veronica gids positieve reclame

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

veronica gids positieve reclame

Berichtdoor bennie2000 » wo maart 16, 2005 1:03

Deze week in de gids bij onderdeel WHEELS positieve reclame rallysport, over 2 pagina's.
Het gaat vooral over een rallycursus volgen, staat in dat er per jaar +/- 100 mensen een poging doen, bij de 3 welbekende bedrijven die dit doen.

verders staat er dat dit meestal gebeurt op bitburg, aan het einde geven ze een opsomming wat dat allemaal moet kosten;
- Cursusgeld E 645,--(met navigator E 1095,--) - Cursusauto E 1500,-- - Losse onderdelen(sportstoel, extra banden, remblokken, olie, etc.) E 575,-- - helm E 285,-- - brandstof E 230,-- - reperaties/onderhoud E 150,-- - verblijfskosten Bitburg E 75,--.

Totale investering vijfdaagse rallycursus E 3460,--
De auto werd wel weer verkocht na de cursus.

volgens mij stond er een foto bij van een peugeot 205 wit met rood wit blauwe striping
Avatar gebruiker
bennie2000
 
Berichten: 342
Geregistreerd: zo maart 30, 2003 1:48
Woonplaats: lelystad

Berichtdoor digilife » wo maart 16, 2005 6:42

Afbeelding
Concert, theaterfotografie en bedrijfsfotografie: www.OnStagePhotos.eu
Huwelijksreportages & fototips voor 'de grote dag': www.YourWeddingPhotos.eu
digilife
 
Berichten: 116
Geregistreerd: do jul 29, 2004 19:56
Woonplaats: Deventer

Berichtdoor David Westenbrink » wo maart 16, 2005 8:30

Hmm, datzelfde peugeotje stond hier gisteren naast mijn stagebedrijf bij de profile tyrecenter in Zeewolde.

Met die 'martini style' striping. Volgens mij een cup peugeotje. Hij had startnummer 118 en reclame van de zuiderzeerallysprint.
David Westenbrink
 
Berichten: 896
Geregistreerd: do aug 29, 2002 16:54
Woonplaats: Meppel

Berichtdoor nkroeze » wo maart 16, 2005 9:40

Dat is "onze" oude auto! Van Jeroen van Beek! (moet jij toch weten David, ik heb dr 2 seizoen naast gezeten! :lol: )


Daar start nu een debutant in, nadat hij afgelopen winter de auto van Jeroen gekocht heeft....
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor Turboboost » wo maart 16, 2005 12:47

Het stukje is van Stefan van Leiden (www.vanleiden.nl), en die heeft in een MR2 de cursus gereden. De 205 is dus gewoon van een andere cursist, evenals de alfa op de foto.

Mijn auto zou er eventueel ook in hebben gestaan, maar dat zal wel teveel "sluikreclame" zijn geweest, vermoed ik :wink:

Stefan heeft de cursus enkel en alleen gevolgd voor het veronica magazine, en heeft (voorlopig) geen plannen om in de rally te starten.

Jongens in de 205 willen gaan cuppen, en de alfa jongens bouwen momenteel een circuitwagen om (ff googlen, en je vind hun website).
leuk stukje geworden. :D

groeten,

een cursist van de rallyklas '05 :wink:
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Maarten » wo maart 16, 2005 12:50

Turboboost schreef:Jongens in de 205 willen gaan cuppen


Moooi, hoe meer zielen, hoe meer vreugd :D
Gr. Maarten Ruijten
Maarten
 
Berichten: 1262
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 21:37
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Jeroen » za maart 19, 2005 10:21

Maarten schreef:
Turboboost schreef:Moooi, hoe meer zielen, hoe meer vreugd :D
Hoewel bovenstaande 205 dus in de cup lijkt te blijven, zit er een ander in en ben ik tot nu toe "autoloos" en ik heb helaas nog geen enkel idee "of" en zo ja "wanneer" ik wat anders heb. Helaas dus alleen maar andere zielen ipv van meer.
Jeroen
 
Berichten: 393
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:11
Woonplaats: Medebach (Duitsland)

Berichtdoor solberg the best » zo mei 01, 2005 18:00

Goed tog ik vind het wel een leuke reclame :!: 8)
Avatar gebruiker
solberg the best
 
Berichten: 481
Geregistreerd: zo apr 17, 2005 16:39
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Berichtdoor Biturbo » zo mei 01, 2005 18:10

Corne schreef:als het hier dan toch over reclames gaat, wie heeft de redbull reclame al gezien?...je word hier onboard gebr8 bij een vliegende rallyauto, met de pacenotes erbij, alles komt erin voor...
ook al is het ingetekend, goed of slecht voor de sport?


Ik denk goed..... Ik vond het wel leuk, "he rally op tv"
En ze laten toch niets negatiefs zien??

Zou Red Bull nu nog verder gaan in sponseren?? Ik denk aan de Skoda van Ekstrom in Zweden?? (jaja hij wordt door Red Bull gesponserd in de DTM)
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Marcel Vogels » zo mei 01, 2005 20:13

Hoewel bovenstaande 205 dus in de cup lijkt te blijven, zit er een ander in en ben ik tot nu toe "autoloos" en ik heb helaas nog geen enkel idee "of" en zo ja "wanneer" ik wat anders heb. Helaas dus alleen maar andere zielen ipv van meer.
_____________________________________________________________

Weet je het zeker Jeroen??????????
Marcel Vogels
 
Berichten: 210
Geregistreerd: wo jan 23, 2002 16:54
Woonplaats: Helmond!!!!!!!!!

Berichtdoor mafiabaas101 » zo mei 08, 2005 16:20

Corne schreef:als het hier dan toch over reclames gaat, wie heeft de redbull reclame al gezien?...je word hier onboard gebr8 bij een vliegende rallyauto, met de pacenotes erbij, alles komt erin voor...
ook al is het ingetekend, goed of slecht voor de sport?


en die van audi vna de geschiedenis van de quattro!

met rallybeelden ertussen
mafiabaas101
 
Berichten: 896
Geregistreerd: zo okt 10, 2004 8:48
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor Wolter » zo mei 08, 2005 16:22

Ja! 25 jaar quattro.. echt hele mooie reclame. Echter kende ik al die beelden al, dus was het voor mij niets nieuws. Wel leuk dat ze er aandacht aan besteden!
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor mantaboy » ma mei 09, 2005 9:06

Dat is nogal logisch. Rallysport leeft nog niet zo erg als F1. Dus als een consument een betrouwbare wagen wil, laat je zien hoe deze ontwikkeld word. :wink:
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor David Westenbrink » ma mei 09, 2005 12:41

allemaal hartstikke positief! en leuk om te zien. mensen die ik erover spreek vinden het allemaal mooie beelden.

En hier op het werk heb ik ook veel toeschouwers wanneer ik weer ns een audi of peug groep B filmpje heb gedownload :)

Wat ik echter niet zo positief vindt, is dat de laatste tijd er nogal veel filmpjes opduiken op weblogs met filmpjes waarin rallyauto's het publiek invliegen of mensen bijna raken etc etc. Dit zijn aan de beelden te zien echter al oude filmpjes. (Group B RS200 in portuga, massarotto, etc)
David Westenbrink
 
Berichten: 896
Geregistreerd: do aug 29, 2002 16:54
Woonplaats: Meppel

Berichtdoor Holkers » ma mei 09, 2005 13:47

die reclame van audi is om een stramme ....... van te krijgen !!!
als die jump genomen wordt en de lampen aan worden gedaan kun je mij opvegen..... geweldig !!!! :P :shock:
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Volgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron