Eurosport verslagen

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor redsky » wo mei 04, 2005 15:27

Hoe weet je eigenlijk of er Engels commentaar op eurosport beschikbaar is? En waar ligt het aan of je het hebt of niet hebt?
Er is trouwens een e-mailadres waar je opmerkingen over de uitzendingen naartoe kunt sturen, maar ik heb dat al 4x gedaan, en ik kreeg enkel de eerste keer antwoord. Er werd me verteld dat er over het commentaar meer positieve dan negatieve reacties binnenkomen. Ik geloof het niet.
redsky
 
Berichten: 103
Geregistreerd: wo sep 04, 2002 11:11

Berichtdoor Wolter » wo mei 04, 2005 15:51

redsky schreef:Hoe weet je eigenlijk of er Engels commentaar op eurosport beschikbaar is? En waar ligt het aan of je het hebt of niet hebt?
Er is trouwens een e-mailadres waar je opmerkingen over de uitzendingen naartoe kunt sturen, maar ik heb dat al 4x gedaan, en ik kreeg enkel de eerste keer antwoord. Er werd me verteld dat er over het commentaar meer positieve dan negatieve reacties binnenkomen. Ik geloof het niet.

Als je digitale televisie hebt (zoals bijvoorbeeld schotel+decoder) dan heb je veel meer zenders. Bijvoorbeeld ook Duitse eurosport en Al-Jazeera. :wink:
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Huufke » wo mei 04, 2005 16:29

redsky schreef:Hoe weet je eigenlijk of er Engels commentaar op eurosport beschikbaar is? En waar ligt het aan of je het hebt of niet hebt?


Ik kwam Eurosport per toeval tegen een paar maanden geleden. Het was toen de Engelstalige versie. Toen ik vervolgens in de huiskamer Eurosport op de TV opzocht, kreeg ik enkel de Nederlandstalige. Daarna hebben ik op mijn eigen TV nog eens (op een ander kanaal) gezocht naar Eurosport en ook toen kreeg ik enkel de Nederlandstalige versie. Misschien heb ik gewoon geluk gehad..
Huufke
 
Berichten: 1113
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:00
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor Hein » wo mei 04, 2005 16:36

redsky schreef:Hoe weet je eigenlijk of er Engels commentaar op eurosport beschikbaar is? En waar ligt het aan of je het hebt of niet hebt?
Er is trouwens een e-mailadres waar je opmerkingen over de uitzendingen naartoe kunt sturen, maar ik heb dat al 4x gedaan, en ik kreeg enkel de eerste keer antwoord. Er werd me verteld dat er over het commentaar meer positieve dan negatieve reacties binnenkomen. Ik geloof het niet.


Wie is je kabel exploitant of heb je een schotel?

Anders gewoon even uitproberen met het stereo-knopje op de afstandsbediening van de tv. Volgens mij geven de meeste kabelbedrijven Eurosport tweetalig door en kan je dus overschakelen op een andere taal.

Kijk anders op de site van je kabelbedrijf.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor joostkusters » wo mei 04, 2005 17:47

ik heb ook us kommentaar geleverd en kreeg netjes antwoord,
eerst van sylvie van Nieuwerburgh, en later van de production manager Danny Nelissen (dnelissen@eurosport.com)
Ik vond t wel netjes de uitgebreide reactie.
joostkusters
 
Berichten: 677
Geregistreerd: di jan 22, 2002 1:35
Woonplaats: Boxmeer

Berichtdoor Biturbo » wo mei 04, 2005 19:59

Wees in ieder geval blij dat je eurosport hebt...... :evil: Hier in Lelystad is het maar behelpen met UPC..........

Als ik een videobandje van "thuis" mee krijg kan ik met mijn videorecorder via "select"de taal selecteren: stereo, mono, left, right, A, B, enz,


En inderdaad, de engelse versie is zeker aan te bevelen!! :D
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Hein » wo mei 04, 2005 20:34

joostkusters schreef:ik heb ook us kommentaar geleverd en kreeg netjes antwoord,
eerst van sylvie van Nieuwerburgh, en later van de production manager Danny Nelissen (dnelissen@eurosport.com)
Ik vond t wel netjes de uitgebreide reactie.


Kijk, now we're talking business. Ik wist niet dat een ex-wielrenner zoveel in de melk te brokkelen had bij Eurosport. Dat zegt al een hoop. Misschien komt die open sollicitatie er toch wel. :P

Had ik moeten weten, ik heb hem laatst nog gesproken tijdens de presentatie van de wielerploeg van Mirjam Melchers.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor redsky » di jul 19, 2005 20:53

Commentaar probleem bij de wrc verslagen opgelost. Peter Baert heeft het helemaal door. Heeft verstand van zaken, zwijgt tijdens de interviews en gaat ze ook niet vertalen. Is to the point en maakt geen enkele fout, niet bij het wedstrijdverloop en ook niet bij de uitspraak van namen. En zo hoort het ook. Wat een verademing!!
redsky
 
Berichten: 103
Geregistreerd: wo sep 04, 2002 11:11

Berichtdoor Werner » di jul 19, 2005 20:55

Ik heb het ook gezien, twas inderdaad erg goed. Van de vlaamse woordkeuze moet je wel houden, maar ook dat vind ik wel leuk.
Werner
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di jun 18, 2002 11:17
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor erikjan » di jul 19, 2005 21:11

Werner schreef:Ik heb het ook gezien, twas inderdaad erg goed. Van de vlaamse woordkeuze moet je wel houden, maar ook dat vind ik wel leuk.


Een beetje NL-rallyfan kent het begrip 'couperen' toch al wel :wink:
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor EvoV6 » di jul 19, 2005 22:02

Die belg geeft idd beter commentaar. Moet alleen wel wennen dat bijv. Loeb een "snelste chrono" heeft neergezet. Maar een hele verbetering!

En je kunt met de stereo knop van de tv het commentaar altijd nog op engels zetten. Geluid linker of rechterspeaker.
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Euro

Berichtdoor Humphrey » wo jul 20, 2005 11:04

Was dat Peter Baert?? Vandaar! :D
Ik zit te genieten hoor. Precies goed getimede geintjes, de mooie Vlaamse taal, en veel aandacht voor de rol van de navigatoren ('de Finse nota's gelezen door copiloot Rautiainen...').

DOEI, Humphrey
Avatar gebruiker
Humphrey
 
Berichten: 752
Geregistreerd: do maart 21, 2002 13:15

Berichtdoor |EVO| » wo jul 20, 2005 15:11

Dat is toch gewoon snijden?
Avatar gebruiker
|EVO|
 
Berichten: 43
Geregistreerd: zo mei 29, 2005 8:30
Woonplaats: Hoevelaken

Berichtdoor gertveurink » wo jul 20, 2005 17:53

klopt als de welbekende bus

met vriendelijke groet,

Gert veurink
Ommen
gertveurink
 
Berichten: 1041
Geregistreerd: ma apr 04, 2005 18:14
Woonplaats: Ommen

Berichtdoor Ascona » za aug 27, 2005 8:52

Wanneer gaat Eurosport een keer beseffen wat voor mooie sport de rallysport is? Laten zij zich een keer aan de programmering houden. Ik begrijp dat live-uitzendingen kunnen uitlopen en die afbreken voordat de wedstrijd is afgelopen, kan natuurlijk ook niet.
Maar daarna kunnen ze toch gaan schrappen.
Nu kun je hele tijd naar dat stomme Sumo-worstelen kijken. is toch niet te geloven.....

Een herhaling op een normaaltijdstip, de volgende dag, zit er blijkbaar ook niet in.

(Zal wel niet helpen als ik dit hier neer zet, maar moest het ff kwijt!)
Ascona
 
Berichten: 342
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 20:09

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten