billy schreef:Allerlei media initiatieven staan op het punt te stoppen of zijn inmiddels al gestopt. RTBF stopt met het programma "Champions", RallyXS stopt ermee, begin dit jaar was het in Belgie een probleem om Pitstop weer op de buis te krijgen (wel gelukt) en uit de afsluiting van RTL Rallyreport maak ik niet op dat het zeker is dat men volgend jaar weer terugkeert.
Waarom is het niet mogelijk om verschillende media (tv, gedrukte media, internet) te integreren?
Wat zou volgens jullie de oplossing zijn?
Zoals ik in een ander topic al zei: ik zit nu met een XP MCE bak te spelen en dit sterkt mij in de mening dat een combi zonder TV ook voldoende effectief moet kunnen zijn.
Maar het komt elke keer weer op hetzelfde neer: we met met elkaar (rijders, organisatoren), geld bij elkaar leggen om de publiciteit te regelen.
En daarvoor heb je dan een redactie nodig, maar ook, en dat is veel belangrijker, een redactiestatuut, om te garanderen dat de publiciteit onafhankelijk is.
Maar ik ben bang dat de rijders geen geld neer willen leggen als ze niet de garantie krijgen dat ze (minimaal xx minuten etc) in beeld komen, de organisatoren het geld niet hebben en de KNAF/BSR het niet op willen of kunnen leggen.
Neemt niet weg dat ik van mening ben dat een racing-live achtige site, met voldoende streaming media, aangevuld met al dan niet gekochte publiciteit in kranten, om te beginnen SP!TS of Metro, in mijn optiek een goede route kunnen zijn om de sport breed in beeld te brengen.