaroverzicht 2005

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Rallyjaaroverzicht 2005

Berichtdoor RoMa75 » ma nov 14, 2005 19:51

Net zoals het jaaroverzicht van Joost thuis hoort in elke collectie van iedere rallyliefhebber, hoort ook het rallyoverzicht 2005 daarbij. Nu had ik op rallyboek punt nl gekeken maar ik kan daar nergens een mogelijkheid vinden om dit jaaroverzicht te bestellen. Is hier misschien iemand die me kan vertellen hoe ik dit precies kan bestellen of vanaf wanneer?

Zijn er trouwens nog meerdere jaaroverzichten die jullie vinden dat elke rallyliefhebber in zijn bezit moet hebben?

Gr. Roger
RoMa75
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di maart 02, 2004 20:39
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Wolter » ma nov 14, 2005 20:52

Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Re: Rallyjaaroverzicht 2005

Berichtdoor Holkers » ma nov 14, 2005 21:04

RoMa75 schreef:Net zoals het jaaroverzicht van Joost thuis hoort in elke collectie van iedere rallyliefhebber, hoort ook het rallyoverzicht 2005 daarbij. Nu had ik op rallyboek punt nl gekeken maar ik kan daar nergens een mogelijkheid vinden om dit jaaroverzicht te bestellen. Is hier misschien iemand die me kan vertellen hoe ik dit precies kan bestellen of vanaf wanneer?

Zijn er trouwens nog meerdere jaaroverzichten die jullie vinden dat elke rallyliefhebber in zijn bezit moet hebben?

Gr. Roger


Ik meende dat het boek tijdens de prijsuitrijking op 3 december 2005 uit kwam, maar daar kan John je alles over vertellen denk ik.

Over de site betreft, je hebt dus totaal niet gekeken he, want er staat erg groot 'aanmelden' op de site. Maakt niet uit, alleen maar goede reclame voor het boek.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: Rallyjaaroverzicht 2005

Berichtdoor John Raven » di nov 15, 2005 0:58

Holkers schreef:
RoMa75 schreef:Net zoals het jaaroverzicht van Joost thuis hoort in elke collectie van iedere rallyliefhebber, hoort ook het rallyoverzicht 2005 daarbij. Nu had ik op rallyboek punt nl gekeken maar ik kan daar nergens een mogelijkheid vinden om dit jaaroverzicht te bestellen. Is hier misschien iemand die me kan vertellen hoe ik dit precies kan bestellen of vanaf wanneer?

Zijn er trouwens nog meerdere jaaroverzichten die jullie vinden dat elke rallyliefhebber in zijn bezit moet hebben?

Gr. Roger


Ik meende dat het boek tijdens de prijsuitrijking op 3 december 2005 uit kwam, maar daar kan John je alles over vertellen denk ik.



Klopt, dan verschijnt het boek en wordt het uitgereikt aan degene die op de voorzijde staat. Op de maandag erna wordt het aan iedereen verstuurd. En voor degene die op 3 december aanwezig zijn: daar is hij ook te koop!

gr. John
Avatar gebruiker
John Raven
 
Berichten: 396
Geregistreerd: zo jun 23, 2002 22:04

Re: Rallyjaaroverzicht 2005

Berichtdoor RoMa75 » di nov 15, 2005 7:46

John Raven schreef:
Holkers schreef:
RoMa75 schreef:Net zoals het jaaroverzicht van Joost thuis hoort in elke collectie van iedere rallyliefhebber, hoort ook het rallyoverzicht 2005 daarbij. Nu had ik op rallyboek punt nl gekeken maar ik kan daar nergens een mogelijkheid vinden om dit jaaroverzicht te bestellen. Is hier misschien iemand die me kan vertellen hoe ik dit precies kan bestellen of vanaf wanneer?

Zijn er trouwens nog meerdere jaaroverzichten die jullie vinden dat elke rallyliefhebber in zijn bezit moet hebben?

Gr. Roger


Ik meende dat het boek tijdens de prijsuitrijking op 3 december 2005 uit kwam, maar daar kan John je alles over vertellen denk ik.



Klopt, dan verschijnt het boek en wordt het uitgereikt aan degene die op de voorzijde staat. Op de maandag erna wordt het aan iedereen verstuurd. En voor degene die op 3 december aanwezig zijn: daar is hij ook te koop!

gr. John


Ok bedankt John, dan zien we elkaar 3 december wel. Wat zijn de kosten dit jaar, zorg ik dat ik het bijheb.

Gr. Roger
RoMa75
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di maart 02, 2004 20:39
Woonplaats: Roosendaal

Re: Rallyjaaroverzicht 2005

Berichtdoor John Raven » di nov 15, 2005 9:33

RoMa75 schreef:
John Raven schreef:
Holkers schreef:
RoMa75 schreef:Net zoals het jaaroverzicht van Joost thuis hoort in elke collectie van iedere rallyliefhebber, hoort ook het rallyoverzicht 2005 daarbij. Nu had ik op rallyboek punt nl gekeken maar ik kan daar nergens een mogelijkheid vinden om dit jaaroverzicht te bestellen. Is hier misschien iemand die me kan vertellen hoe ik dit precies kan bestellen of vanaf wanneer?

Zijn er trouwens nog meerdere jaaroverzichten die jullie vinden dat elke rallyliefhebber in zijn bezit moet hebben?

Gr. Roger


Ik meende dat het boek tijdens de prijsuitrijking op 3 december 2005 uit kwam, maar daar kan John je alles over vertellen denk ik.



Klopt, dan verschijnt het boek en wordt het uitgereikt aan degene die op de voorzijde staat. Op de maandag erna wordt het aan iedereen verstuurd. En voor degene die op 3 december aanwezig zijn: daar is hij ook te koop!

gr. John


Ok bedankt John, dan zien we elkaar 3 december wel. Wat zijn de kosten dit jaar, zorg ik dat ik het bijheb.

Gr. Roger


Prijs is in die 4 jaar nog steeds niet gewijzigd: het boek kost 25 euro.

gr. John
Avatar gebruiker
John Raven
 
Berichten: 396
Geregistreerd: zo jun 23, 2002 22:04

Berichtdoor richard rallyfan » di nov 15, 2005 11:58

Net zoals het jaaroverzicht van Joost thuis hoort in elke collectie van iedere rallyliefhebber, hoort ook het rallyoverzicht 2005 daarbij. Nu had ik op rallyboek punt nl gekeken maar ik kan daar nergens een mogelijkheid vinden om dit jaaroverzicht te bestellen. Is hier misschien iemand die me kan vertellen hoe ik dit precies kan bestellen of vanaf wanneer?

Zijn er trouwens nog meerdere jaaroverzichten die jullie vinden dat elke rallyliefhebber in zijn bezit moet hebben?

Gr. Roger


Richard`s Rallydvd 2005

Ik zeg niet dat je deze moet hebben maar het is denk ik een leuke aanvulling op de verzameling al zeg ik het zelf.

Het is een dubbeldvd van 6 uur en het hele nederlandse kampioenschap staat erop.
Ik probeer ook altijd om elke deelnemer minimaal 1 keer per rally te laten zien.
De beelden zijn niet van RTL Rallyreport kwaliteit maar toch leuk denk ik.

Op dit moment ben ik hem nog aan het monteren maar zodra hij klaar is laat ik het hier weten.
Hij is dan te bestellen via mijn e-mail of via rallyboek punt nl.

Groetjes Richard.
richard rallyfan
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di sep 23, 2003 10:41
Woonplaats: mijnsheerenland

Berichtdoor antoine » di nov 15, 2005 12:32

Ook een leuk jaarboek is rallyworld.


Zie hier een aantal voorbeelden.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :B:SS:NL:1
Laatst bijgewerkt door antoine op di nov 15, 2005 15:19, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor John Raven » di nov 15, 2005 15:12

antoine schreef:Ook een leek jaaboek is rallyworld.


Zie hier een aantal voorbeelden.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :B:SS:NL:1


En vergeet de boeken van Martin Holmes niet! Misschien niet de mooiste qua vormgeving, maar wel héél compleet (WK + EK). Zie mijn site voor het omslag (ff zoeken op de site...)
Avatar gebruiker
John Raven
 
Berichten: 396
Geregistreerd: zo jun 23, 2002 22:04

Berichtdoor SylviaVisser » di nov 15, 2005 16:46

De Slideshow 2005 van McKlein is ook mooi....
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor erikjan » ma dec 05, 2005 14:19

5 december 2005,

vol verwachting klopt m'n hart :


onze hond houd nu al de postbode in de gaten :wink:
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor MartijnS » ma dec 05, 2005 15:02

Het is weer een heel mooi boek! :)
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor John Raven » ma dec 05, 2005 15:05

erikjan schreef:5 december 2005,

vol verwachting klopt m'n hart :


onze hond houd nu al de postbode in de gaten :wink:


Ze gaan vandaag op de post...

gr. John
Avatar gebruiker
John Raven
 
Berichten: 396
Geregistreerd: zo jun 23, 2002 22:04

Berichtdoor erikjan » ma dec 05, 2005 16:21

John,

m'n hond houdt de postbode vanaf morgen scherp in de gaten :lol:

Afbeelding

vriendelijke groet
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Hein » ma dec 05, 2005 16:50

Ik vind het een echte aanrader geworden. Top boek John.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Volgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten