Lancer Evo Wagon!!

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wout de Klerk » wo sep 07, 2005 20:01

Maarten schreef:Heb ook ooit eens een foto gezien van een Suzuki Baleno GTX Stationwagon ergens in Azië.


Wehebben in nederland ook een impreza plus op de paden gehad, en het is natuurlijk wel makkelijker bij je reservewiel(en) komen.
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Berichtdoor VDH » wo sep 07, 2005 20:43

Wehebben in nederland ook een impreza plus op de paden gehad, en het is natuurlijk wel makkelijker bij je reservewiel(en) komen.

-----------------------------


Volgens mij is me iets ontgaan de afgelopen jaren?
Avatar gebruiker
VDH
 
Berichten: 164
Geregistreerd: za jul 23, 2005 19:47
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor rallyboy » wo sep 07, 2005 21:04

stefanjonas schreef:Wat zitten we toch allemaal flink te zeiken;)

maar dat doe ik ook maar, ik vin et ook nix stationwagons op de rallypaden!!! das als vloeken in een kerk!!!!

En die nissans, die dingen kennen geen verschil in station of gwoon...

http://putfile.com/pic.php?pic=9/24913313452.jpg&s=x7

groetn


die nissan sunny GTI-R 4x4 noemen ze geen station maar een hatchback!!
waren vroeger zeer snelle auto's.
rallyboy
 
Berichten: 277
Geregistreerd: do feb 26, 2004 19:48
Woonplaats: Maarkel

Berichtdoor Biturbo » wo sep 07, 2005 21:05

Leuk model! Inderdaad net even wat anders, maar wel mooi.

Destijds was de Volvo 850 in de BTCC ook even wennen maar uiteindelijk ook echt stoer!!
(Enne, de Ignis 5 deurs???)

En waarom ook niet. De meeste auto's op de weg zijn tegenwoordig MPV's, stations of 3/5-deurs. Een beetje meegaan met goed lopende carroserievarianten kan toch geen kwaad? Kijk bijvoorbeeld ook eens naar de DTM > overstap coupe's naar sedans.


:roll:
Almera en/of Primera station?? Dacht het niet. Zal wel een Almera 3-deurs geweest zijn. Lijkt misschien voor sommige mensen een heel klein beetje op een station :?

En wat is er mis met een Nissan 240, 240Z, Sunny GTI-R, Micra kitcar en Almera kitcar?? (De Almera kitcar was destijds zelfs de breedste auto in het engels A7 kampioenschap!)
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Nissan

Berichtdoor Humphrey » wo sep 07, 2005 21:17

En als de fam. Luijbrechts heel erg is gekwetst door dit topic, dan mogen ze hun Nissan wel voor een vriendenprijsje aan mij kwijt, vind ik helemaal niet erg. ;)

En, hij werd net al genoemd; de Datsun 240Z.. véél mooier vind je ze niet.

DOEI, Humphrey
Avatar gebruiker
Humphrey
 
Berichten: 752
Geregistreerd: do maart 21, 2002 13:15

Berichtdoor SylviaVisser » do sep 08, 2005 7:27

Holkers schreef:maar zeg nou zelf. het ziet er niet uit. Dan moet je een nieuwe klasse maken, 1 rijder, 1 navigator, 2 kinderen en 1 labrador. Klasse BL4



(BurgerLullo tot 2000 cc)



Ik weet zeker dat als dat zo zou zijn, ze hier voor een gehomologeerde Chrysler Voyager gaan....kunnen ze allemaal mee. (hoi hoi, we hebben geen hond) :lol: :lol: :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Holkers » do sep 08, 2005 7:36

Afbeelding


De Chrysler 300C Toering. 5 meter lang !!!
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Re: Nissan

Berichtdoor Luijbregts » do sep 08, 2005 10:07

Humphrey schreef:En als de fam. Luijbrechts heel erg is gekwetst door dit topic, dan mogen ze hun Nissan wel voor een vriendenprijsje aan mij kwijt, vind ik helemaal niet erg. ;)

En, hij werd net al genoemd; de Datsun 240Z.. véél mooier vind je ze niet.

DOEI, Humphrey



Haha, nee hoor, ik laat me niet zo snel kwetsen... Ik vind het model waar wij mee rijden nou ook niet bepaald agressief en rally ''like'' maar hij doet het goed en is een stuk goedkoper dan de Clio van vorig jaar en we draaien over het algemeen continu top 3 met de Almera in N3, niet slecht met 186pk al zeg ik het zelf, haha....
Luijbregts
 
Berichten: 176
Geregistreerd: ma okt 28, 2002 22:08
Woonplaats: Oslo, Noorwegen

Re: Nissan

Berichtdoor Luijbregts » do sep 08, 2005 10:08

Humphrey schreef:En als de fam. Luijbrechts heel erg is gekwetst door dit topic, dan mogen ze hun Nissan wel voor een vriendenprijsje aan mij kwijt, vind ik helemaal niet erg. ;)

En, hij werd net al genoemd; de Datsun 240Z.. véél mooier vind je ze niet.

DOEI, Humphrey



Haha, nee hoor, ik laat me niet zo snel kwetsen... Ik vind het model waar wij mee rijden nou ook niet bepaald agressief en rally ''like'' maar hij doet het goed en is een stuk goedkoper dan de Clio van vorig jaar en we draaien over het algemeen continu top 3 met de Almera in N3, niet slecht met 186pk al zeg ik het zelf, haha.... Rob Luijbregts
Luijbregts
 
Berichten: 176
Geregistreerd: ma okt 28, 2002 22:08
Woonplaats: Oslo, Noorwegen

Re: Nissan

Berichtdoor Luijbregts » do sep 08, 2005 10:08

Humphrey schreef:En als de fam. Luijbrechts heel erg is gekwetst door dit topic, dan mogen ze hun Nissan wel voor een vriendenprijsje aan mij kwijt, vind ik helemaal niet erg. ;)

En, hij werd net al genoemd; de Datsun 240Z.. véél mooier vind je ze niet.

DOEI, Humphrey



Haha, nee hoor, ik laat me niet zo snel kwetsen... Ik vind het model waar wij mee rijden nou ook niet bepaald agressief en rally ''like'' maar hij doet het goed en is een stuk goedkoper dan de Clio van vorig jaar en we draaien over het algemeen continu top 3 met de Almera in N3, niet slecht met 186pk al zeg ik het zelf, haha.... Rob Luijbregts
Luijbregts
 
Berichten: 176
Geregistreerd: ma okt 28, 2002 22:08
Woonplaats: Oslo, Noorwegen

Vorige

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten