Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Amazone » za feb 25, 2006 19:42

Vanmiddag leuk stukje over de nieuwe Colt Cup bij RTL Autowereld op 4.
Wordt morgenavond herhaald om 19u50 op RTL 7.
o.a. Allard Kalff in de 0 van Heuvel en een aantal Colts in opbouw... 8)
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor John » zo feb 26, 2006 21:58

Volgens mij komt de Colt Cup daar ook op TV, dus niet bij RR. Ben benieuwd of er wel een RR komt. Wevers is er dit jaar ook niet zoveel om te betalen. Zal dan afhangen van JdW, v Eerd en de Kalossen.
John
 

Berichtdoor erikjan » zo feb 26, 2006 23:06

RR zit toch op dezelfde zender ?

ik kan me voorstellen dat de Coltjes nu even op TV moesten, en da's dan nu even moeilijk te doen in RR, simpelweg omdat dat nog niet op TV is..

vergeet niet dat Frank V ook bijvoorbeeld betrokken is bij RTL Autosport zoals Dakar, en afgelopen seizoen het programma over bijvoorbeeld de Porsche Cup en de Megane's V6-en...

Pon heeft trouwens de stekker uit de Porsche cup getrokken, dus daar zal komend seizoen wel iets anders met publiciteit omgegaan worden :?
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Campos » do mei 11, 2006 11:55

Eindelijk!
RaceWorld brengt RallyWorld op tv

Tot voorkort bracht Raceword.tv alleen race-series en classic rally op tv, maar nu dus ook de nationale moderne rally. Ben benieuwd of het aanslaat en of ze het vaker gaan doen, een erg leuk detail is dat zij dus blijkbaar wèl alle klassen in beeld gaan brengen!
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor StevenK » do mei 11, 2006 12:06

Campos schreef:Eindelijk!
RaceWorld brengt RallyWorld op tv

Tot voorkort bracht Raceword.tv alleen race-series en classic rally op tv, maar nu dus ook de nationale moderne rally. Ben benieuwd of het aanslaat en of ze het vaker gaan doen, een erg leuk detail is dat zij dus blijkbaar wèl alle klassen in beeld gaan brengen!

Super !

(en ook meteen via internet beschikbaar.)
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor official No. 27768 » do mei 11, 2006 12:12

is dat op de belg?
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor wimo » do mei 11, 2006 12:15

Zus Marjolein en ik, hebben zaterdag al een kijkje in de keuken mogen nemen van Rallyworld.

Zaten in het gebouwtje achter de tent.
Wij vroegen ons al af wanneer we er iets van konden gaan zien.
Geweldig dus!!

Hebben ook al van de heren vernomen, dat ze idd het hele seizoen erbij zullen zijn.

Groetjes Monique
wimo
 
Berichten: 439
Geregistreerd: ma jul 01, 2002 19:15

Berichtdoor David Westenbrink » do mei 11, 2006 12:15

Raceworld is een initiatief van oud eurosport F1 commentator Bert Devies. Eind dit jaar willen ze het in heel NL op de kabel.
David Westenbrink
 
Berichten: 896
Geregistreerd: do aug 29, 2002 16:54
Woonplaats: Meppel

Berichtdoor Paul » do mei 11, 2006 12:48

krijg ik mijn TV signaal van CAI-Westland (joepie !!!), geeft de lokale Pijnackerse kabelboer dat weer niet door.....grrrrrr.

Tijd om te bellen en mailen met die lui 8)
Paul
 
Berichten: 336
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 21:36

Berichtdoor Walter Geuzebroek » do mei 11, 2006 12:51

De opnamen die het satelliet en internet kanaal RaceWorld afgelopen zaterdag in Hulst gemaakt heeft van de Proflex Merwede Rally en Rallysprint, zullen in een tweeluik te zien zijn in het programma RallyWorld.

Dat programma dat een uitbreiding vormt op het bestaande aanbod verslagen over circuitsporten van RaceWorld, zal naast ons aller bekende Rally Report verslag gaan doen van de Nederlandse rallysport. De eerste aflevering van RallyWorld aanstaande vrijdag, is de pilot van een concept dat ontwikkeld is door AV Media Factory. In het programma zullen alle klassen en deelnemers aan bod komen is de belofte van de maker. Met de uitzending van de pilot hoopt men voldoende steun te kunnen genereren waardoor het een vast onderdeel kan worden van de programmering van RaceWorld.

Jammer is dat RaceWorld maar via een beperkt aantal kabellaars doorgegeven wordt waardoor de meeste liefhebbers het voorlopig zullen moeten doen met de uitzendingen via het internet. Natuurlijk kan RaceWorld ook direct bekeken worden vanaf de schotel en wel op Astra Digital kanaal 57. RallyWorld is te zien op vrijdagavond om 21.12 uur waarna het programma herhaald wordt op zaterdag (12.12 en 21.12uur) en op zondag (12.12uur). Het tweede deel dat op donderdag 18 mei om 21.00 uur volgt, bevat ook het laatste deel van het tweedelige verslag van de Proflex Merwede Rally en Rallysprint te Hulst.
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Avatar gebruiker
Walter Geuzebroek
 
Berichten: 366
Geregistreerd: wo maart 13, 2002 19:28
Woonplaats: Houten

Berichtdoor StevenK » do mei 11, 2006 12:53

Walter,

Heb jij enig idee hoe lang die uitzendingen zijn en of en in hoeverre de inhoud commerciëel bepaald is ?
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Amazone » do mei 11, 2006 13:08

Help!!! Mijn mailbox wordt werkelijk overspoeld met dit bericht... :?

Is het mogelijk een link te plaatsen naar een kopie (na de uitzending)?

Denk dat we het allemaal wel even willen zien! :wink:
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor Campos » do mei 11, 2006 13:44

Amazone schreef:Help!!! Mijn mailbox wordt werkelijk overspoeld met dit bericht... :?

Is het mogelijk een link te plaatsen naar een kopie (na de uitzending)?

Denk dat we het allemaal wel even willen zien! :wink:

Ze hebben op de site wel een Videoarchief, wellicht dat ze bij genoeg aanvraag de RallyWorld uitzendingen hierin ook gaan plaatsen?

Overigens wel grappig; ik had bij de enquête tijdens de licentiedag ook al groot RaceWorld.tv ingevuld bij de vraag naar welke TV-programma's ik keek ;)
Zouden er meer dat gedaan hebben? :D
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor David Westenbrink » do mei 11, 2006 14:15

Campos schreef:
Amazone schreef:Help!!! Mijn mailbox wordt werkelijk overspoeld met dit bericht... :?

Is het mogelijk een link te plaatsen naar een kopie (na de uitzending)?

Denk dat we het allemaal wel even willen zien! :wink:

Ze hebben op de site wel een Videoarchief, wellicht dat ze bij genoeg aanvraag de RallyWorld uitzendingen hierin ook gaan plaatsen?

Overigens wel grappig; ik had bij de enquête tijdens de licentiedag ook al groot RaceWorld.tv ingevuld bij de vraag naar welke TV-programma's ik keek ;)
Zouden er meer dat gedaan hebben? :D


Het idee/initiatief is afkomstig van de vader van Thomas Pieket Weeserik, de jonge navigator van Bert Vloedgraven, een echte rallyliefhebber met een eigen mediaproductiebedrijf.
David Westenbrink
 
Berichten: 896
Geregistreerd: do aug 29, 2002 16:54
Woonplaats: Meppel

Berichtdoor John » do mei 11, 2006 14:23

Je kan toch ook online kijken, nu is de Targa Rally in NZL erop.
John
 

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten